Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Forumlid
op het stukje op de A50 van renkum naar veghel 21x geseind met de lampen en m'n arm lam :bey:.....:eek:

16x jumbomedewerkers :p

ene met zo'n rode MAN :D

en 4 die ik niet kon plaatsen...............WIE O WIE??????:confused::confused:

Ik kwam je tegen en geknipperd om ongeveer 11.15 bij Ravenstein je was aan het in halen. Een witte MAN bakwagen.

Marco

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 34k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1428

• trieftol

1161

• Schots en Scheef

1134

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

De nacht doorgebracht en een ontbijtje met ons forumlid 1934 aan Paralia Beach, Katerini! 🇺🇾  

Meet and Greet met @Kiepenboer bij Holten zo net👍👍

Posted Images

gespot door Michel_K alleen zijn wagen was een beetje gekrompen:p:bey:

Yup te heet gewassen:cool::cool::cool: heb jij toch ook met je SuperSpaceCab gedaan......:confused: te heet gewassen:angel:

Nee, henger miste een achterdeur:D (hebben ze expres erafgehaald omdat ie erbij bungelde) dus hebben ze in Parijs expres kapot gemaakt!) dus is gemaakt, en later naar de zaak gereden met een man van de garage achter me (omdat de elektronica ook verrot was opeens).

dus bijna de gehele dag zonder henger gereden en dat vind ik HELEMAAAAAAAAAAL niet erg:D pokkeding, 15x aan/af koppelen per dag, nou alleen 6x de zaak gezien:D

Morgen weer fijn een trailertje tussen Almere:ja: en Amsterdam:( en daarna onbekend

Link naar bericht
Deel via andere websites
op het stukje op de A50 van renkum naar veghel 21x geseind met de lampen en m'n arm lam :bey:.....:eek:

16x jumbomedewerkers :p

ene met zo'n rode MAN :D

en 4 die ik niet kon plaatsen...............WIE O WIE??????:confused::confused:

Die rode man was ik;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Heer Cortrans om 12.00 gespot in Weesp op de Bloemendealseweg, je liet me voor, terwijl ik geen voorrang had:p tsjah anders werd de bocht voor u (want u zag er niet meer zojong uit:zegtniets:) een beetje krap. Meteen een gezicht bij Cor nu:D

Ik had geen(:rolleyes:) zin in een praatje dus maar doorgehobbeld naar Haarlem. Gok dat je daar de bakjes ging verwisselen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
De Heer Cortrans om 12.00 gespot in Weesp op de Bloemendealseweg, je liet me voor, terwijl ik geen voorrang had:p tsjah anders werd de bocht voor u (want u zag er niet meer zojong uit:zegtniets:) een beetje krap. Meteen een gezicht bij Cor nu:D

Ik had geen(:rolleyes:) zin in een praatje dus maar doorgehobbeld naar Haarlem. Gok dat je daar de bakjes ging verwisselen?

Nou Michel, dan had je wel even mogen zwaaien of iets, omdat jij niet reageerde ging ik er van uit dat jij "gewoon" een collega was van Michel :D, ik ging mijn aanhanger even verstoppen, om solo naar de winkel in Weesp te gaan en dan terug laden (lege kooien) bij ABC Mail in Weesp. En bedankt trouwens voor het compliment :D, ben ook pas 49 hoor LOL:angel:

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou Michel, dan had je wel even mogen zwaaien of iets, omdat jij niet reageerde ging ik er van uit dat jij "gewoon" een collega was van Michel :D, ik ging mijn aanhanger even verstoppen, om solo naar de winkel in Weesp te gaan en dan terug laden (lege kooien) bij ABC Mail in Weesp. En bedankt trouwens voor het compliment :D, ben ook pas 49 hoor LOL:angel:

Ik stak me hand nog op:D kan je natuurlijk ook zien als bedankje:D zat nog te twijfelen om terug te gaan voor een praatje, maar ze hadden me net (na me belletje) om 13.00 in Haarlem aangemeld, en had nu nog mooi een kwartier speling voor bij Muiden, en kon dus rustig aan doen:D (wat ik de laatste tijd veel vaker doe is beter voor me hart (zegt een 20-jarige:rolleyes:) en voor me portemenee:zegtniets:

Ach en ik kom net om de hoek kijken dus dan is iedereen al oud hé voor mij:D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Vannacht om 2.20 net voor de baustelle in Zwolle :D Schots en Scheef gespot. Ik kwam vanuit de baustelle gereden en zag je op het laatste moment , zal vanavond weer opletten.

Zwolle zuid of noord ??? Er rijden ook zoveel van die gele auto's rond:angel: Bij zuid wel een Actros gezien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Matthieu vanochtend om een uur of elf bij IJsselstein:ja:

Ik was al in gesprek helaas...

Maarten

Zal t eerlijk zeggen Maarten: Heb je niet in de gaten gehad. Vandaag trouwens aangesproken door de politie omdat t vaantje voor t raam weg moest. Ergens hebben ze nog gelijk ook:eek:

Link naar bericht
Deel via andere websites