[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ruitenwissersproeier


Gast

Recommended Posts

Volgende probleem: de ruitenwissersproeier doet het niet. Vrijdag deed hij het nog wel. Zaterdag naar de wasstraat geweest, en maandag deed hij het niet meer.

Als je wil sproeien, gaan de ruitenwissers wel op en neer. Zekering (zekering 13) is ook nog goed. Vloeistof zit er genoeg in het reservoir. Maar je hoort geen water/motortje wat je normaal wel hoort.

Iemand een idee? Ik denk dat die wasstraat te hard ergens met de hogedruk op heeft gespoten, dat er een stekkertje ofzo los is gaan zitten. Maar da's een gok...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het motortje zou dan inderdaad geluid moeten maken. De stekker kan volgens mij ook oxideren zodat hij geen contact maakt?!

Lijkt me waarschijnlijker. Maar waar zit het stekkertje? Heb bij waterreservoir gekeken, bij de rode leidingen die naar de ruitenwissers lopen... Maar zie weinig nuttigs.

Heb ook geen idee waar het motortje van de sproeier zit. En wou het graag zelf proberen op te lossen, voor ermee naar de garage te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lijkt me waarschijnlijker. Maar waar zit het stekkertje? Heb bij waterreservoir gekeken, bij de rode leidingen die naar de ruitenwissers lopen... Maar zie weinig nuttigs.

Heb ook geen idee waar het motortje van de sproeier zit. En wou het graag zelf proberen op te lossen, voor ermee naar de garage te gaan...

Puh dat durf ik zo niet te zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Bij de meeste zit het pompje aan of vlak in de buurt van de tank..... Stekkers controleren en anders is waarschijnlijk het pompje naar de eeuwige jachtvelden afgereist. Kan gebeuren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De pomp zit onderin detank. Een niewe kost hier 6 dollar, daar 2000 euro schat ik zo....:rolleyes: maar denk inderdaad dat het stekkertje geoxideert is

Dat is ook de reden dat ik nooit de motor laat wassen. Ze duiken er met de hoge druk spuit op en helpen alles naar de klote. Startmotor, computer en het o zo belangrijke pompje;) Alles wat op de motor enz zit is olie, en dat stopt zelfs het roesten.:ja:

Een aantal jaren terug klaagde een monteur tegen de eigenaar dat de motor zo vettig en vuil was en dat z'n handjes vuil werden. De volgende dag werkte hij in de fabriek.... De eigenaar weet dat ik er vrij zuinig op ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee... maar weet wel wie te vriend te houden, en dat is de persoon wiens hand tekening op de check staat....

Die monteur was trouwens toch een jankert, en de andere monteurs waren blij dat ie op gesodemietert was.

En waar vertellen ze je, laat je spullen maar in de wagen, zelfs als er 1 tripje per week mee gereden word.

Maar hou maar stil, morgen kan altijd de laatste dag zijn. Alhoewel deze foto prominent in zijn kantoor staat..... En de enige foto van een vrachtwagen.:angel:

1007427y.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden