[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tros opgelicht 20 maart 2012


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Kijk maar even terug. Komen wat bekenden voorbij.

AANVULLING door Freddy:

Wij willen even iets uit de wereld helpen.

Douwe Zijlstra van huureenluxeauto.nl heeft NIKS met bovenstaand te maken.

De eigenaar Douwe Zijlstra van huureenluxeauto.nl heeft deze vraag al vaak moeten aanhoren.. Bij deze willen wij dit dan ook duidelijk hebben voor de forummers en lezers.

--== Freddy ==--

bewerkt door Freddy
Aanvulling vanwege overlast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wou het net erop zetten goudvis, je bent me net voor. Hoofdrol voor Douwe Z. voor oplichting, verduistering en diefstal bij een transportbedrijf. Ook ene Elroy die hier nog niet is besproken op het forum volgens mij. Zaakje stinkt weer...

Haha ik ook al...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik had het bij het andere topic gezet, scheelde 1 minuut;)

[URL]http://www.chauffeursforum.nl/mededelingen-van-het-forumbeheer/33926-douwe-z-wil-cf-voor-de-rechter.html#post443749[/URL]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Wou het net erop zetten goudvis, je bent me net voor. Hoofdrol voor Douwe Z. voor oplichting, verduistering en diefstal bij een transportbedrijf. Ook ene Elroy die hier nog niet is besproken op het forum volgens mij. Zaakje stinkt weer...

Deze hele Douwe Z. stinkt aan alle kanten! Een paar jaar geleden had hij ook al eens een transporteur voor 1 miljoen Euro benadeeld. Dat deze vent maar gewoon door kan gaan begrijp ik echt niet :confused: Misschien moeten ze deze man maar eens goed te grazen nemen in een donker steegje?

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Tssssss, Reindert.

Deze man heeft ook rechten.....

Waarom in een donker steegje?

Je wilt toch zeker zijn dat de stenen doel treffen?

Heb je deze uitzending gezien? Ongelooflijk 2 maanden voorwaardelijk en 150 uur taakstraf voor het verwoesten van een compleet bedrijf :confused:

Je kunt in Nederland beter crimineel zijn dan werken. Met werken wordt men gestraft, en met criminaliteit komt men altijd goed weg :confused:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze hele Douwe Z. stinkt aan alle kanten! Een paar jaar geleden had hij ook al eens een transporteur voor 1 miljoen Euro benadeeld. Dat deze vent maar gewoon door kan gaan begrijp ik echt niet :confused: Misschien moeten ze deze man maar eens goed te grazen nemen in een donker steegje?

Groet,

Reindert

Spietsen Reindert!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Spietsen Reindert!

Misschien moeten wij maar een duo gaan vormen Frans, jij Vlad en ik de spietser of andersom, is ook goed :D:cool:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb je deze uitzending gezien? Ongelooflijk 2 maanden voorwaardelijk en 150 uur taakstraf voor het verwoesten van een compleet bedrijf :confused:

Je kunt in Nederland beter crimineel zijn dan werken. Met werken wordt men gestraft, en met criminaliteit komt men altijd goed weg :confused:

Groet,

Reindert

is werkelijk ongelovelijk wat sommige mensen kunnen aanrichten, triest diep triest voor AK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is werkelijk ongelovelijk wat sommige mensen kunnen aanrichten, triest diep triest voor AK

Triest voor AK? Heb de uitzending niet gezien, heb beetje langzaam internet. Maar speelt onze Altinus nu de onschuldige? Guttegut...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik vind het vooral triest dat er andere mensen de dupe zijn, er zullen toch ook chauffeurs zijn geweest die daardoor hun baan kwijt zijn. Ik heb de 1e uitzending gemist, maar in de uitzending van gisteren kwam AK ook over als dupe, heb ik zeker verkeerd opgevat. Als AK ook "fout" is, dan is het zeker voor hem niet triest, maar zou ie zijn verdiende loon gekregen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, als Bas Selman of Jelse Vos nu zeggen dat ze flink genaaid zijn door een boekhouder, dan geloof ik dat meteen. Maar Altinus Klaassen... Ik bedoel: als bij mij 1 miljoen op de rekening mist, om het even wie de boekhouder is, dan valt me dat toch wel op. Nee sorry... Zal het wel eens kijken als ik thuis ben.

Trouwens Bella62, ooit van het bedrijf TomTrans gehoord? Enig idee wie de touwtjes daar in handen heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik ben te lang uit het Oosten van het land weg denk ik, ik kom van oorsprong uit het Oosten, kende dus AK alleen als ik de vrachtwagens onderweg tegenkwam, of als ik ze bij Frans (op de Bult) zag staan. Ik woon sinds een paar jaar in Zeeland, wij zijn nogal op België gericht waardoor ik niet zo erg veel bedrijven in Nederland meer ken. Mijn mannetje werkt bij een Belgisch bedrijf. Toen ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden bij de Volvo garage werkte kende ik zo ongeveer alle transportbedrijven. Een aantal slechte namen uit het verleden zijn blijven hangen, maar wat momenteel minder goede bedrijven zijn weet ik dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden