[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Er zijn waarschijnlijk al wel van deze vragen gesteld maar ik vind er niet zoveel . IK zou willen vragen , hoeveel verdient een internationaal vrachtwagenchauffeur netto per maand ? En voor hoeveel uren dan ? Ik heb ergens gelezen dat het 2000 euro is , ergens anders 3000 , nog ergens anders 4000 a 5000 en nog ergens anders maar 1800 , ik ben geintresseerd om dit later te worden en zou dus graag weten wat het nu echt is . Alvast bedankt !
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Funkywim
Er zijn waarschijnlijk al wel van deze vragen gesteld maar ik vind er niet zoveel . IK zou willen vragen , hoeveel verdient een internationaal vrachtwagenchauffeur netto per maand ? En voor hoeveel uren dan ? Ik heb ergens gelezen dat het 2000 euro is , ergens anders 3000 , nog ergens anders 4000 a 5000 en nog ergens anders maar 1800 , ik ben geintresseerd om dit later te worden en zou dus graag weten wat het nu echt is . Alvast bedankt !
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
4
3
3
2
Popular Days
1 mrt
9
2 mrt
7
29 feb
6
17 dec
5
Top Posters For This Question
Murphy 4 posts
AngeliqueBS 3 posts
alberto 3 posts
Karel65 2 posts
Popular Days
1 mrt 2012
9 posts
2 mrt 2012
7 posts
29 feb 2012
6 posts
17 dec 2016
5 posts
Popular Posts
road train
Een chauffeur krijgt minder als tie verdient!!!
Teddybeer
Maar die werken dan niet lang bij deze firma, omdat deze dan in een ander topic staat.......
Murphy
Hmmm... Dan blijft het dus bij een schouderklopje
52 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts