[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2x.....


Murphy

Recommended Posts

Deze man zal zich toch echt moeten afvragen wat hij hier in de winter doet.....

Zorgde hij dinsdag al voor vele uren vertraging, woensdag ging hij weer in de fout, of heeft zijn Volvo een afwijking naar rechts in het stuur.....?

Men, er det ikke... - adressa.no

Zie ik het goed dat deze wagen geen sneeuwkettingen om heeft? En, is het soms een Litauer?

En verder zou ik deze bestuurder en zijn werkgever toch wel even een gepeperde rekening sturen!!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Fluckinger Transport GmbH | Transport Services & Heavy Haulage Europe

Voor wie het interesseert, dit bedrijf rijdt, ik dacht heel Zweden leeg, voor wat betreft de Volvo bouwmachines. Dacht dat het voornamelijk Oostenrijkers of volk uit Beieren was. Hoorde ze altijd op de 27mc er boven uit mekkeren, durven vaak niet alleen te rijden, zag ze bijna altijd samen rijden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fluckinger Transport GmbH | Transport Services & Heavy Haulage Europe

Voor wie het interesseert, dit bedrijf rijdt, ik dacht heel Zweden leeg, voor wat betreft de Volvo bouwmachines. Dacht dat het voornamelijk Oostenrijkers of volk uit Beieren was. Hoorde ze altijd op de 27mc er boven uit mekkeren, durven vaak niet alleen te rijden, zag ze bijna altijd samen rijden....

Is altijd makkelijk, een adresje erbij. Kun je altijd eens een keer solliciteren.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bekijk het eens van een andere kant..

Stel jij weet dat je met je materiaal dik in de knoei gaat komen "daar in het noorden" maar je baas verplicht je om die rit te doen.

Als jij weigert om de rit te doen kan je gelijk ander werk zoeken.

Dan mag je een hooggeschoolde en volbijgeleerde nederlander zijn of de eerste de beste "oostblokker", wedden dat je gaat?

Ik toch. Al zou ik wel raad gaan vragen over het hoewatwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden