Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
22 minuten geleden zei martje:

Ben je uit de kippen?

groeten Martje

Yep, op vrijdag 10-6-22 om 1.00 s,nachts vertrokken om te laden in Albergen en ergens in Belgie te lossen.
Niet met de gedachte vertrokken dat dat mijn laatste rit was bij die werkgever.

Was wel een keer van plan om iets anders te gaan doen wat fysiek wat minder belastend zou zijn, en iets
waar een mogelijkheid is om in de winter periode Nov/Februari een maandje of 3 in een zonnig land door
te brengen.

Moet wel er bij zeggen dat de vorige werkgever niet aan uitwerken doet, dus op maandag auto leeg gemaakt
en op dinsdag weer aan de gang bij de andere

Verders een mooie tijd gehad in de kippen, en er was geen sprake van een onoverbrugbaar conflict.
Maar het ging gewoon onverwachts snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 3-8-2022 om 20:57 zei kiepenboer:

Yep, op vrijdag 10-6-22 om 1.00 s,nachts vertrokken om te laden in Albergen en ergens in Belgie te lossen.
Niet met de gedachte vertrokken dat dat mijn laatste rit was bij die werkgever.

Was wel een keer van plan om iets anders te gaan doen wat fysiek wat minder belastend zou zijn, en iets
waar een mogelijkheid is om in de winter periode Nov/Februari een maandje of 3 in een zonnig land door
te brengen.

Moet wel er bij zeggen dat de vorige werkgever niet aan uitwerken doet, dus op maandag auto leeg gemaakt
en op dinsdag weer aan de gang bij de andere

Verders een mooie tijd gehad in de kippen, en er was geen sprake van een onoverbrugbaar conflict.
Maar het ging gewoon onverwachts snel.

Ja begrijpelijk, met kippen is een hoop gesleep, vriend van mij doet dat ook als eigen rijder met zelf nog opfok, en die doet dat nog 1 of 2 jaar dan stopt hij ook code 95 verloopt dan en wordt niet meer verlengd zelf nog wat opfok doen en dan hobbyen heeft zich een indian motor gekocht,dus die kan voorruit...

groeten martje  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei martje:

Ja begrijpelijk, met kippen is een hoop gesleep, vriend van mij doet dat ook als eigen rijder met zelf nog opfok, en die doet dat nog 1 of 2 jaar dan stopt hij ook code 95 verloopt dan en wordt niet meer verlengd zelf nog wat opfok doen en dan hobbyen heeft zich een indian motor gekocht,dus die kan voorruit...

groeten martje  

Denk dat ik hem ken>>> Johan K met een geel groene Scania combi??
Rijdt vaak mee voor Het Anker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 2-8-2022 om 23:21 zei RobNiat:

Jij liever dan ik Ouwe. Ik neem altijd liefst de kortste weg Nederland uit. Niet omdat ik een hekel heb aan mijn vaderland, maar wel aan de files daar. 

Sowieso maak je mij niet lekker met vier keer dezelfde rit op een dag. Maar ieder zijn meug. 

Rob het werk wat je nu doet in Frankrijk zal best prachtig werk zijn, maar denk dat daar weinig mensen
voor te krijgen zijn die daar 2 maanden willen verblijven (uitzonderingen daar gelaten)
Voor jou is het leuk voor een paar maanden hier en zometeen weer zo snel mogelijk terug
naar je vrouw in Huahin:ok:

Kijk, ik kon en kan nog steeds wel een paar nachten per week weg, max 2 want mijn vrouw heeft daar
totaal geen probleem mee, maar wil dat zelf niet meer, dus wat ik nu ben gaan doen had ik allang
ergens in mijn gedachte zitten, alleen ging het iets sneller dan gedacht.

Wij zijn trouwens weer in November in Pattaya voor 4 weken en de planning is volgend jaar december en januari, heb vandeweek geboekt rechtstreeks bij Evaair.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei kiepenboer:

Denk dat ik hem ken>>> Johan K met een geel groene Scania combi??
Rijdt vaak mee voor Het Anker.

ja inderdaad dat is hem. moet er geregeld een potje bier mee drinken, of een paar.....

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid
9 uur geleden zei roadtrain:

Kiepenboer met collega net voor knooppunt oudenrijn ri zuiden?

Klopt vandaag 3 maal Amstelveen naar Brakel.

Morgen weer, maar ben dan remie alleen😁
Collega gaat op een 5 asser naar De Groene Boog in Rotterdam waar er 4 rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vanmiddag handen geschud met @voyageur

Was even gezellig. Maar ik heb eigenlijk vooral gepraat met een andere chauffeur die een ex-collega bleek te zijn van een hele goede vriend van me. 

Klein wereldje!

Goede reis verder Voyageur. Ik heb niet eens gevraagd waar je heen gaat…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
18 uur geleden zei RobNiat:

Vanmiddag handen geschud met @voyageur

Was even gezellig. Maar ik heb eigenlijk vooral gepraat met een andere chauffeur die een ex-collega bleek te zijn van een hele goede vriend van me. 

Klein wereldje!

Goede reis verder Voyageur. Ik heb niet eens gevraagd waar je heen gaat…

Idd, leuk een gezicht bij de naam.

Kon in badalona gelijk terugladen voor Almere 😎.

Link naar opmerking
Deel via andere websites