Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
3 uur geleden zei veronica:

Geen idee. Ik weet dat ie toendertijd bij Verhoek reed. Soms alleen bakwagen en soms combi. Of ie bij Deli XL reed geen idee.. 🙈

Ik ken eerlijk gezegd geen Hendrik, maar zoals ik dit lees dan reed hij binnenland en daar hebben we als internationaal zo wie zo weinig contact mee behalve de oude garde onderling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
23 uur geleden zei Teddybeer:

Vanmorgen rond 9.40 @Knoalster op de A28 bij Assen.

En tegen 14.30 @the duke op de A28 bij Beilen. Maar die was te druk met zijn telefoon aan het spelen om te zien wat hem tegen kwam. 😇

FBC863D5-A863-4D73-BD89-5660C42CF050.jpeg

@Teddybeer

Ik heb geknipperd naar een Koers Volvo met een hoge containerbak tijdens datzelfde ritje bij de -voor jouw- oprit Paterswolde. Er werd teruggeknipperd in ieder geval. 

Raar dat ik met de telefoon bezig was. Ik draag altijd oortjes namelijk. Eigenlijk, en we zijn allemaal niet roomser als de paus, raak ik mijn telefoon niet aan. Alleen als ik iemand wil bellen zoek ik hem op in het menu en klik het aan. Wat eigenlijk totaal onnodig is want ik kan op dat knopje drukken wat aan dat snoer zit en dan Google Assistance activeren en dan de naam zeggen die ik wil bellen. 

Maar goed, ik heb een identieke Volvo als die van jouw gespot, ik ben wat makkelijker te herkennen😁

edit: Beilen zeg je. Dan heb je inderdaad niet gezien, de volgende moest ik eraf om aan die kant van het werk te komen. Anders moet ik er bij Beilen af. Terhorst heet dat gehucht geloof ik waar ik dan moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dan heb je inderdaad mijn collega gezien, die een identieke auto heeft.

Ik ging er voor het gemak van uit dat je op je telefoon zat te kijken, gezien je houding achter het stuur. 😉

Maar met het lage zonnetje recht op je raam kan ik me voorstellen dat je niet altijd je normale houding achter het stuur hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
16 minuten geleden zei Teddybeer:

Ik ging er voor het gemak van uit dat je op je telefoon zat te kijken, gezien je houding achter het stuur. 😉

Maar met het lage zonnetje recht op je raam kan ik me voorstellen dat je niet altijd je normale houding achter het stuur hebt.

Ik heb het de 'hard way' geleerd trouwens met die telefoon. Twee keer in dezelfde week. Dat dat 500 euro kost is tot daar aan toe. De echte pijn zat hem in het feit dat mijn vrouw eerder bij de brievenbus was als ik ................. en dat een dag later weer 😁🤐

• Haha 7
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites