Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
volgens mij Paul Deijkers die de parking bij Hazeldonk afkwam en tot Tilburg achter me reed

Aan het eind van de middag? Zou kunnen. Ik had geladen in Hordain (Bouchain, F) voor Lübeck en heb onderweg getankt bij de Shell op Meer. Tilburg? Tot St.Annabosch bedoel je waarschijnlijk. Want daar ben ik eraf gegaan richting Utrecht.

Vanmorgen Dolf bij Meerkerk en vanavond Roel (met megaspace) bij Heerle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Net een collega van Angelique en Marco die een beetje laat wist welke kant hij op moest. Kwam van de Gaasperdammerweg en ri Amstelveen oh nee toch maar A2 ri Utrecht, 10cm later(verder) was toch echt de berm vangrail. Dijssel oplegger 105 BZ kenteken

Zo hee ... maar ik was het niet ... zit lekker thuis van mijn roostervrije dagen te genieten!

Vanmorgen met de hond van mijn vader (Duitse Dog) op het strand van IJmuiden wezen uitwaaien ... echt wel uitwaaien zo aangenaam was het nou ook weer niet van temperatuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Net een collega van Angelique en Marco die een beetje laat wist welke kant hij opmoest. Kwam van de Gaasperdammerweg en ri Amstelveen oh nee toch maar A2 ri Utrecht, 10cm later(verder) was toch echt de berm vangrail. Dijssel oplegger 105 BZ kenteken

Oeps:eek:

We hebben maar 1 Dijssel trailer dus het kan niet missen wie dat geweest is.

Tenzij je aan de spatlappen zag dat het een Dijssel was, die spatlappen zitten onder meerdere trailers waaronder die van mij.

We repareren namelijk bij Dijssel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tja, ik ken niet alle kentekens uit mijn hoofd.:D

We hebben een stuk of 10 XF 105 trekkers met een BZ kenteken.

Had die trailer rolbeugels bovenop? Zo ja dan is het idd. die oude Dijssel geweest.

Hij heeft in ieder geval mazzel gehad.

Begin van de middag Wimke gespot op de A16 bij het terbrechtseplein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Vanmiddag zo rond de klok van 4en Domino zien aandocken bij Knap. Oom agent reed net voorbij dus heb de claxon maar even thuisgelaten :p

Ow dat moet de laatste keer aandocken zijn geweest. Heb dat meerdere malen gedaan vandaag ;) Te druk met in m'n spiegels kijken zeker.

wie van de vrouwelijke chauffeurs reed er vanmiddag met een vice versa wagen bij weesp de A1 op? zag een vaantje achter de ruit.

Dat moet Veroon zijn geweest ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Maandagmiddag Alberto dacht ik bij de werken in Brecht (zag een friesche vlag hangen) Heel de week voor de rest asfalttrapper op de bijrijdersstoel en soms achter het stuur en vanmiddag bij Den Bosch Trucksmurf. En donderdag een van van Ewijk (combi) bij Breda die zowat met zijn neus op het raam geplakt zat, wie o wie:confused::confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Als ik het goed heb gezien zag ik vanmorgen Frank vwc vanmorgen nog net in me ooghoek verdwijnen rond een uur of 7 tussen Ede en Arnhem???

En ik jou ook, op het laatste moment gezien :D

Zag ineens iets blauws en vaantje idd, denk dat kan um wel eens zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou inderdaad mijn antenne is kapot of geen massa moet er nog naar kijken .

Maar wat onderweg betreft ze hadden wel mijn naam genoemd maar verder mijn naam is haas :confused::confused:

Grz -= Marcel =- :bey::bey:

Vandaag Marcel gespot op de a 15, en gehoord bij onderweg, als jj dat was tenminste.

ps ik had ook geen bereik op de bak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja er werken er 2 bij ons die marcel heten

Grz -= Marcel =- :bey::bey:

Ow, dan was het een collega van je ik had alleen gevraagd waar hij werkt, niet hoe hij heet;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Net Melvin op de A20

had het wat laat door dat jij het was

vanmiddag bij Den Bosch Trucksmurf.

Zag egt op het laatste moment pas dat jij het was..was druk met met iets anders

Deze week ergens ook dokus nog tegen gekomen weet alleen niet meer waar en waarneer

Link naar opmerking
Deel via andere websites