Forumlid Teddybeer Geplaatst 22 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 22 december 2021 1 uur geleden zei Knoalster: laatste kilometers met de DAF voor 2021. Mooi op tijd vacantie, Hendrik. Of ga je nog een paar dagen op een knappe auto? 😉 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 28 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 28 december 2021 Zojuist @Dokus gespot die met de losse trekker de A27 bij Meerkerk op kwam richting Gorinchem 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 28 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 28 december 2021 Klopt helemaal. Ik mocht nog even een een kiepoplegger halen in Vuren en die gaan laden in de buurt van Crailsheim. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 30 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 30 december 2021 Werd ik net om half 3 ingehaald door Mike ? Op de 61 net voor Pfalzfeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Mike94 Geplaatst 30 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 30 december 2021 8 uur geleden zei zoetwatermatroos: Werd ik net om half 3 ingehaald door Mike ? Op de 61 net voor Pfalzfeld. Is chauffeur van mij geweest denk ik. Ikzelf is thuis en gaat maandag op een andere auto aan de gang. #nummer3😬 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Damster Geplaatst 31 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 31 december 2021 vanmiddag 14.30 u. Hendrik Jansen knp Azelo A35 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 31 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 31 december 2021 26 minuten geleden zei Damster: vanmiddag 14.30 u. Hendrik Jansen knp Azelo A35 ? dat kan heel goed kloppen. kwam wel een Post NL auto tegen. Toen dacht ik nog zou dat Damster zijn. Ik kwam van Raalte af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Damster Geplaatst 31 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 31 december 2021 klopt dat was ik. moest nog klantje laden in Geesteren 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 31 december 2021 Forumlid Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei Damster: klopt dat was ik. moest nog klantje laden in Geesteren Ik was klaar met de boodschappen bezorgen voor dit jaar Zondag weer met een rode tautliner op pad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 5 januari Forumlid Share Geplaatst 5 januari Mike op rst-z/rsc vandaag 2x? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 5 januari Forumlid Share Geplaatst 5 januari Pieter bij Vianen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 5 januari Forumlid Share Geplaatst 5 januari Vanmorgen net voor de Frans Tijsmantunnel een enthousiast seinende en toeterende @Dokus. met een huiftrailer erachter 🧐. Moest je echt aan het werk Dolf 🤣? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 5 januari Forumlid Share Geplaatst 5 januari viel wel mee Gent en Ieper lossen en in Poperinge weer laden. allemaal zijkanten werk en geen planken achter de zijlen 😇 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 6 januari Forumlid Share Geplaatst 6 januari Zojuist @martje weer eens gespot op de A59 richting Oosterhout 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Mike94 Geplaatst 6 januari Forumlid Share Geplaatst 6 januari Op 5-1-2022 om 16:46 zei andremast: Mike op rst-z/rsc vandaag 2x? 3x zelfs🤣 2e en 3e keer was binnen 5 minuten. was even vergeten dat kramer verhuist was naar de andere kant🤣 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 8 januari Forumlid Share Geplaatst 8 januari Op 5-1-2022 om 16:49 zei steenhaas1: Pieter bij Vianen Welke Pieter? Gisteren bij Bavel Hendrik, was eerst in twijfel omdat ik bij Nieuwendijk ook al een Mankementen Aus Nurnberg met grunniger vlag tegen kwam 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 8 januari Forumlid Share Geplaatst 8 januari 1 uur geleden zei bituum trapper: Welke Pieter? Gisteren bij Bavel Hendrik, was eerst in twijfel omdat ik bij Nieuwendijk ook al een Mankementen Aus Nurnberg met grunniger vlag tegen kwam Inderdaad bij Bavel even naar elkaar gezwaaid . Die M.A.N. heeft een Drentse vlag, met daarin het midden de Groningse vlag. Heeft hij bewust gedaan omdat ik al de Groninger vlag voorop heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 8 januari Forumlid Share Geplaatst 8 januari 1 uur geleden zei bituum trapper: Welke Pieter? Gisteren bij Bavel Hendrik, was eerst in twijfel omdat ik bij Nieuwendijk ook al een Mankementen Aus Nurnberg met grunniger vlag tegen kwam Deze Pieter, onze chocola expert met een ster op de grille en 170 op de zijkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 8 januari Forumlid Share Geplaatst 8 januari Zal dan eind van de middag zijn geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 8 januari Forumlid Share Geplaatst 8 januari 6 uur geleden zei bituum trapper: Zal dan eind van de middag zijn geweest Bingo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 10 januari Forumlid Share Geplaatst 10 januari @Knoalsterop de a7 bij rode til? Of was je nog vrij 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 10 januari Forumlid Share Geplaatst 10 januari 35 minuten geleden zei trieftol: @Knoalsterop de a7 bij rode til? Of was je nog vrij Ik was vorige week wel alweer aan het werk, maar ben vandaag en morgen vrij omdat wij nieuwe dakpannen bij ons thuis op het dak krijgen. Ik had vrijdag wel al begrepen dat er vandaag een collega op zou rijden in de buurt omdat zijn auto voor onderhoud in de garage staat. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 11 januari Forumlid Share Geplaatst 11 januari Vanmorgen @martje op de A27 thv van het wonderschone Meerkerk. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 19 januari Forumlid Share Geplaatst 19 januari @Knoalsternet bij Leende 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 19 januari Forumlid Share Geplaatst 19 januari 1 minuut geleden zei steenhaas1: @Knoalsternet bij Leende Wel een stenen-auto in mijn ooghoek zien rijden, maar verder niet nagedacht. Dus sioiry voor het niet herkennen Henk 🙄. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts