Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Begrijpelijk, voor een veel bereisd man als jezelf Cor. Nu weer over op Duits. Om het ‘begrijpelijk’ toe te lichten…

Nu moet ik zeggen dat ik het Duitse woord ‘Baustelle’ ook te pas en te onpas placht te gebruiken. Waar dan ook ter wereld. 
Daarentegen noem ik mijn eigen ‘voiture’ ook ‘luxe wagen’, terwijl er feitelijk niets “luxe” aan is. In tegendeel zelfs. 

Maar laat ze bij Peugeot of bij Van Mossel maar niet horen dat je jouw voertuig een ‘vrachtwagen’ noemt. Dat wordt vast niet gewaardeerd…

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ idd Cor.

Ik ga er vanuit dat het bij jou een koosnaampje is.

Bij ons 'thuis' hebben alle auto's een naam/meerdere namen (meestal afgeleid van hun functie, kleur of staat). Maar dan hebben we het ook over een (gedeelde) collectie van ongeveer 14 auto's (aantal kan weleens varieren).

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 minuten geleden zei road train:

Blijven ze met alles zitten waar ze nu zitten cor of gaan ze naar daar waar bol.com zit, ? Was toch eens sprake van tijd je geleden ,

Zijn al bezig met het grondwerk en een groot deel van de heipalen staan ook al in de grond, komt als ik het goed heb plaats voor 4000 auto's.

Nieuwbouw autogigant Van Mossel komt in zicht: 'Blikvanger in Waalwijk’ | Waalwijk, Heusden e.o. | bd.nl

downloaden.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 uur geleden zei road train:

Blijven ze met alles zitten waar ze nu zitten cor of gaan ze naar daar waar bol.com zit, ? Was toch eens sprake van tijd je geleden ,

De transport en Remarketing afdeling alsmede het hoofdkantoor gaan eind 2022 naar de nieuwe locatie.

ook komt daar een museum 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 uur geleden zei sprinter 516:

De transport en Remarketing afdeling alsmede het hoofdkantoor gaan eind 2022 naar de nieuwe locatie.

ook komt daar een museum 

Oke duurt nog ff dan , maar is wel beter straks want daar achter in wordt je ook niet vrolijk van :nee:

Museum, is dat voor al die oude dag chauffeur s :zegtniets: ge weet wel die van walon ,:hamer:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites