Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

• Forumlid
Vanmorgen op de A12/A50 bij Arnhem, ErikdL zien rijden.

Je werd net ingehaald door een containercombi

en je gaf het seintje voor diegene om weer terug te kunnen en dat viel mij op.

En nog geknipperd aan marsipulami op de parkeerplaats aan de A12 maar je gaf geen reactie.

YEP! Zou zomaar kunnen! Ik had nog geantwoord op je SMS ;)

Gistermiddag in Groenlo zowaar Marvin nog gezien en gesproken!

Ja, hij leeft nog.. haha Had het druk zei hij!

Even kort gebabbeld, maar ik most nog 2 klanten wegbrengen voor 17 uur, en het was al 16.30 geweest, dus toch maar er vandoor gegaan ;)

san-net01.jpg

san-net02.jpg

Overigens had ik deze dag niet onze wagen, wij rijden in de 071, met een zeilenbak... tegen de afspraken in.. Maar vooruit, toch op de foto...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 34k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Marotrans

1428

• trieftol

1161

• Schots en Scheef

1134

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben mama geworden dus vandaar dat ik ff uit de running was. Hopelijk ben ik na mijn verlof weer helemaal de oude en zie ik jullie weer onderweg! Groetjes

De nacht doorgebracht en een ontbijtje met ons forumlid 1934 aan Paralia Beach, Katerini! 🇺🇾  

Meet and Greet met @Kiepenboer bij Holten zo net👍👍

Posted Images

hey rimero..stond jij vandaag te rusten op parkeerplaats de lucht oost bij den bosch? zo ja, dan ben jij de eerste die ik heb gespot hahaha..

euh nee ik rust nooit haha zit deze week ook in de nacht en de f10 staat stil overdag dus ik was t nie:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

sta je gezellig met een charter chauffeur te kletsen in rotjeknor gisteravond blijk tna een kwartier dat het een mede forummer is :tu:dus toen maar de EERSTE nacht spotting op de foto gezet(die volgt)

en onderweg naar rotjeknor midweek gespot nog op em geroepen over de bak maar kwam alleen een hoop gekraak terug:D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Vanmiddag op de A50 Bert Vossie gespot en even op de bak gesproken.Hij sprak in de wij vorm dus ik ga er vanuit dat die lummel van hem er ook weer bij in zat te loeren! :D

Of zou Bert ook een lintworm hebben en daarom het in meervoud praten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaja ik heb ook iemand gespot (eindelijk) Ik denk Belinda met haar mooie Daf op de A2 tussen Maastricht en Born net voor ze de file indook om ongeveer 13.00 uur.

Ik werd net ingehaald door een bus vakantiegangers van Solmar tours maar ik deed nog wel ff toet-toet.Weet niet of ze het gehoord heeft want was eigenlijk te laat.:(

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Vanmorgen rond een uurtje of 05:00 werd ik ff verblind :D door Kwajongen op de A15 bij de botlektunnel.....Je was er vroeg bij Pascal

inderdaad...scherpe nachtogen heb ik hahaha en koeltransport moet dag en nacht rijden,he!!!!..... en heb vandaag jou erg toevallig bij de tankstation gezien en kort gesproken.

trouwens erg mooie auto :tu: (ben beetje jaloers op jou....)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
He kwajongen ik dacht jou vanmorgen in Haps te zien maar was en collega van jou.Was namelijk dezelfde auto.

Zou kunnen.....Ik ben enige chauffeur van die paar scania R serie : grijze/zwarte band voorraamband en gordijnen...dus makkelijk herkennen....

CF-vaantje past niet bij mijn auto....vanwege belgisch kleur van die vaantje :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
ik werd geroepen op het bakkie:D

dat was dokus.....

even gezellig gekletst......maar de wegen splitste zich.

de volgende keer koffie:tu:

Vandaag op dezelfde bouw gelost en reed daar ongeveer net zo laat weg als gister, maar vandaag zag ik je niet dus de koffie moet nog ff wachten tot ik weer naar de Moerdijk ga

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast midweek

en onderweg naar rotjeknor midweek gespot nog op em geroepen over de bak maar kwam alleen een hoop gekraak terug:D

ik vroeg me al af wie er riep!

nog snel die zak ships dichtgefrommeld met de mike in m'n hand :D, maar te laat..... afstand was al te groot. LOL

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast mebo 07

Ja,eindelijk eens iemand gespot.Bert Vossie gezien(en ingehaald) op de A 50 rond 19.30 bij aslag Hoenderloo(22).Ik was die Heisterkamp Daf 105 met DHL oplegger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Ja,eindelijk eens iemand gespot.Bert Vossie gezien(en ingehaald) op de A 50 rond 19.30 bij aslag Hoenderloo(22).Ik was die Heisterkamp Daf 105 met DHL oplegger.

Dan is ie niet echt opgeschoten, ik kwam hem in die contreien tegen net na de middag. Even naar Kleve om te wisselen zei ie nog.........:D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie
vanmorgen, ghost 5 gespot op de A12 bij zevenaar, en vanmiddag op het zelfde stuk A12 maae dan de andere kant op bert-vossie gespot, ff via sms laten weten dat ik het was, ivm incognito rijden

Beetje overdreven he Walter, zo'n dikke V8 voor een citytrailer.LOL

Vanmiddag op de A50 Bert Vossie gespot en even op de bak gesproken.Hij sprak in de wij vorm dus ik ga er vanuit dat die lummel van hem er ook weer bij in zat te loeren!

Of zou Bert ook een lintworm hebben en daarom het in meervoud praten?

Bijna goed Herman, ik heb er twee. Als de één slaapt werkt de ander.:D

Ik had al in de gaten dat het iemand van het forum was, en heb nog geprobeerd om bij te komen. Maar die Daf loopt veel te hard.:D

Ik dacht, hij gaat er misschien wel af bij de Somp, maar volgens mij had je het veel te druk.

Dan is ie niet echt opgeschoten, ik kwam hem in die contreien tegen net na de middag. Even naar Kleve om te wisselen zei ie nog.........

Was bijna in Kleve, kreeg ik bericht, kun je nog ff twee bakken voorladen in Zevenaar. Dus mijn bakken afgezet en kaal naar Zevenaar gereden, daar geladen en toen gewisseld in Kleve.

Dus toch nog laat thuis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie
Frankie gespot vmiddag op de N322 van druten richting nijmegen?

zo rond half 1 - 1uur?

of rijden er stiekem meer scania's met dat logo voorop:confused:

nee GSjuhh, wij waren het niet, we zaten rond die tijd nog in de buurt van nantes.

en ja, reflex heeft zo'n 80 auto's in de verhuur

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda
Jaja ik heb ook iemand gespot (eindelijk) Ik denk Belinda met haar mooie Daf op de A2 tussen Maastricht en Born net voor ze de file indook om ongeveer 13.00 uur.

Ik werd net ingehaald door een bus vakantiegangers van Solmar tours maar ik deed nog wel ff toet-toet.Weet niet of ze het gehoord heeft want was eigenlijk te laat.:(

Dat was ik idd Edwin....heb je niet gezien en ook niks gehoord:o

* Guido ook nog tegen gekomen volgens mij;)

* Kwajongen, was idd wel toevallig, herkende je van je foto's maar zag geen vrachtwagen staan, leuk kennnis te maken, en was wel even gezellig (moest toch ff me pauze maken) met je te kletsen.....Nog bedankt voor je compliment...

Groetjes Belinda

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie
LOL ik heb frankie en sjoeke in dienst genomen, en het scheelt dat ik ze geen salaris hoef te gevenLOL

huh?? geen salaris??? krijgen we kost en inwoning dan??

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

Ik kwam donderdag een auto tegen van Wim Bosman, waarvan de chauffeur zwaaide. Waarschijnlijk ook één van de forumleden ?

En vrijdag een Mercedes combi met afzetbakken in Emmerich, waar het zelfde voor geld.

En Dokus, reed jij toevallig donderdag midden bij Ommen, rond half drie ?

Link naar bericht
Deel via andere websites