Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

Een groene MAN van Vos, 831 op de A15 bij Rotterdam.

Roadtrain of de oude van Ger?

Ikke nie…..(834)

was ook vanmiddag vrij even naar de voorramendokter

50399B8A-4648-476E-9904-D8816CD1A7B1.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Afgelopen woensdag ter hoogte van vliegveld Maastricht een rare snuiter in een B/E sprinter een tijdje naast mij. Dacht bij mijzelf als dat hok het niet doen kan in de klim om in te halen, blijf er dan achter en maar kijken......................................begon het mij te dagen dat het Cor wel eens kon zijn met een auto'tje achteropLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 7-5-2022 om 17:28 zei Dokus:

Klopt.

Donderdagmiddag kwam ik je weer tegen ergens op de A12. Toen zat je volgens mij op de foon of de bc te kijken. 

Dat moet een collega zijn geweest, op donder- en vrijdagen moet ik tegenwoordig in Bussum / Naarden e.o. rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 14-5-2022 om 10:06 zei bituum trapper:

Afgelopen woensdag ter hoogte van vliegveld Maastricht een rare snuiter in een B/E sprinter een tijdje naast mij. Dacht bij mijzelf als dat hok het niet doen kan in de klim om in te halen, blijf er dan achter en maar kijken......................................begon het mij te dagen dat het Cor wel eens kon zijn met een auto'tje achteropLOL

Laat ik dat niet geweest zijn Pieter, Maastricht is wel erg ver van huis (Beverwijk), stel je voor dat ik heimwee krijg🤪🤪

en tegenwoordig is het een echte C-E sprinter hoor, ik hoor weer bij de (semi) grote jongens😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei sprinter 516:

Busje????😂

Sprinter toch? Dat kan al bijna niemand over zijn lippen krijgen zonder er “Polen”- voor te zeggen…

Busje met aanhanger. Mautkiller. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ Maut killer???? Dit ding komt het land niet uit dus waarom dan een maut killer, en noemden we die Polen sprinters niet zo omdat ze ook geen tachograaf plichtig waren???

Dit is een heuse vrachtwagen hoor, ook al is het laadvermogen op papier maar 2,5 ton (op de motorwagen), en dus ook voorzien van een tachograaf

V-662-PD nieuw 1.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

(...) Dit is een heuse vrachtwagen hoor, ook al is het laadvermogen op papier maar 2,5 ton (op de motorwagen), en dus ook voorzien van een tachograaf

Zo is het Cor! Of je nou 2,5 of 25 ton weegt, met een tachograaf erin hoor je gewoon bij de 'grote jongens'!

• Haha 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites