Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Forumlid

Volgens mij kwam ik Marco vandaag ergens tegen maar weet verdomd niet meer waar. Alzheimer light waarschijnlijk :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 33,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1401

• Schots en Scheef

1124

• trieftol

1117

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

Eindelijk eens een berichtje hier. Zag Henk, AKA, Steenhaas. Had t zoontje van de vriendin mee genomen. We hebben, helaas veel te kort, gebabbeld. Als Henk een gemiddelde chauffeur was zou t verk

Trieftol en Schots en scheef bij mij aan boord

Posted Images

• Forumlid

^^

Hahaha dat is erg ruim Marco maar er staat me iets bij van Zwolle. Ik kon het ook niet goed zien want ik werd net ingehaald (zoals gewoonlijk :angel:)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Da Raymzter:

Kiepenboer vandaag 12.25uur de A59 opdraaiend bij Heesch richting Paalgraven?

Alsnog :bey:, ik weet niet wat voor auto je hebt???

Had gelost in Geffen en vanmorgen was ik om 5.30 in Hengelo (gld) om te laden, Tja toen was het voor mij nog 10 minuten en was om 12.45 weer klaar voor vandaag

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 uur geleden zei marco555:

Als het in Nederland was ergens tussen Zandvliet en Zwartemeer.1emoji16.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Hebben ze jullie nu achter de containers gezet,(Nijkerk) wordt een beetje krap misschien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 uur geleden zei Kiepenboer:

Alsnog :bey:, ik weet niet wat voor auto je hebt???

Had gelost in Geffen en vanmorgen was ik om 5.30 in Hengelo (gld) om te laden, Tja toen was het voor mij nog 10 minuten en was om 12.45 weer klaar voor vandaag

PKW grijze focus. Ik kwam net de snelweg af en dacht: die auto lijkt erg op wat jouw auto zou moeten zijn. Volgende keer krijg je een lichtsignaaltje, val ik beter op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Dolf met een bluk op de A8 vanmiddag

Misschien wel mijn wagen, maar ik ben op het moment met de camper in Tsjechië aan het vakantie houden

Morgen ruilen we Tsjechië trouwens in voor Oostenrijk

—- nulli cedo —-
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Smalhors, bijBeilen zal je bedoelen.

Dan zat ik vrij kort achter je. Even na 13 uur reed ik daar ook langs. Toen stond ie daar ook nog te wachten tot het laat genoeg was om niet het laatste ritje van vrijdag in zijn maag gespiltst te krijgen. 😇

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Teddybeer:

Smalhors, bijBeilen zal je bedoelen.

Dan zat ik vrij kort achter je. Even na 13 uur reed ik daar ook langs. Toen stond ie daar ook nog te wachten tot het laat genoeg was om niet het laatste ritje van vrijdag in zijn maag gespiltst te krijgen. 😇

Nope, ik had een tijdvenster om te lossen bij de Coop in Gieten, namelijk 14:00 uur. Dus mooi mijn uurtje pauze daar op de kaart gezet en om 13:30 aangemeld en 14:10 op weg naar Rolde om de oplegger daar vol te zetten met graskisten voor maandag te lossen. Dan ben ik ook vlot nadat je daar langs kwam weggereden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Damster:

@Knoalster  Was jij eind vorig jaar ook bij de presentatie op de zaterdag van de nieuwe Iveco S way in Hoogeveen??

Nee daar was ik niet bij. Maar als ik mij niet vergis zijn er wel chauffeurs van ons geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 23-6-2020 om 20:56 zei Knoalster:

Gezien, had al het idee dat jij dat was. En volledig weer op de bus, of ook nog in de supermarkt distri?

Momenteel volledig op de bus, er is nu nog werk zat en dat blijft tot december nog zo. Daarna wordt het spannend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
10 minuten geleden zei martje:

trieftol vanmorgen op de a 2 bij Nieuwegein, 

Niet gezien,  kwam een hele sliert van jullie tegen en dan mis ik jouw

Alsnog :bey:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Knoalster op de A50 bij Apeldoorn vanmiddag??

Ik was even aan het spieken op Maps om te file's en blokkades te vermijden en zag op het laatste moment een auto van Sipma aan de overkant :ja:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 uur geleden zei Marotrans:

Knoalster op de A50 bij Apeldoorn vanmiddag??

Ik was even aan het spieken op Maps om te file's en blokkades te vermijden en zag op het laatste moment een auto van Sipma aan de overkant :ja:

Dat klopt inderdaad. Ik zag jou ook in een flits en riep je naam nog over de 27mc. Maar toen antwoorde iemand anders dat hij anders heette. Dus nam ik aan dat ik het niet goed gezien had :stom:. Heb je nog last van die meutte op de 1 of omstreken gehad?

Link naar bericht
Deel via andere websites