Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 7 mei Forumlid Share Geplaatst 7 mei Op 6-5-2022 om 13:48 zei ayla: Op 6-5-2022 om 13:48 zei ayla: Vanmorgen rond 8 uur op de A12 thv Maarsbergen, Martje? En de jongen die bij vd Lee rijdt...? Groet Ron ben ik niet geweest 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 7 mei Administrators Share Geplaatst 7 mei DMB Sjaak hier op de camping 😎 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 11 mei Forumlid Share Geplaatst 11 mei Knoalster net bij renkum Je keek strak naar voren hendrik😉 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 11 mei Forumlid Share Geplaatst 11 mei 8 minuten geleden zei andremast: Knoalster net bij renkum Je keek strak naar voren hendrik😉 Balen André, heb je inderdaad niet opgemerkt 😒. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 11 mei Administrators Share Geplaatst 11 mei Heb ik dat? 😁😁 20220511_171109.mp4 1 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 11 mei Forumlid Share Geplaatst 11 mei En die flitsers 🙈 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Mebo 07 Geplaatst 11 mei Forumlid Share Geplaatst 11 mei 🤣Hij is wel breeeeeed 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 mei Forumlid Share Geplaatst 11 mei Volgens mij was ik wat vergeten uit te doen en dat minstens 400 kilometer lang niet opgemerkt Maar alsnog 1 1 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 12 mei Administrators Share Geplaatst 12 mei Blik op oneindig: richting huis! 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 12 mei Forumlid Share Geplaatst 12 mei Een groene MAN van Vos, 831 op de A15 bij Rotterdam. Roadtrain of de oude van Ger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 12 mei Forumlid Share Geplaatst 12 mei 4 uur geleden zei Pierre: Een groene MAN van Vos, 831 op de A15 bij Rotterdam. Roadtrain of de oude van Ger? Ikke nie…..(834) was ook vanmiddag vrij even naar de voorramendokter 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 14 mei Forumlid Share Geplaatst 14 mei Afgelopen woensdag ter hoogte van vliegveld Maastricht een rare snuiter in een B/E sprinter een tijdje naast mij. Dacht bij mijzelf als dat hok het niet doen kan in de klim om in te halen, blijf er dan achter en maar kijken......................................begon het mij te dagen dat het Cor wel eens kon zijn met een auto'tje achterop 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 14 mei Forumlid Share Geplaatst 14 mei Op 7-5-2022 om 17:28 zei Dokus: Klopt. Donderdagmiddag kwam ik je weer tegen ergens op de A12. Toen zat je volgens mij op de foon of de bc te kijken. Dat moet een collega zijn geweest, op donder- en vrijdagen moet ik tegenwoordig in Bussum / Naarden e.o. rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 15 mei Forumlid Share Geplaatst 15 mei Op 14-5-2022 om 10:06 zei bituum trapper: Afgelopen woensdag ter hoogte van vliegveld Maastricht een rare snuiter in een B/E sprinter een tijdje naast mij. Dacht bij mijzelf als dat hok het niet doen kan in de klim om in te halen, blijf er dan achter en maar kijken......................................begon het mij te dagen dat het Cor wel eens kon zijn met een auto'tje achterop Laat ik dat niet geweest zijn Pieter, Maastricht is wel erg ver van huis (Beverwijk), stel je voor dat ik heimwee krijg🤪🤪 en tegenwoordig is het een echte C-E sprinter hoor, ik hoor weer bij de (semi) grote jongens😜 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 15 mei Forumlid Share Geplaatst 15 mei 😱😱Was het een snelwegparkinghomo zeker😱😱😱 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei Zojuist Adri @roadtraingespot met de 834 op de A4 richting Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 54 minuten geleden zei sprinter 516: Zojuist Adri @roadtraingespot met de 834 op de A4 richting Amsterdam Richting Velsen….. sorry niet gezien. Alsnog 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 1 uur geleden zei roadtrain: sorry niet gezien Is het niet frustrerend Cor dat niemand jou ooit spot met je busje? 4 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei @martje op 🅿️Akermaat 💤 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 4 uur geleden zei RobNiat: Is het niet frustrerend Cor dat niemand jou ooit spot met je busje? Busje????😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 4 uur geleden zei sprinter 516: Busje????😂 Sprinter toch? Dat kan al bijna niemand over zijn lippen krijgen zonder er “Polen”- voor te zeggen… Busje met aanhanger. Mautkiller. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei Maut killer???? Dit ding komt het land niet uit dus waarom dan een maut killer, en noemden we die Polen sprinters niet zo omdat ze ook geen tachograaf plichtig waren??? Dit is een heuse vrachtwagen hoor, ook al is het laadvermogen op papier maar 2,5 ton (op de motorwagen), en dus ook voorzien van een tachograaf 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2 uur geleden zei sprinter 516: (...) Dit is een heuse vrachtwagen hoor, ook al is het laadvermogen op papier maar 2,5 ton (op de motorwagen), en dus ook voorzien van een tachograaf Zo is het Cor! Of je nou 2,5 of 25 ton weegt, met een tachograaf erin hoor je gewoon bij de 'grote jongens'! 3 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 11 uur geleden zei roadtrain: @martje op 🅿️Akermaat 💤 Vandaar dat @martje z'n andere 🅿️ Bisde voorbij reed 😉 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid martje Geplaatst 17 mei Forumlid Share Geplaatst 17 mei 20 minuten geleden zei steenhaas1: Vandaar dat @martje z'n andere 🅿️ Bisde voorbij reed 😉 ja inderdaad moet toch ook een keer m,n werk afkrijgen natuurlijk😜 groeten martje 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts