Forumlid andremast Geplaatst 18 mei Forumlid Share Geplaatst 18 mei Hendrik.jansen A2 thv Borne? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 mei Forumlid Share Geplaatst 18 mei @Knoalster17:25 knooppunt Hoogeveen ri Assen ??? Was prive onderweg de andere kant op 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 20 mei Forumlid Share Geplaatst 20 mei Roadtrain betoeterd op de A59 bij Den Bosch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 20 mei Forumlid Share Geplaatst 20 mei Was dat zojuist @zoetwatermatroos die naar mij seinde op ring 1 in Antwerpen bij de betaling? Zag in een ooghoek lampen knipperen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 20 mei Forumlid Share Geplaatst 20 mei 50 minuten geleden zei Dokus: Roadtrain betoeterd op de A59 bij Den Bosch. Onderweg naar en inmiddels in Waalwijk. niets gehoord niets gezien🙀 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 20 mei Forumlid Share Geplaatst 20 mei 3 uur geleden zei Knoalster: Was dat zojuist @zoetwatermatroos die naar mij seinde op ring 1 in Antwerpen bij de betaling? Zag in een ooghoek lampen knipperen Klopt , dat was ik. Ben nu al zo vaak Dafs tegen gekomen zonder Groninger vlag dat ik dacht dat jij voortaan anoniem over de wegen ging. Maar leuk om weer eens een forummer gespot te hebben. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 21 mei Forumlid Share Geplaatst 21 mei Syme net bij shell meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 21 mei Administrators Share Geplaatst 21 mei Sjaak, DMB, Gespot bij zijn nw boot in Florø 🤪 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 21 mei Forumlid Share Geplaatst 21 mei Op 18-5-2022 om 14:51 zei andremast: Hendrik.jansen A2 thv Borne? A2 Bij Weert kan wel. Kwam daar een Volvo van jullie tegen met een menie kleur container erop. Zag Greetje niet hangen. [ik bedoel je naamplaat op het voorraamnatuurlijk] dus ging er vanuit dat jij dit niet was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 22 mei Forumlid Share Geplaatst 22 mei 14 uur geleden zei HendrikJansen: A2 Bij Weert kan wel. Kwam daar een Volvo van jullie tegen met een menie kleur container erop. Zag Greetje niet hangen. [ik bedoel je naamplaat op het voorraamnatuurlijk] dus ging er vanuit dat jij dit niet was. Je keek wel 😉container was inderdaad bruin,k kwam uit geleen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 23 mei Forumlid Share Geplaatst 23 mei Trieftol tussen rehren en bad eilsen,strak vooruit kijkend 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 23 mei Forumlid Share Geplaatst 23 mei 1 uur geleden zei andremast: Trieftol tussen rehren en bad eilsen,strak vooruit kijkend Sorry Andre Geconcentreerd aan het werk Maar als nog 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 25 mei Forumlid Share Geplaatst 25 mei @Dokus om 6.20 uur op de a27 tussen Meerkerk en Vianen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 25 mei Forumlid Share Geplaatst 25 mei Mijn auto misschien, maar ik heb een weekje vrij. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 25 mei Forumlid Share Geplaatst 25 mei @Teddybeer die mij op de A28 tussen Zwolle en Nieuwleusen betrapte en naar mij seinde terwijl ik metijn gedachten even ergens anders zat 😏. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 30 mei Forumlid Share Geplaatst 30 mei Vanmiddag even naar @Knoalsterop de e313 nabij Ham 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 30 mei Forumlid Share Geplaatst 30 mei 1 uur geleden zei trieftol: Vanmiddag even naar @Knoalsterop de e313 nabij Ham Zag inene een paar lampen flitsen aan de overkant 😁. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 31 mei Forumlid Share Geplaatst 31 mei Roadtrain betoeterd in de file bij het wonderschone Meerkerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 31 mei Forumlid Share Geplaatst 31 mei 42 minuten geleden zei Dokus: Roadtrain betoeterd in de file bij het wonderschone Meerkerk. De auto wel. Ikke nie….. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Damster Geplaatst 31 mei Forumlid Share Geplaatst 31 mei zoetwatermatroos ?? in Emmen om 17.00 u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 31 mei Forumlid Share Geplaatst 31 mei 10 uur geleden zei Dokus: Roadtrain betoeterd in de file bij het wonderschone Meerkerk. 9 uur geleden zei roadtrain: De auto wel. Ikke nie….. Even drie weekjes er tussen uit. (niet omdat het moet maar omdat het kan😜) 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 31 mei Forumlid Share Geplaatst 31 mei 1 uur geleden zei Damster: zoetwatermatroos ?? in Emmen om 17.00 u. Nope, zat toen thv Moerdijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni En vanochtend om 7.50 uur wederom de 834 van Adri @roadtrain gespot, dit maal op de A9 thv Amstelveen richting Velsen (maar was hij niet vrij???) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni 1 uur geleden zei sprinter 516: En vanochtend om 7.50 uur wederom de 834 van Adri @roadtrain gespot, dit maal op de A9 thv Amstelveen richting Velsen (maar was hij niet vrij???) 1 1 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 2 juni Forumlid Share Geplaatst 2 juni Volgens mij dinsdagavond rond een uur of 17.30 cor @sprinter 516 die met veel herrie de bennebroekerbrug op draaide? Groet Ron 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts