Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Klopt @trieftol, deze keer je gelukkig wel tijdig gespot, mede doordat ik al gelezen had dat je in deze omgeving rond toerde.

Maar ik was gisteren al de gehele dag hier. 4x Scheemda -Rolde, waarbij ik de laatste eigenlijk vanmorgen in Osnabrúck had moeten lossen  maar na het laden werd door de klant besloten om die dinsdag pas te leveren 

Dus vandaag een aantal opleggers hier uitlossen en weer laden voor maandag. Ik zeg: vaker doen op de vrijdag 😋.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
43 minuten geleden zei Knoalster:

Ik zeg: vaker doen op de vrijdag 😋.

Altijd lekker zulke klusjes op de vrijdag 

Ik moest laden op de Unikenkade.

Een onderstel voor een tiny-house

Kreeg alleen nr 2 op en moest op 34 zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Windhoos:

Leuk even gezellig.

Had ik het maar geweten Windhoos....

September afgelopen jaar stopte onze recordpoging (om het Nederlands record met 166,5 km te verpulveren) vlak bij jou huis. Windkracht 9 en springtij zorgden er toen op zondagnacht om 03.00 voor dat we na 32 uur non-stop roeien bij de Botlekbrug bleven steken, haast niet meer vooruit kwamen en uiteindelijk door de Havendienst van Rotterdam terug naar de sluis bij de Spijkenissebrug werden gedirigeerd. De kilometers en het record hebben we evengoed gehaald maar een bak koffie was op dat moment goud waard geweest...:D

https://www.rijnmond.nl/nieuws/199443/Oud-mariniers-roeien-166-5-kilometer-als-eerbetoon-aan-zwarte-duivels

https://www.rijnmond.nl/nieuws/199504/Oud-mariniers-roeien-tientallen-kilometers-We-zullen-deze-tocht-niet-vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

En niet ff op mij staan wachten, ik reed daar rond half 4 smiddagsLOL. Ik ben ook weer rustigaan begonnen, op Maandag, Woensdag en vrijdag hobbel ik ook weer wat rond. Helaas niet meer met de Benz en heb ook nog geen vaste trekker zolang ik op therapiebasis rond kachel. De Benz is aan een ander gegeven die zijn trekker een paar maanden geleden kortgereden heeft bij Houten.

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites