Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Reacties 34k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1428

• trieftol

1161

• Schots en Scheef

1134

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

De nacht doorgebracht en een ontbijtje met ons forumlid 1934 aan Paralia Beach, Katerini! 🇺🇾  

Meet and Greet met @Kiepenboer bij Holten zo net👍👍

Posted Images

• Forumlid
1 uur geleden zei trieftol:

Als het hm was ,dan zag ik hm op de a27 bij desmond.

Maar volgens mij was hij aan het pendelen tussen Heerenveen en Maastricht 

Dan zal t die andere Mercedes met extra wieltjes zijn geweest

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 11-11-2020 om 12:17 zei roadtrain:

Bituumtrapper A12 tussen Veenendaal en Maarssen?

Kan kloppen, had geladen in Ede.

Op 11-11-2020 om 13:45 zei trieftol:

Als het hm was ,dan zag ik hm op de a27 bij desmond.

Maar volgens mij was hij aan het pendelen tussen Heerenveen en Maastricht 

Jou niet gezien:(. Heb maar 2 dagen gependeld, bakkersvet zal wel te makkelijk zijn geweest.

Dinsdag ter hoogte wel zo'n gele containerboer uit Gellemuud'n gezien ter hoogte van Veendam.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei bituum trapper:

Kan kloppen, had geladen in Ede.

Jou niet gezien:(. Heb maar 2 dagen gependeld, bakkersvet zal wel te makkelijk zijn geweest.

Dinsdag ter hoogte wel zo'n gele containerboer uit Gellemuud'n gezien ter hoogte van Veendam.

Maarssen moest natuurlijk Maarn zijn🙀 Maar zag het zelf ook op laatste moment aan extra wieltje. Dus veel te laat om te seinen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

Word je daar niet helemaal debiel van Ger, 3 keer per dag op en neer pendelen en dan de hele week lang?

Ook dit is werk he. Soms is het makkelijker (ook voor jezelf) om zo een klus door een man te laten doen. Is ff een weekje doorbijten maar weet je wel waar je aan toe bent. 
heb t ook wel gedaan hoor. 4 x per dag op en neer voor nieuwbouw gaasperdammertunnel. Maar daar na was je wel klaar. 
ook wel 4x per nacht van de ene haven in Harlingen uit de boot naar andere haven waar tijdelijke betoncentrale stond. voor verdiepte weg bij Harlingen. 

voor en na die tijd zijn dit ook grote klanten die voor veel werkverschaffing zorgen dus mag ook wel eens een keer de handen voor uit de mouwen gestoken worden!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 minuten geleden zei roadtrain:

Ook dit is werk he. Soms is het makkelijker (ook voor jezelf) om zo een klus door een man te laten doen. Is ff een weekje doorbijten maar weet je wel waar je aan toe bent. 
heb t ook wel gedaan hoor. 4 x per dag op en neer voor nieuwbouw gaasperdammertunnel. Maar daar na was je wel klaar. 
ook wel 4x per nacht van de ene haven in Harlingen uit de boot naar andere haven waar tijdelijke betoncentrale stond. voor verdiepte weg bij Harlingen. 

voor en na die tijd zijn dit ook grote klanten die voor veel werkverschaffing zorgen dus mag ook wel eens een keer de handen voor uit de mouwen gestoken worden!

Ze doen bij ons het zogenaamde overhokken ook wel eens, en dat is van de ene locatie naar andere 5 km of zo.

Voordeel is wel dat men eerst daar 10 uur moet rijden om daar te komen, en na de werkzaamheden weer 10 uur tuffen naar huis.

Of in Denemarken van de ene naar de andere locatie rijden, ben je mooi een paar dagen onder de pannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
35 minuten geleden zei bituum trapper:

Er is nu iemand anders die het moet doen nu Koeroo er niet meer werkt

Ik weet niet wie Koeroo is en ik weet ook niet of hij er niet meer werkt, ik weet alleen dat we dat werk al vele jaren doen en gewoon gedaan moet worden, ik weet ook dat ze het niet iedereen kunnen laten doen omdat er al veel schade is gereden bij die klant aan aan onze opleggers.

Wat ik ook weet is dat als ik hier op het forum iets post krijg ik gelijk een hoop bagger over me heen van zowel Iveco als wel Pierre, en Pierre ik wordt net zo debiel als meerderen hier op het forum die kort werk doen, en die val je ook niet aan met je domme opmerkingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

Dat gaat dan een stuk vlotter dan de 9 ton die ik gisteren in Hoek moest lossen. Koste me slechts 7,5 uur :stom:

Soms zit t mee soms zit t tegen:

heb een keer 24 uur gedaan over 36 ton. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
21 minuten geleden zei Ger-1957:

(...) Pierre ik wordt net zo debiel als meerderen hier op het forum die kort werk doen, en die val je ook niet aan met je domme opmerkingen.

Sorry Ger dat ik je op je teentjes trapte. :D

Je zou zeggen dat ze op dit soort werk een goedkopere buitenlandse kracht zetten i.p.v. een dure Nederlandse E-7 chauffeur. Die behoort normaliter eigenlijk een beetje de ritten -lees het 'verdere werk'- te doen, blijkbaar werkt dat bij jou broodheer nét andersom.
Overigens; dit soort werk lijkt mij juist een uitgelezen kans om nieuwkomers het werk in de bluk aan te leren. Veel laad- en loswerk, gekoppel en gedoe met slangen. De uitgelezen kans om deze tak van sport snel eigen te maken.

(Ik heb bewust geen platkop, kakkerlak of nationaliteit genoemd Ger, ik hoop het met 'goedkopere buitenlandse kracht' op een nette en voor jou correcte manier te hebben verwoord) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Waar staat in de CAO dat de E schaal voor verdere ritten is. Ik zit ook in E en kom meestal niet verder als Dendermonde of een dag of wat buurtwerk. 

Ger, Koeroo {Ron) zat in Uithoorn (25), hij is sinds een paar maanden wat anders gaan doen en heeft laatst het nieuws nog gehaald. De wagen van Vreugdenhil waar een zak zand binnen lag richting Parijs, dat was hij.

Link naar bericht
Deel via andere websites