[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Navigatie software zonder internet


teunemans

Vraag

  • Forumlid

Hallo heren en dames,

Ik ben op zoek naar een programma om mijn route uit te stippelen.

Ik had voorheen altijd een laptop in de auto en daar stond een programma van microsoft op waarmee ik de weg kon vinden.

Nu heb ik een tijdje niet meer echt op de weg gezeten,maar ga vanaf volgende week weer een beetje door het land.

Dus ik ben nu weer op zoek naar een programma.

Alleen moet het een programma zijn die ik op een samsung tablet kan draaien,maar die het ook ZONDER internetverbinding doet.

Ik hoop dat iemand van hier me hiermee kan helpen.

Groet,

Teun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
maar kwam er toen achter dat ik die alleen via de market op de telefoon kan kopen en daar moet je met creditcard betalen ....en die heb en wil ik niet.

Bij elke betere boekhandel kan je een Visa prepaid creditcard kopen, indien een site alleen een creditcard accepteert.

Uitermate handig hoor, als ik echt iets wil hebben wat alleen verkrijgbaar is via een creditcard.

>>> VISA PREPAID <<<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik was trouwens even aan het zoeken in de playstore en zie dat er nu ook van sygic trucknavigatie is.

Zelf al een jaar gebruiker van de normale sygic, was er al zeer goed te spreken over, dus nu gaan we deze eens uittesten.

Voor de prijs vind ik het zeer goed te doen en mooiste is dat je hem kan updaten naar de truckversie.

Hij installeert alles wel opnieuw is, maar je kan je productcode die je hebt gekregen van de normale sygic gewoon invoeren in de truckversie en je hebt de beschikking over alle kaarten die je besteld hebt.

Makkelijkste wat ik ervan vind is als je thuis komt en je stelt hem in alleen updaten als je wifi hebt, en er zijn updates, dat je die dan gelijk binnenhaalt, dus bijna geen omkijken naar.

Wat ik ook makkelijk vind is dat je zelf kan bepalen welke landen je erop wilt hebben staan, je bent niet verplicht alle landen te installeren, maar je kan ze altijd naderhand nog toevoegen, afhankelijk welk pakketje je hebt gekocht.

Ik heb 39,95 betaald voor heel europa, maar das dan ook gelijk met lifetime, dus eenmalige aanschaf inclusief altijd updates.

Kaarten zijn van tom tom.

Zal van de week weleens mijn ervaringen delen.

Ow, en voor die 4,95 ga ik ook even kijken hoe die head up display werkt..:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Bij elke betere boekhandel kan je een Visa prepaid creditcard kopen, indien een site alleen een creditcard accepteert.

Uitermate handig hoor, als ik echt iets wil hebben wat alleen verkrijgbaar is via een creditcard.

>>> VISA PREPAID <<<

goeie tip!

Mag ook wel opgenomen worden in de encyclopido

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik was trouwens even aan het zoeken in de playstore en zie dat er nu ook van sygic trucknavigatie is.

Zelf al een jaar gebruiker van de normale sygic, was er al zeer goed te spreken over, dus nu gaan we deze eens uittesten.

Voor de prijs vind ik het zeer goed te doen en mooiste is dat je hem kan updaten naar de truckversie.

Hij installeert alles wel opnieuw is, maar je kan je productcode die je hebt gekregen van de normale sygic gewoon invoeren in de truckversie en je hebt de beschikking over alle kaarten die je besteld hebt.

Makkelijkste wat ik ervan vind is als je thuis komt en je stelt hem in alleen updaten als je wifi hebt, en er zijn updates, dat je die dan gelijk binnenhaalt, dus bijna geen omkijken naar.

Wat ik ook makkelijk vind is dat je zelf kan bepalen welke landen je erop wilt hebben staan, je bent niet verplicht alle landen te installeren, maar je kan ze altijd naderhand nog toevoegen, afhankelijk welk pakketje je hebt gekocht.

Ik heb 39,95 betaald voor heel europa, maar das dan ook gelijk met lifetime, dus eenmalige aanschaf inclusief altijd updates.

Kaarten zijn van tom tom.

Zal van de week weleens mijn ervaringen delen.

Ow, en voor die 4,95 ga ik ook even kijken hoe die head up display werkt..:cool:

Die heb ik ook 7 dagen getest. Wat mij tegenviel was dat hij niet goed omging met de hoogte beperkingen.

Ingesteld op 4 meter hoogte. Maar toen ging hij snelwegen zoals de BAB 67 mijden. Volgens mij omdat daar restricties zijn van max 4 meter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Die heb ik ook 7 dagen getest. Wat mij tegenviel was dat hij niet goed omging met de hoogte beperkingen.Ingesteld op 4 meter hoogte. Maar toen ging hij snelwegen zoals de BAB 67 mijden. Volgens mij omdat daar restricties zijn van max 4 meter.
Wat gebeurt er als je de hoogte op 3,99 mtr zet? Gaat het dan wel goed?boschie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Al doende leert men, ik dus gisteren alles netjes geïnstalleerd, mijn oude code gebruikt en dus helemaal in de veronderstelling, das een goedkope update...

Van gewone navigatie naar een trucknavigatie..

Dus niet....:stom:

Begrijpelijk, achteraf gezien, dat die code staat voor gewone navigatie.

Even wat meer onderzoek gedaan en wat blijkt nu, deze navigatie kost compleet werkend, inclusief alle landen van Europa, lifetime updates € 129,00. Je hebt dan de beschikking over alle landen van Europa, maar je hoeft deze niet allemaal te installeren, maar kan ze dus wel ten alle tijden toevoegen.( tevens de doorvoerroutes wat betreft de landen wat buiten de EU vallen, tot Rusland toe.)

Nu gebruikt Sygic de kaarten van Tom Tom, hoor dat deze kaarten zeer accuraat zijn en je hebt de mogelijkheid om dit op 1 ander toestel te mogen installeren, dus bijvoorbeeld op een i-pad of een andere telefoon.

Ben zelf nu aan het knutselen of ik hem werkend krijg op mijn laptop, als ik een paar dagen uit de lucht ben, dan weet iedereen de oorzaak...:D

Nu probeer ik even via de officiële weg even te proberen of ik misschien wat korting kan afdingen, daar ik al een keer betaald heb voor de gewone versie, maar persoonlijk vind ik een bedrag van € 129,00 nog te doen.

Zodra ik een antwoord heb verkregen van Sygic over de korting ga ik tot aankoop over, met of zonder korting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dear Ron Valk,

due to the increase of customer inquiries and requirements, we would like to apologize for not responding to your request yet.

We will answer you as soon as possible.

If our apology is not acceptable for you, you have still options to check our FAQ at: Sygic Support

Thanks for your patience and understanding.

Here's a reminder of what your ticket was about:

Ben erover bezig, schijnbaar hebben ze het daar erg druk, haha

Indien ik hierop een antwoord heb, laat ik wel weten hoe of wat.

Hopelijk dat ik een nieuwe code toegestuurd krijg of zo, tegen gereduceerd tarief..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Al doende leert men, ik dus gisteren alles netjes geïnstalleerd, mijn oude code gebruikt en dus helemaal in de veronderstelling, das een goedkope update...

Van gewone navigatie naar een trucknavigatie..

Dus niet.... :stom:

Begrijpelijk, achteraf gezien, dat die code staat voor gewone navigatie.

Even wat meer onderzoek gedaan en wat blijkt nu, deze navigatie kost compleet werkend, inclusief alle landen van Europa, lifetime updates € 129,00. Je hebt dan de beschikking over alle landen van Europa, maar je hoeft deze niet allemaal te installeren, maar kan ze dus wel ten alle tijden toevoegen.( tevens de doorvoerroutes wat betreft de landen wat buiten de EU vallen, tot Rusland toe.)

Nu gebruikt Sygic de kaarten van Tom Tom, hoor dat deze kaarten zeer accuraat zijn en je hebt de mogelijkheid om dit op 1 ander toestel te mogen installeren, dus bijvoorbeeld op een i-pad of een andere telefoon.

Ben zelf nu aan het knutselen of ik hem werkend krijg op mijn laptop, als ik een paar dagen uit de lucht ben, dan weet iedereen de oorzaak... :D

Nu probeer ik even via de officiële weg even te proberen of ik misschien wat korting kan afdingen, daar ik al een keer betaald heb voor de gewone versie, maar persoonlijk vind ik een bedrag van € 129,00 nog te doen.

Zodra ik een antwoord heb verkregen van Sygic over de korting ga ik tot aankoop over, met of zonder korting.

Ik heb n probeerversie op de telefoon staan maar vind t n nadeel dat ie lang niet alle inrijverboden kent. Met name in/rond Parijs best verveled. Verder wel echt tof!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Heb mijn buik vol van "updaten"....

Heb een Garmin Nuvi  met europa kaart uit het jaar 0.

Denk na x aantal jaren maar eens een update want als ik naar die heimat reed, zat ik vanaf Hamburg al geregeld in het weiland vlgns de lieve dame in hdat grijze kastje....

Update aangeschaft (voor niet al te gek veel geld, maar toch)... instaleren en toen begon de shit....

Na herhaaldelijk alles opnieuw erop gezet te hebben de helpdesk kunnen bellen.....

Alles uitgelegd.......

"meneer, doet dat ding het dan nog? Ik bedoel, model 2000 (of zoiets) is al lang vervangen...."

Ben je mooi klaar mee dus.

Met wat kunst en vliegwerk de zaak werkend gekregen maar !"europa" ben ik kwijt.....tot zwarte meer en dan is ie de weg kwijt!

En de nieuwe wegen rond Bergen staan er ook niet op.

Nee, ik koop wel een nw navi als de kaarten te oud worden.

 

(omdat ik de update in gebruik genomen had, krijg ik geen geld terug........)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Misschien had je iets vaker moeten updaten.

Vele software hebben weleens een verandering in de besturingssoftware, welke niet in elke komende versie wordt meegenomen.

Na 3 versie's mag men wel verwachten dat het op de apparaten staat.

 

Enige wat men naderhand nog kan doen, is een totale installatie, inclusief de besturingssoftware.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Igo primo truck is ook wel een aardig goed navigatie programmaatje, ook voor de winCE ( bijv op een goedkoop chinees 7 inch schermpje)

Enig nadeel is , hij geeft wel aan dat er een viaduct is op de route, of hij leid je er netjes omheen, maar had het ook graag hoogte symbooltjes gezien op het scherm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik bedoel: koop een geschikte TomTom en zet daar trucknavigatie met truckkaart van Europa op....... Kijk maar eens op worldofnavigation.com.

Dan heb je een compact standalone navigatie. Alleen voor evt kaartupdate heb je dan thuis internet nodig. Tomtoms hebben ook altijd 12/24 volt aansluiting dus zeker geschikt voor in truck😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden