[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

collega overleden bij achteruitrijongeval


steenhaas1

Recommended Posts

Gast Cortrans

Ten eerste mijn medeleven naar de nabestaanden van dit trieste ongeval.

Elders las ik dat de chauffeur bezig was om aan de voorkant van zijn trekker, stickers aan het verwijderen was, op zich niets geks. Nou zou de veroorzaker dus achteruit gekomen zijn (mogelijk dus om ruimte te creëren om weg te kunnen draaien omdat ook voor hem weer een truck stond). Nu lees ik nergens dat hij de trekker van het slachtoffer hierbij geraakt heeft, maar dan is hij toch wel erg ver naar achteren gereden (zonder eerst uitgestapt te zijn om te kijken hoeveel ruimte hij over had, zou ik in ieder geval wel gedaan hebben). Had hij dit gedaan, dan had hij het slachtoffer ook opgemerkt. Het slachtoffer is dus dood gedrukt tussen de achterkant van de veroorzaker en zijn eigen trekker (maak ik uit het verhaal op). Tja, ik zit dan toch wel met enkele vraagtekens.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ten eerste mijn medeleven naar de nabestaanden van dit trieste ongeval.

Elders las ik dat de chauffeur bezig was om aan de voorkant van zijn trekker, stickers aan het verwijderen was, op zich niets geks. Nou zou de veroorzaker dus achteruit gekomen zijn (mogelijk dus om ruimte te creëren om weg te kunnen draaien omdat ook voor hem weer een truck stond). Nu lees ik nergens dat hij de trekker van het slachtoffer hierbij geraakt heeft, maar dan is hij toch wel erg ver naar achteren gereden (zonder eerst uitgestapt te zijn om te kijken hoeveel ruimte hij over had, zou ik in ieder geval wel gedaan hebben). Had hij dit gedaan, dan had hij het slachtoffer ook opgemerkt. Het slachtoffer is dus dood gedrukt tussen de achterkant van de veroorzaker en zijn eigen trekker (maak ik uit het verhaal op). Tja, ik zit dan toch wel met enkele vraagtekens.........

Het gaat hier over de chauffeur van Peeman uit Middelharnis

Sjacco Baaijens | Mensenlinq.nl - Brabants Dagblad | Overlijden, nieuws, condoleances en familieberichten

Ik hoorde het vanmorgen van mijn overbuurvrouw,haar achterkleinschoonzoon rijdt daar en die was er helemaal kapot van.

HIj was blijkbaar stickers aan t plakken(ik denk zijn ADR bord aan t zetten) aan de voorkant van de cabine.

Degene die tegen m aan gereden is is doorgereden en heeft waarschijnlijk niks gemerkt;dat lijkt mij sterk,als je over een leeg bierblikje rijdt merk je t nog,tenminste;ikke wel.

Hij zal niet gemerkt hebben dat hij iemand heeft doodgereden,dat mogen we hopen,maar dat ie niet merkt dat hij iets geraakt heeft gaat er bij mij niet in.

Het is op een haventerrein gebeurt in Antwerpen,de firma Peeman zit in de containers,dus denk ik dat hij op een containerterminal stond.

OP zo n terrein word van alles en nog wat bijgehouden en opgeslagen op computers,hopelijk zal dit het gemakkelijker maken om de veroorzaker op te sporen.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden