Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Reacties 34,1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1432

• trieftol

1169

• Schots en Scheef

1140

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

De nacht doorgebracht en een ontbijtje met ons forumlid 1934 aan Paralia Beach, Katerini! 🇺🇾  

Meet and Greet met @Kiepenboer bij Holten zo net👍👍

Posted Images

• Forumlid
Op 2-3-2021 om 19:20 zei Ger-1957:

Gelijk maar eens kijken of ik iets aan die brandstoftank kan (laten) doen.

26-831.thumb.jpeg.a4b663f6936df331010273d27ec3f7c7.jpeg

Het heeft even geduurd voor ik in Oss kwam, maar het resultaat mag er zijn denk ik, flink met aluminiumreiniger aan de slag gegaan, helaas krijg ik er nog niet alle strepen af.

20210416_161509.thumb.jpg.470949157b3bb5cd6b19344e662c17d2.jpg

• Like 10
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
39 minuten geleden zei Ger-1957:

Kan er geen nieuwe van maken maar wel een beetje bijhouden, denk dat dit mijn laatste is ;)

Ziet er netjes uit weer. 👍

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 16-4-2021 om 12:05 zei Pierre:

De nacht doorgebracht en een ontbijtje met ons forumlid 1934 aan Paralia Beach, Katerini! :ok:🇺🇾

20210416_092723.thumb.jpg.7897f8cd43ddaedb539a68a140331fd7.jpg

Lekker hoor!!!

Krijg je in NL niet zo snel de kans voor om zo dicht aan het strand te staan met al die ADR-code,s. 😉

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
11 uur geleden zei Gegrand:

Lekker hoor!!!

Krijg je in NL niet zo snel de kans voor om zo dicht aan het strand te staan met al die ADR-code,s. 😉

In Griekenland kan zoiets nog Gé, daar nemen ze het allemaal niet zo nauw met die onzin. 

In Nederland schieten ze je nog nét niet af, daar is alles al jaren kapot geregeld en kan -of mag haast niks meer...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 uur geleden zei Pierre:

In Griekenland kan zoiets nog Gé

In Griekenland kan nog veel meer, maar of dat goed is :rolleyes:

Het Europese Hof van Justitie heeft Griekenland een boete van 5 miljoen euro opgelegd vanwege het lozen van afvalwater in de zee. Daar komt nog eens een boete van 3,28 miljoen bovenop voor iedere zes maanden dat Athene in gebreke blijft.

Griekenland schendt volgens de rechters een afspraak uit 2004 door ‘niet alle maatregelen te treffen voor een opvangsysteem voor het afvalwater uit Thriasio-Pedio‘, een industrieel gebied ten westen van Athene. Ook wordt dit afvalwater niet (voldoende) gezuiverd voor het in het kwetsbare deel van de Golf van Elefsina wordt geloosd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Niet alleen in Griekenland toch Ger?

Je zal maar in de buurt van de Hoogovens wonen en dan bedoel ik niet die van Taranto Italië maar die in Velsen...

Of het Dupont schandaal met illegale lozingen rond Dordrecht waarvan de resten nog steeds in ons drinkwater terug te vinden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 uur geleden zei Ger-1957:

Het Europese Hof van Justitie heeft Griekenland een boete van 5 miljoen euro opgelegd vanwege het lozen van afvalwater in de zee. Daar komt nog eens een boete van 3,28 miljoen bovenop voor iedere zes maanden dat Athene in gebreke blijft.

Ik geloof nou niet dat die Grieken daar echt wakker van liggen Ger. Die boete is toch betaald door subsidiegeld van de EU, zelfs jij hebt daar een kleine bijdrage aan geleverd... :bey:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

In Nederland ook rondom Tata Steel meer kanker hoofdpijn en dergelijke las ik net. Dus ook in Nederland is er nog wel het een en ander mis.

Maar ik vermoed dat als we wat dat betreft alles willen voorkomen we beter kunnen stoppen met leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 uur geleden zei Gegrand:

Of het Dupont schandaal met illegale lozingen rond Dordrecht waarvan de resten nog steeds in ons drinkwater terug te vinden zijn.

Is net voor de PFAS/PFOS storm losbrak gelegaliseerd.......

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 uur geleden zei iveco 35c17:

In Nederland ook rondom Tata Steel meer kanker hoofdpijn en dergelijke las ik net. Dus ook in Nederland is er nog wel het een en ander mis.

Nou ik weet niet of je ooit wel eens bij tata geweest bent,ik wel daar wordt je echt niet vrolijk van als je daar staat te lossen . want echt gezond is het daar niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 minuut geleden zei road train:

Nou ik weet niet of je ooit wel eens bij tata geweest bent,ik wel daar wordt je echt niet vrolijk van als je daar staat te lossen . want echt gezond is het daar niet.

Nee nog nooit geweest idd. Las vanochtend een stukje op de NOS

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 20-4-2021 om 18:13 zei edje:

Vanmorgen rond 10.45 Ger op de A2 thv de Lucht. Maar volgens mij is zijn zonnebril te donker want hij zag niks ;)

Laten we het er op houden dat ik op de weg lette 😀

sorry niks gezien 😆

Link naar bericht
Deel via andere websites