Spring naar bijdragen

forumgebruikers gespot

Gast
 Share

Recommended Posts

Gast Freddepet

Volgens mij kwam ik de red passion van forummer Fred vanmorgen tegen tussen Dijon en Lyon. Wat is zijn Forum naam ook alweer ?

Zo ver mag ik niet komen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zojuist even naar Oliebaron geseind en gezwaaid op p dr A67 bij Eindhoven. Weet alleen niet of je het gezien hebt, want je werd net ingehaald.

Hendrik

Sorry heb je gemist zit wel naar de auto's van sipma te kijken zit de laatste tijd veel op jullie route
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Sorry heb je gemist zit wel naar de auto's van sipma te kijken zit de laatste tijd veel op jullie route

Ben nu nog gemakkelijk te herkennen. Enigste donkerblauwe Sca Sca Sca dinges. Maar die gaat er in of net na de vakantie uit

Helaas komt er wert zo"n ex Van Wezenherg kip met G-cabine voor terug, maar dan wel in Sipma kleuren gespoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ben nu nog gemakkelijk te herkennen. Enigste donkerblauwe Sca Sca Sca dinges. Maar die gaat er in of net na de vakantie uit

Helaas komt er wert zo"n ex Van Wezenherg kip met G-cabine voor terug, maar dan wel in Sipma kleuren gespoten.

Die donkerblauwe heb ik van de week/ vorige week ook ergens gezien. Zat jij er niet op dacht ik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Maandagavond KevinvdB (?? juiste naam?) langs de A44 vlak voor Dortmund.

Bezig met z'n nachtrust....als hij tenminste nog mbij MElis met de wit/groene volvo rijdt.

Groet ron

Klopt helemaal, was 3 kwartier rust aan het maken! Was trouwens de laatste week met deze wagen!

'T is de wereld op zn kop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ Dat was een laat tijdstip voor de 3 kwartier.

Volgens mij scheurde ik rond 21.30 voorbij.....het begon te schemeren in ieder geval.

Groet ron

Ja klopt! Maar was pas om 18:00uur begonnen in de buurt van Gotha. Had nachtdienst afgelopen week!

'T is de wereld op zn kop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites