[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voormalige Nederlandse vrachtwagens op buitenlands kenteken


B.R.uut M

Recommended Posts

  • Forumlid
Nou nou, wat een bussen. :zegtniets:

Wat heb ik wat uurtje is die stinkende, lawaaierige, gammele rotbakken mogen mee hobbelen van Smilde naar Groningen. 4 uur per dag. En blij dat we er mee waren.......:nee: :nee: :nee:

Achteraf valt het nog mee dat we alleen op vrijdagmiddag in de Grote Griet zaten om ons moed in te drinken voor de terugreis. :D:D:D

Ben blij dat je mee mocht. met de fiets had je er beslist langer over gedaan en was zekers vaker z...knat aangekomen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
. met de fiets had je er beslist langer over gedaan en was zekers vaker z...knat aangekomen :D

1x met de fiets geweest. Had kwartiertje langer werk over die 42 km dan anders met de bus. Maar was inderdaad z...knat........:p

Paar keer met de brommert geweest, dan was ik er binnen 45 minuten. Maar was beetje duur aan benzine. En toen waren de motormuizen ook al (te) fanatiek......:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn vrouw kwam op Kreta een ex-Zandhaas Terberg FM 2000T 8x8 tegen.

Op mijn vraag of ze er een foto van gemaakt had, kwam heel verbaasd een: waarom?????

De muts.......

Tja... vrouwen zijn een stuk realistieser dan ons romanties manvolk.....:D Een oude roestige vrachtwagen,dat is

een soort van een bosje rozen voor de chauffeur....:p:ja:

We zijn stillekes in de bar, totdat het over een versnellings bak gaat, dan ratelen we maar door. Zekers weten dat jullie jezelf hierin herkennen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou nou, wat een bussen. :zegtniets:

Wat heb ik wat uurtje is die stinkende, lawaaierige, gammele rotbakken mogen mee hobbelen van Smilde naar Groningen. 4 uur per dag. En blij dat we er mee waren.......:nee: :nee: :nee:

Achteraf valt het nog mee dat we alleen op vrijdagmiddag in de Grote Griet zaten om ons moed in te drinken voor de terugreis. :D:D:D

Je had vanaf Assen ook met de trein gekund. Ik had inderdaad wel het geluk dat ik maar een half uur van Groningen af woon, waarbij wij ook nog een sneldienst hadden ook.

Maar deze bussen lagen met een storm beduidend beter op de weg dan die lichtgewicht zooi van tegenwoordig. En dat weet ik weer van mij pa die buschauffeur was bij de GADO. Buiten dat, die rammelbakken hadden ook een langere levensduur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gespot op Curacao, zie hier: http://www.chauffeursforum.nl/fotos-van-trucks/5261-daf-topic-53.html#post645601 waar die DAF 2300 is gebleven van Compaxo ik heb geen idee, er kwamen toen allemaal MAN wagens, goede deal met de dealer gemaakt 15 halen 14 betalen of zoiets, maar als iemand weet waar die DAF 2300 is gebleven zie ik het vanzelf wel verschijnen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
^^:confused:

Wat wil je zeggen? Ik begrijp je niet.

Ik ook niet, zou handiger zijn als mensen met een citaat zouden antwoorden dan kan je nog herleiden waar het vandaan komt, maar ja dat schijnt bij sommige te moeilijk te zijn net zoals richting aangeven op de snelweg of waar dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden