[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trucker lag al dagen dood in zijn cabine.


Gast Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

Heb het pas ook eens gezien. Stond in Duitsland rust te maken en iets verderop was de politie en ambulance bij een Bulgaarse truck. Even later kwam er een lijkauto en een brandweerauto aan. Dan weet je wel hoe laat het is. Maakt wel even indruk op je hoor, dat het op zo'n manier dus ook aan je einde kunt komen:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vandaag hadden ze het er nog over in het programma 'onderweg' dat ze allemaal schermen rond een vrachtauto hadden geplaatst op parkeerplaats Oeijenbraak, ze vroegen zich eigen toen af wat er aan de hand was. Hier dus het treurige antwoord. Ik kan niet begrijpen in deze tijd met gsm en andere communicatiemiddelen dat zo'N chauffeur enkele dagen dood in zijn wagen moet liggen. Je zou toch verwachten dat een werkgever en/of familie en vrienden toch alarm slaan als een chauffeur zich een of twee dagen niet meer van zich heeft laten horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vandaag hadden ze het er nog over in het programma 'onderweg' dat ze allemaal schermen rond een vrachtauto hadden geplaatst op parkeerplaats Oeijenbraak, ze vroegen zich eigen toen af wat er aan de hand was. Hier dus het treurige antwoord. Ik kan niet begrijpen in deze tijd met gsm en andere communicatiemiddelen dat zo'N chauffeur enkele dagen dood in zijn wagen moet liggen. Je zou toch verwachten dat een werkgever en/of familie en vrienden toch alarm slaan als een chauffeur zich een of twee dagen niet meer van zich heeft laten horen.

Maar het was natuurlijk weekend, dus niemand op kantoor.

Het is al een eenzaam beroep, wat natuurlijk zijn charmes heeft, maar zo dood te gaan... niet iets om naar uit te kijken.

RIP collega. Dat je maar in een betere plaats bent nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vandaag hadden ze het er nog over in het programma 'onderweg' dat ze allemaal schermen rond een vrachtauto hadden geplaatst op parkeerplaats Oeijenbraak, ze vroegen zich eigen toen af wat er aan de hand was. Hier dus het treurige antwoord. Ik kan niet begrijpen in deze tijd met gsm en andere communicatiemiddelen dat zo'N chauffeur enkele dagen dood in zijn wagen moet liggen. Je zou toch verwachten dat een werkgever en/of familie en vrienden toch alarm slaan als een chauffeur zich een of twee dagen niet meer van zich heeft laten horen.

Zijn baas wist t blijkbaar wel,hij had immers de oplegger omgekoppeld.

Hij had zijn lading en dacht waarschijnlijk:Apres nous la deluge (na ons de zondvloed)© Madame de Pompadour).

In t verleden gebeurde zulke dingen ook,tegenwoordig staat iedereen altijd wel ergens op een parking z'n uren te maken,daar is niks vreemds aan,daar word je niet achterdochtig van.

Vroegûh,:D,deed je overdag een tukkie en lag je s'nachts in je krat,als je ergens opvallend lang stond viel dat op,tegenwoordig valt dat niet op,,

Men stopt op vrijdag ochtend niet en vraagt:heee Kees,sta je je 45b uur te maken of ben je overleden.

Dat is het onpersoonlijke wat ook in ons beroep is doorgedrongen,wen er maar aan.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar heeft hij, als laatste daad, zijn oplegger afgekoppeld, of is die collega zo wereldvreemd geweest en heeft de oplegger afgekoppeld en de trekker MET dode erin, verplaatst.....????

Nieuwsblad Transport > Trucker lag dagen dood bij tankstation

Hij had zich ziek gemeld, toen is er een collega gekomen om te koppelen...onvolledig artikel op de telegraafsite dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij kan ook al afgekoppeld hebben en naast de oplegger gestaan hebben, zodat de collega makkelijk kon aanpikken.

Wat ik me wel afvraag; Wie hier, gaat zich melden bij het tankstation als hij zich niet lekker voelt? (en dan niet voor een ambulance te bellen, die gevallen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat deze Duitse chauffeur (die overigens voor een Belgisch bedrijf reed) zich ziek vemeld heeft bij zijn werkgever, en de oplegger al had afgekoppeld voor zijn collega. Bij zich eigen dacht, ik ga eerst maar slapen, en dan naar huis toe (met de losse trekker). En dat heeft die dus niet meer gehaald spijtig genoeg. Vandaar ook dat zijn werkgever noet direct alarm geslagen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wat ik me wel afvraag; Wie hier, gaat zich melden bij het tankstation als hij zich niet lekker voelt? (en dan niet voor een ambulance te bellen, die gevallen)

Ik niet maar een collega heeft dat een paar jaar terug gedaan. Het is een bijzonder mensch, maar hij had de auto aan de kant gezet omdat hij zich niet lekker voelde. Vervolgens loopt 'ie naar binnen om te melden dat hij naar het toilet gaat, of ze even de tijd in de gaten willen houden voor het geval dat...

Heel gevaarlijk: man is dus wel afgevoerd met een ambulance, heeft twee dagen in een ziekenhuis gelegen op verdenking van een herseninfarct en is het rijbewijs bijna een jaar kwijt geweest:eek: Inmiddels is dat weer teruggedraaid, maar zo kan het dus ook!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een keer aangeklopt bij het Texaco tankstation op de A2 thv Boxtel. Op de ring van Eindhoven had ik mijn linker raam wagenwijd open (ik had een auto met ARCO, alle ramen kunnen open), en er was een wesp naar binnen gevlogen zo in mijn nek. Toen ik hem weg wilde slaan, prikte hij in mijn nek. Binnen een mum van tijd had ik dus een hele dikke nek (ik ben blijkbaar allergisch voor een steek van zo'n beestje). Ik vroeg bij het pompstation of er iemand de angel eruit wou halen. ik kreeg te horen: bel maar een ambulance, ze waren bang voor.........:zegtniets::mad: Maar goed, ik leef nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende keer gewoon een willekeurige parking op draaien. Genoeg die wel ff het gif eruit willen....

ik heb tegenwoordig zo'n handig anti-gif pompje bij mij, kun je zo op de plek van de steek drukken, en trekken, en weg zou het gif/angel moeten zijn. en speciale tabletten, met een anti-stof, en uiteraard het linker raam dicht :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wat ik uit het artikel op kan maken is dat de chauffeur de baas gebeld heeft en gezegd dat ze de oplegger maar moeten komen halen want hij was ziek. Hij heeft (kennelijk) afgekoppeld en in de cabine gaan liggen en vervolgens overleden.

Baas zal wel in de gedachten zijn geweest dat de chauf met de trekker naar huis zou gaan en weer bellen indien beter? Mischien voor hem normaal dat de wagen met die chauf mee gaat?

Leuk, smeuig verhaal van die krantenman, maar verre van compleet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden