[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Omgang met elkaar


Gast Peggel

Recommended Posts

  • Forumlid
Tja, ik stoor me er wel degelijk aan, maar als de admins het niet storend vinden prima, Reindert en Frans gaan onder de negeerknop (Frans dat bijdehande gedoe valt me knap tegen van je) en ik post niets meer hier, ga wel op de lees stand (als ik er weer zin in heb)

Beetje jammer dat de admins het een clown forum laten worden hier, daar zullen de echte chauffeurs blij mee zijn .........

Echte chauffeurs roepen ook niet gelijk om hun account op te zeggen als iets hun niet aanstaat en er niks aan wordt gedaan.. Wat dat aangaat vind ik de admins best wel meegaand door niet direct de account te verwijderen.

Wat mij betreft mogen de admins hier wel wat strakker in worden.. Hun doen het in eigen tijd, voor niks en voor een ander.. Het team zoals ie nu is heeft heel veel overleg en doet vaak dingen in onderlinge samenspraak.. En als men zich dan niet kan vinden in hun beslissing is dat hartstikke jammer.. Maar dat men dan ook nog openbaar commentaar gaat leveren in plaats van even een PB te sturen en eventueel op die manier om wat duidelijkheid te vragen zou wat mij betreft gewoon verwijdering van account mogen zijn.

En berichten zoals jij nu hebt geplaatst zou ook best een reden mogen zijn.. als ik mijn zien niet krijg dan...........

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Orca0809

Wat maakt het uit als iemand 100 berichten per dag van TO plaats ? Daar is dit forum toch ook een beetje voor ? Ik begrijp ook niet waarom er zo negatief naar elkaar gedaan word, ik lees hier ook zat onzin, en uitspraken waarvan ik denk moet dat nou, maar dat zal een ander hier ook wel van mij uitspraken vinden, dus leef en laat leven zou ik zeggen:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja, ik stoor me er wel degelijk aan, maar als de admins het niet storend vinden prima, Reindert en Frans gaan onder de negeerknop (Frans dat bijdehande gedoe valt me knap tegen van je) en ik post niets meer hier, ga wel op de lees stand (als ik er weer zin in heb)

Beetje jammer dat de admins het een clown forum laten worden hier, daar zullen de echte chauffeurs blij mee zijn .........

Cor, dit valt me toch een beetje tegen van je. Kom, wees een grote vent en doe niet zo dreigend als t je niet aanstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Echte chauffeurs roepen ook niet gelijk om hun account op te zeggen als iets hun niet aanstaat en er niks aan wordt gedaan.. Wat dat aangaat vind ik de admins best wel meegaand door niet direct de account te verwijderen.

Wat mij betreft mogen de admins hier wel wat strakker in worden.. Hun doen het in eigen tijd, voor niks en voor een ander.. Het team zoals ie nu is heeft heel veel overleg en doet vaak dingen in onderlinge samenspraak.. En als men zich dan niet kan vinden in hun beslissing is dat hartstikke jammer.. Maar dat men dan ook nog openbaar commentaar gaat leveren in plaats van even een PB te sturen en eventueel op die manier om wat duidelijkheid te vragen zou wat mij betreft gewoon verwijdering van account mogen zijn.

En berichten zoals jij nu hebt geplaatst zou ook best een reden mogen zijn.. als ik mijn zien niet krijg dan...........

--== Freddy ==--

Beste Freddy, wij zijn het al vaker niet eens geweest samen, moet kunnen hoor. MAAR nu maak JIJ de fout door mij hier openlijk voor schut te zetten. Ik heb de afgelopen week al meermale de raporteer knop gebruikt ombepaalde meldingen te doen over o.a. Reindert, hier krijg ik niet eens een reactie op van wie dan ook. Ik heb onze admins best hoog zitten, en heb nog nooit een klacht over een admin gehad. Ook openlijk heb ik mijn mening hier over het storende effect van sommige mensen geschreven, en vele zijn het met mij eens hierover. Het CF vaantje hangt al enkele jaren voor mijn voorruit, ondanks ons menings verschil van een jaar geleden. Dit omdat het een nuttig forum is. Jammer dat het forum toe staat dat elk topic tegenwoordig vol staat met niets zeggende opmerkingen van enkele leden.

Het forum is groot genoeg, dus enkele leden (die wel nuttig mee doen) is blijkbaar geen probleem. Jammer dat je dat verkiest boven, boven de interesante discussies die blijven zonder al dat "gezever" er tussen door. Ik weet mijn plaats inmiddels weer Freddy. Het zij zo. Ik zal misschien af en toe nog eens als "gast" hier aanwezig zijn, maar niet meer als de " zeer gewaardere poster" Cortrans.........

Vergeet niet, dat er veel leden het wel met mij eens zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Cor, ik kan best wel een stuk met je meegaan. Stel, iemand vraagt: Hoelang is een meter? Sta dan niet raar te kijken dat er na 3 dagen 127 antwoorden op zijn. Daar krijg je best een dikke lul van hoor. Kom je na 5 dagen op t forum, staat t vol met 2 pagina's ongelezen berichten! Ik begin dan meestal maar bovenaan om niks te missen (er zal maar eens iets interessants tussen staan:ja:) om er aan t eind van de avond er achter te komen dat ik nog niet 1 pagina ongelezen doorgespit heb. Het is dat ik af en toe een paar vrije dagen opneem (nog 46 te gaan) anders is t onmogelijk t forum 'bij te houden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste Freddy, wij zijn het al vaker niet eens geweest samen, moet kunnen hoor. MAAR nu maak JIJ de fout door mij hier openlijk voor schut te zetten. Ik heb de afgelopen week al meermale de raporteer knop gebruikt ombepaalde meldingen te doen over o.a. Reindert, hier krijg ik niet eens een reactie op van wie dan ook. Ik heb onze admins best hoog zitten, en heb nog nooit een klacht over een admin gehad. Ook openlijk heb ik mijn mening hier over het storende effect van sommige mensen geschreven, en vele zijn het met mij eens hierover. Het CF vaantje hangt al enkele jaren voor mijn voorruit, ondanks ons menings verschil van een jaar geleden. Dit omdat het een nuttig forum is. Jammer dat het forum toe staat dat elk topic tegenwoordig vol staat met niets zeggende opmerkingen van enkele leden.

Het forum is groot genoeg, dus enkele leden (die wel nuttig mee doen) is blijkbaar geen probleem. Jammer dat je dat verkiest boven, boven de interesante discussies die blijven zonder al dat "gezever" er tussen door. Ik weet mijn plaats inmiddels weer Freddy. Het zij zo. Ik zal misschien af en toe nog eens als "gast" hier aanwezig zijn, maar niet meer als de " zeer gewaardere poster" Cortrans.........

Vergeet niet, dat er veel leden het wel met mij eens zijn.

Sorry Cor maar je zegt dat dat je nu hier zit omdat het andere forum te rustig is en met andere woorden hier vind je teveel onzin tussendoor???

Kom op Cor wees weer die goede oude forum lid die niet zeurt maar gewoon zich zelf is en meedoet.

Als ik alleen maar serieuze dingen wil lezen ga ik wel op de site van de belastingsdienst kijken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet niet, dat er veel leden het wel met mij eens zijn.

Cor ik vind dat je boven ieder kritiek moet staan, iedereen heeft zijn mening en de een post meer onzin dan de ander, ieder zijn ding. Ik heb een tijdje terug ook een aanvaring gehad hier met een heetgeblakerd typetje. Ik heb mijn mening er over gemeld bij een van de admin's en dan is het klaar. Gewoon lekker negeren en jezelf niet te druk maken, dat is heel slecht voor je hart. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste Freddy, wij zijn het al vaker niet eens geweest samen, moet kunnen hoor. MAAR nu maak JIJ de fout door mij hier openlijk voor schut te zetten. Ik heb de afgelopen week al meermale de raporteer knop gebruikt ombepaalde meldingen te doen over o.a. Reindert, hier krijg ik niet eens een reactie op van wie dan ook. Ik heb onze admins best hoog zitten, en heb nog nooit een klacht over een admin gehad. Ook openlijk heb ik mijn mening hier over het storende effect van sommige mensen geschreven, en vele zijn het met mij eens hierover. Het CF vaantje hangt al enkele jaren voor mijn voorruit, ondanks ons menings verschil van een jaar geleden. Dit omdat het een nuttig forum is. Jammer dat het forum toe staat dat elk topic tegenwoordig vol staat met niets zeggende opmerkingen van enkele leden.

Het forum is groot genoeg, dus enkele leden (die wel nuttig mee doen) is blijkbaar geen probleem. Jammer dat je dat verkiest boven, boven de interesante discussies die blijven zonder al dat "gezever" er tussen door. Ik weet mijn plaats inmiddels weer Freddy. Het zij zo. Ik zal misschien af en toe nog eens als "gast" hier aanwezig zijn, maar niet meer als de " zeer gewaardere poster" Cortrans.........

Vergeet niet, dat er veel leden het wel met mij eens zijn.

Het verleden heeft hier niks mee te maken. Dat haal je er nu bij om een statement te maken denk ik dan maar.. Ik ben altijd al van mening geweest dat dreigen met als ik mn zin niet krijg ben ik weg gelijk mag leiden tot account verwijdering ongeacht wie het plaatst.. Die uitspraken zullen nooit een reden zijn om een actie wel of niet uit te voeren.

Ik ben van mening toegedaan dat dat soort uitspraken niet thuis horen op het forum en ook direct de kop dient te worden ingedrukt.. al zou 98% van de leden het met je eens zijn..

Verder ben ik (als je wat meer topics leest van mij) ook van mening dat de humor/offtopic niet pagina's lang thuishoort in transportnieuws.. daar is de huiskamer voor..

Maar dat is voor mij geen reden om te roeptoeteren dat mijn account maar weg moet of dat ik in de leesstand ga.

Men kan ook overwegen om dat weer terug te draaien door er niet op in te gaan, maar weer inhoudelijk te gaan reageren als men zich er aan stoort dat er onzin staat.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik begrijp Peggel en Cortrans helemaal, ikzelf hinder me ook constant aan Reinderts niets zeggende postings, wat hij doet vind ik een beetje meeloopgedrag met Frans,

maar integendeel tot Reindert kan Frans nog wel nuttige dingen hier posten.

Lees het hele topic van Soonius transport maar eens door, ik durf te wedden dat de helft van de posts Reindert's niets zeggende reacties erop zijn, kijk ook maareens naar zijn avatar....

Frans verandert hem, en wie verandert hem ook in dezelfde richting? Precies, Reindert!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cor, dit valt me toch een beetje tegen van je. Kom, wees een grote vent en doe niet zo dreigend als t je niet aanstaat.

Ik wil niet lullig doen, want ik respecteer Cortrans nog steeds, maar denk dat Cortrans een beetje over de zeik is dat Reindert nu al die berichten van TransportOnline hier neer zet, want eerst deed Cortrans dat zelf hè.... Weet het niet zeker, maar heb zo'n vermoeden.... :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ik wil niet lullig doen, want ik respecteer Cortrans nog steeds, maar denk dat Cortrans een beetje over de zeik is dat Reindert nu al die berichten van TransportOnline hier neer zet, want eerst deed Cortrans dat zelf hè.... Weet het niet zeker, maar heb zo'n vermoeden.... :cool:

Als het allemaal een beetje wil meezitten, ben ik over een paar weken zo`n 2 a 3 weken van huis? En heb dan waarschijnlijk geen laptop bij mij? Dan kan deze Cortrans het weer lekker overnemen.

Maar het staat een ieder vrij om op een forum als deze, berichten te plaatsen. De een is nu eenmaal iets vlugger met plaatsen dan een ander so be it.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ik begrijp Peggel en Cortrans helemaal, ikzelf hinder me ook constant aan Reinderts niets zeggende postings, wat hij doet vind ik een beetje meeloopgedrag met Frans,

maar integendeel tot Reindert kan Frans nog wel nuttige dingen hier posten.

Lees het hele topic van Soonius transport maar eens door, ik durf te wedden dat de helft van de posts Reindert's niets zeggende reacties erop zijn, kijk ook maareens naar zijn avatar....

Frans verandert hem, en wie verandert hem ook in dezelfde richting? Precies, Reindert!

Jij mag vinden wat jij vindt, geen problemen mee! Vindt jij mij een meeloper, fijn! Vindt jij mij geen nuttige posts doen, fijn! Frans mij veranderen?? Een ieder mag het zijne denken! Maar is helaas voor jou niet waar!

En nogmaals gezegd, dan lees je mijn berichten toch gewoon niet! Hoef jij je eigen ook niet te ergeren toch? En al zet de hele wereld mij onder de negeer knop, het interesseert mij totaal geen ene zier!!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar integendeel tot Reindert kan Frans nog wel nuttige dingen hier posten.

Lees het hele topic van Soonius transport maar eens door, ik durf te wedden dat de helft van de posts Reindert's niets zeggende reacties erop zijn, kijk ook maareens naar zijn avatar....

Frans verandert hem, en wie verandert hem ook in dezelfde richting? Precies, Reindert!

Hmm Carlo, dat waardeer ik wel dat je dat over me schrijft. Ik was eigenlijk helemaal niet zo aardig tegen jou, en had dan ook zo'n reactie niet van jou verwacht. Wat mij betreft zand over wat er gebeurd is met die Litouwer. Moet zeggen dat ik eigenlijk ook wel een beetje lullig tegen je deed erover. Was niet terecht van me.

Sorry Cor maar je zegt dat dat je nu hier zit omdat het andere forum te rustig is en met andere woorden hier vind je teveel onzin tussendoor???

Kom op Cor wees weer die goede oude forum lid die niet zeurt maar gewoon zich zelf is en meedoet.

Als ik alleen maar serieuze dingen wil lezen ga ik wel op de site van de belastingsdienst kijken.:D

Ja dat vind ik ook. Als je naar de kroeg gaat, ga je ook niet de hele avond serieuze dingen lopen te lullen hè. Heb het wel eens over serieuze dingen, maar de helft van de tijd loop je ook gewoon slap te ouwehoeren. En zo is dat hier denk ik ook wel een beetje. Wat dat betreft best wel een weerspiegeling van de realiteit. En het onbegrip tegenover elkaar van sommige, is ook best zoals de mensen nu in het echt zijn, dus ook dat is weerspiegeling van de realiteit... Als je alles wat off-topic weghaald, blijft er bar-weinig van het forum over. En heb ik opzich geen problemen mee, maar dat moet je wel consequent zijn. En dus echt ALLES wat off-topic is weghalen. Denk dat de Admin het dan wel heel druk heeft...

Zat net te denken over Cortrans, want vind het wel jammer dat hij mij onder z'n negeerknop heeft gezet. Want ik mag Cortrans serieus best wel. Maar denk dat de opmerking die ik over hem, Peggel en EJD maakte bij hem verkeerd is gevallen. Bij deze Cortrans, als je het toch zou lezen: excuses. Was niet m'n bedoeling om je te kwetsen of grappig te doen over jou rug. En dat ik de laatste tijd veel off-topic zit te zwammen, heb je ook gelijk in. Maar moet zeggen, denk dat dat komt omdat ik eigenlijk wel lekker in m'n vel zit nu. Als het niet lekker loopt, ben je veel chagrijniger en serieuzer (althans, ik wel). En nu loopt alles best wel goed, dan ben ik ook eerder geneigd om "grappig" proberen te zijn. Wat dus resulteert in off-topic gezwets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Rustig aan luitjes

Laat ze lekker oplazeren. Anders kunnen zij van mij een setje vormpjes krijgen dan kunnen zij lekker met elkaar zand kasteeltjes gaan maken in de zandbak, de pubers!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zal even voor u bemiddelen Frans.

Zat net te denken over Cortrans, want vind het wel jammer dat hij mij onder z'n negeerknop heeft gezet. Want ik mag Cortrans serieus best wel. Maar denk dat de opmerking die ik over hem, Peggel en EJD maakte bij hem verkeerd is gevallen. Bij deze Cortrans, als je het toch zou lezen: excuses. Was niet m'n bedoeling om je te kwetsen of grappig te doen over jou rug. En dat ik de laatste tijd veel off-topic zit te zwammen, heb je ook gelijk in. Maar moet zeggen, denk dat dat komt omdat ik eigenlijk wel lekker in m'n vel zit nu. Als het niet lekker loopt, ben je veel chagrijniger en serieuzer (althans, ik wel). En nu loopt alles best wel goed, dan ben ik ook eerder geneigd om "grappig" proberen te zijn. Wat dus resulteert in off-topic gezwets.

Mocht u onder de negeerknop staan dan is het op deze manier toch te lezen ..... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij mag vinden wat jij vindt, geen problemen mee! Vindt jij mij een meeloper, fijn! Vindt jij mij geen nuttige posts doen, fijn! Frans mij veranderen?? Een ieder mag het zijne denken! Maar is helaas voor jou niet waar!

En nogmaals gezegd, dan lees je mijn berichten toch gewoon niet! Hoef jij je eigen ook niet te ergeren toch? En al zet de hele wereld mij onder de negeer knop, het interesseert mij totaal geen ene zier!!

Groet,

Reindert

Maar dit bedoelde ik al eerder: als iedereen zo tekeer gaat tegen Reindert, da's ook niet echt netjes vind ik. En ik probeer goed te lezen, maar snap nog niet wat er zo irritant aan Reindert is. Bij hem eindigt tenminste niet elk topic in: het is de schuld van de oostblokker.

Ik ken niemand hier van het forum in het echt, maar zoals ik Reindert hier zie, denk ik dat het in het echt best een toffe collega is. Hij is best positief, lult lekker, niet saai... Bij wijze van zou hij best een ritje mee mogen met me. Denk dat we best LOL hebben.

En net als ik al schreef: denk dat het met Reindert net gaat als met Henk de Pianostemmer. En aan Henk stoorde ik me eigenlijk ook niet. Volgens mij kon ik Henk wel in het echte leven. Als hij uit Limburg kwam dan. En als dat diezelfde Henk is, dan is dat in het echt gewoon best een goeie gozer...

Eigenlijk vind ik dit topic ook een beetje overbodig. Op TV erger ik me bijvoorbeeld aan Gerard Jolink. Die vind ik net effe iets te grappig en iets te spontaan. Als die op tv komt, zet ik gewoon een andere zender op (ehh, ik kijk zelden tv, maar pak effe een voorbeeld). Zo is dat hier eigenlijk toch ook? Als je iemand niet mag, reageer er dan misschien beter niet op.

Tenslotte: tegen BASTGX was ik ook een beetje flauw in dat Soonius Topic. Ook voor BASTGX m'n excuses. Wel veel excuses vandaag zeg... Maar ik meen het wel. Ik dacht in het begin eigenlijk dat BASTGX gewoon een gozer van een jaar of 30 was. Hij praat voor zijn leeftijd heel volwassen. En dat mag gezegd worden. En ook BASTGX lijkt me in het echt best een goei ventje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ze lekker oplazeren. Anders kunnen zij van mij een setje vormpjes krijgen dan kunnen zij lekker met elkaar zand kasteeltjes gaan maken in de zandbak, de pubers!

Groet,

Reindert

aapje mouwtje?

voorlopig is er een topic van mij hier boven geplaatst zonder een quote van jouw erbij zodat velen niet eens weten waar het over gaat.

ja, ik wil wel de topics lezen over ongelukken omdat ook ik wel eens benieuwd ben waarom ik ergens in een file heb gestaan, en/of het geen bekende van me is.

maar jij zet gewoon in 'no time' tig links naar T-O, dus daar lijkt dan de bezoekers aantal snel op te lopen dan dan wanneer je zoals eerder vermeld eerst een tekst hier neer zet met bron vermelding komt dat heel anders over.

maar goed, wie gedraagt zich nu al puber?

ik kan soms 1 summiere opmerking geven en daarna on genuanceerd een opmerking er over geven, tja... niemand is perfect.

maar als er iemand net nieuw is, al een aantal keer word aangesproken over niets toegevoegde opmerkingen over welke topic dan ook maar wel heel de dag het net af zit te struinen om ongelukken met vrachtwagens hier te plaatsen valt dat gewoon op.

je moet maar kijken wat je ermee doet, maakt mij niet uit.

en negeer knop heb ik wel eens van gehoord, maar heb geen reden om uit te zoeken hoe en wat dus dat gaat niet gebeuren :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tenslotte: tegen BASTGX was ik ook een beetje flauw in dat Soonius Topic. Ook voor BASTGX m'n excuses. Wel veel excuses vandaag zeg... Maar ik meen het wel. Ik dacht in het begin eigenlijk dat BASTGX gewoon een gozer van een jaar of 30 was. Hij praat voor zijn leeftijd heel volwassen. En dat mag gezegd worden. En ook BASTGX lijkt me in het echt best een goei ventje.

Ach, ik kan het hebben.:ok: Excuses aanvaard dus. Hoor wel vaker dat ik volwassen praat, ik luister goed naar mensen en dan leer je veel.

Jij lijkt mij ook best wel een aardig iemand in het echt, je hebt je mening goed klaar. En als je iets vind zeg je dat ook direct, zo ben ik ook, en nog wel een paar hier. Kan ik waarderen van mensen. Onder het mom van 'liever eerlijk, dan hele verhalen'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hmm Carlo, dat waardeer ik wel dat je dat over me schrijft. Ik was eigenlijk helemaal niet zo aardig tegen jou, en had dan ook zo'n reactie niet van jou verwacht. Wat mij betreft zand over wat er gebeurd is met die Litouwer. Moet zeggen dat ik eigenlijk ook wel een beetje lullig tegen je deed erover. Was niet terecht van me.

Kijk, dat had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht! Excuses aanvaard en we praten er niet meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden