[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Personen/Vrachtvervoer


HIT

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Enige jaren geleden las ik een artikel in Truckstar over een bedrijf in Zweden of Noorwegen dat met Scania Torpedo's reed waarmee personenvervoer en vrachtvervoer tegelijk werd gedaan. Heeft iemand misschien de naam van dit bedrijf of foto's ervan?

Groet

Harm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Hier in het Vestland zijn er niet zoveel van deze combibussen, maar van de volgende zou je eens moeten kijken op hun site:

Firda Billag A/S Deze rijden bus en goederen, dacht dat ze er zeker 1 hadden,

Fjord1 - Startside...

Daarnaast zijn er heel veel veteraanbus clubjes die 1 of meerdere oude bussen in de glorie van weleer hebben en hier regelmatig mee rijden.

Velkommen til RHF

En het bedrijf waar ik bij rij:

Galleri ff doorscrollen, onderaan 2 fotos van combibus.

(op zijn Noors kombinert buss)

FF google gebruiken, veteranbuss invoeren en voila!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dank u Murphy, ik heb al een tijdje zitten googlen en kon niets vinden vandaar.:ok:

Ik heb alle linkjes bekeken en niet gevonden wat ik zocht, wat ik zoek is een combi van een Scania longline ingericht als bus/toeringcar met een oplegger erachter.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

deze foto's kon ik idd ook vinden, de foto's waar ik naar opzoek ben gaan over een scania torpedo ingericht als bus voor ongeveer 20personen en daarachter een gewone standaard oplegger.:-)

Maar ik ga van het weekeinde zeker even gebruik maken van jullie zoekcriteria. TNX!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hallo,

Enige jaren geleden las ik een artikel in Truckstar over een bedrijf in Zweden of Noorwegen dat met Scania Torpedo's reed waarmee personenvervoer en vrachtvervoer tegelijk werd gedaan. Heeft iemand misschien de naam van dit bedrijf of foto's ervan?

Groet

Harm

Wat jij bedoeld weet ik nog wel, was geloof ik een Scania 112 met neus waarvan de slaapcabine

was doorgetrokken en daar konden een man of 6 zitten.

Daarachter de laadbak met een sluitlaadklep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wat jij bedoeld weet ik nog wel, was geloof ik een Scania 112 met neus waarvan de slaapcabine

was doorgetrokken en daar konden een man of 6 zitten.

Daarachter de laadbak met een sluitlaadklep

YES that's it!!!!!!

Ondertussen heb ik truckstar ook maar gevraagt:kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb hem ongetwijfeld. Als je weet welke het is zoek ik het voor je op.

Heb ze nog allemaal (bijna) vanaf het begin.

En eventueel te koop ook.

Groet Harrie

Ja, da's een leuke ik heb er ook een paar honderd....... Enneh ook al doorgekeken naar de covers of ik hem kan vinden maar:nee:

....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden