Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Reacties 33,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1401

• Schots en Scheef

1124

• trieftol

1117

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

Trieftol en Schots en scheef bij mij aan boord

Eindelijk eens een berichtje hier. Zag Henk, AKA, Steenhaas. Had t zoontje van de vriendin mee genomen. We hebben, helaas veel te kort, gebabbeld. Als Henk een gemiddelde chauffeur was zou t verk

Posted Images

• Forumlid
34 minuten geleden zei Damster:

Was jij dat @iveco om 8 u. bij het verkeerslicht voor mij langs de a.fokkerstraat op in Zwolle?

Helaas, heb vannacht wel post nl gereden. Maar ben van Amersfoort naar Hengelo gegaan als laatste rit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
39 minuten geleden zei Durashift:

Bituum trapper ongelukje?

(cilinder bulk knapt)

(is een Actros met voorloper, zoals ik het kan zien)

https://www.dumpert.nl/item/7986987_1b724818

Desalniettemin liep er net iemand naast.......................... die heb op zijn minst de broek vol.

Hopelijk niet gewond geraakt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik was het iig niet en mijn trekker ook niet zoals ik kan zien (compressor hangt net voor de voorloopas en daar heb ik een kist met de tankverwarming hangen). Dolf, er past bij mij ook gewoon een bluk achter. Het enigste wat er dan moet gebeuren is lossen met druk van de klant, Kippen kan net als met onze kippertanks zowel electrisch als met de hydro van de trekker. Voor de rest weet ik niet van hoe of wat ivm met ziektewet, vorige week aan mijn hand geopereerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Ik was het iig niet en mijn trekker ook niet zoals ik kan zien (compressor hangt net voor de voorloopas en daar heb ik een kist met de tankverwarming hangen). Dolf, er past bij mij ook gewoon een bluk achter. Het enigste wat er dan moet gebeuren is lossen met druk van de klant, Kippen kan net als met onze kippertanks zowel electrisch als met de hydro van de trekker. Voor de rest weet ik niet van hoe of wat ivm met ziektewet, vorige week aan mijn hand geopereerd.

Beterschap, hoop dat je laat weten hoe en wat tzt. Kunnen wij weer van leren.
Link naar bericht
Deel via andere websites