Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Reacties 34k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1428

• trieftol

1161

• Schots en Scheef

1134

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

De nacht doorgebracht en een ontbijtje met ons forumlid 1934 aan Paralia Beach, Katerini! 🇺🇾  

Meet and Greet met @Kiepenboer bij Holten zo net👍👍

Posted Images

• Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Vanmorgen geseind en gezwaaid naar @matthieu op de A27. Maar die werd net ingehaald door een stenenauto. Geloof niet dat de herkenning wederzijds was...

Jawel hoor Rob. Maar durfde niet te seinen omdat hij wellicht zou denken dat ie al naar rechts kon😉

• Like 3
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
21 uur geleden zei lientje:

Ik zag de 2015 volgens mij in het begin van de middag bij  Culemborg. Zat Ger te dutten of keek hij op zijn mobiel? 🧐

Dat kan kloppen, ben om 12 uur in Oss weg gereden.

Maar mijn mobiel zit recht voor mijn neus en dutten nadat ik net begonnen ben en een uurtje gereden heb lijkt me sterk, waarom wil je me op deze manier in diskrediet brengen Lientje? Dat ik op het moment dat jij me ziet net even naar iets anders keek wil niets zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

Dat kan kloppen, ben om 12 uur in Oss weg gereden.

Maar mijn mobiel zit recht voor mijn neus en dutten nadat ik net begonnen ben en een uurtje gereden heb lijkt me sterk, waarom wil je me op deze manier in diskrediet brengen Lientje? Dat ik op het moment dat jij me ziet net even naar iets anders keek wil niets zeggen.

Sorry, ik had er een knipoog bij moeten zetten. Maar je keek naar beneden dus het leek er op. Ik geloof je hoor als je zegt niet op je mobiel te kijken.😄

• Like 1
  • Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Gisterochtend [mention=5856]ec300[/mention]op de dijk Enkhuizen lelijkstad. 
En vanochtend de auto van [mention=12092]Ger-1957[/mention]op de grensovergang bij Lommel
Dat was weer onze wekelijkse ontmoeting
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

Roadtrain vanochtend, 8:45 op de P.W.A. brug, net voor de kruising met de A15. Ik ging de betuwe in, jij kwam eruit en ging naar Veenendaal? :bey:

Kwam uit Nijmegen en onderweg naar velsen 

Link naar bericht
Deel via andere websites