[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Truckers gebruiken groenstroken als toilet


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid



De groenstroken van parkeerterreinen aan de grens met Duitsland worden massaal gebruikt als openbaar toilet.

Veel truckers met hoge nood nemen namelijk niet de moeite op zoek te gaan naar een toilet.

Zodra ze aandrang voelen, doen ze in alle rust hun behoefte op grasveldjes naast de parkeervakken.

images?q=tbn:ANd9GcSccMYuKmOZArlKC-vBKrft6hf0ON4GSc2PJxVjWcEz1QKKAiFIrw



Bekijk hier de Video Toelichting

Bron: Hart van Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

"Die" mensen moeten het toch ook zelf vies vinden dat ze tussen andermans uitwerpselen staan?

Zouden ze gebruik maken van een toilet als deze 'gratis' en 24 uur per dag beschikbaar zou zijn?

Kortom is het bijvoorbeeld op Duitse parkeerplaatsen waar je deze 'gratis' wc's hebt schoner???

En waarom rijdt er niet wat vaker een politiewagen over die parking in de hoop zo'n wildpoeper/plasser op heterdaad te pakken???

WildPLASSERS ook want ook voordat de muur viel stonken parkeerplaatsen voor vrachtwagens door die pislucht een uur in de wind!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zijn niet alleen "truckers" hoor... ook die gasten met die leasebakken zijn te lui om naar de pomp te lopen en doen het vrolijk in de groenstrook. Dus om alles nou weer over 1 kam te scheren is niet fair :mad:

Maar het is en blijft smerig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het zijn niet alleen "truckers" hoor... ook die gasten met die leasebakken zijn te lui om naar de pomp te lopen en doen het vrolijk in de groenstrook. Dus om alles nou weer over 1 kam te scheren is niet fair :mad:

Maar het is en blijft smerig....

Je was me voor...die leaserijders ook niet uitvlakken...

Ik blijf het onwijs ranzig vinden...als ik een pauze pak hou ik het raam maar dicht op de parkeerplaatsen langs de snelweg :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat kan snel op gelost worden

Gewoon in de cabine een W.C.

Hoeven ze helemaal niet meer te stopen

Huub

Zat te wachten tot iemand zoiets riep!

Ik denk dat ik later zo'n portable toiletje meeneem, zoals je weleens op een boot of camping ziet. Gewoon op 't bovenbed of in een zijvak. En iedere keer als je de mogelijkheid heb legen dat ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zat te wachten tot iemand zoiets riep!

Ik denk dat ik later zo'n portable toiletje meeneem, zoals je weleens op een boot of camping ziet. Gewoon op 't bovenbed of in een zijvak. En iedere keer als je de mogelijkheid heb legen dat ding.

Of zo,n schied broek aan

In een ziekenhuis maken ze er veel gebruik van

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal ik het maar toegeven ? Ik pis ook nooit in die openbare wc's moet ik zeggen. Altijd grasveldje. En ja, pis ook punica flessen vol, ik heb geen zin om te verkleumen buiten als ik warm in me bedje ligt ;-) Maar zo te zien ben ik niet de enige..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn niet alleen "truckers" hoor... ook die gasten met die leasebakken zijn te lui om naar de pomp te lopen en doen het vrolijk in de groenstrook. Dus om alles nou weer over 1 kam te scheren is niet fair :mad:

Maar het is en blijft smerig....

Effe een reactie bij posting 8, de andere lees ik dalijk...

Net stopt er hier een busje waar zeker 15 man uit komen. Die gaan allemaal tegelijk naar de berm en daar effe zeiken.... En inderdaad, de leasebak mannen moet je ook de kost niet geven. Want die gaan niet 50 cent betalen om te zeiken, want als ze geen bonnetje krijgen, krijgen ze die 50 cent niet terug. Leasebakmannen....

Nog wat: parking De Lutte. Daar kunnen wel 200 vrachtwagens staan... Zou het niet beter zijn om er wat meer plashokken neer te zetten? Beetje zoals ze in Frankrijk aan de snelweg hebben, van die spartaanse dingen waar je niks van kunt jatten? En niet 1 plashok, maar gewoon een stuk of 4. Geen dixie's he. Dat vind ik ook van die onreine dingen. Heeft er eerst eentje die hele dixie onder zitten schijten, kun jij er nog eens op gaan zitten.

Had laatst eens getankt in Tussen Maastricht en Luik, laatste pomp in NL. 100 liter zodat ik Luxemburg kon halen. Vroeg ik daarna waar de wc was, want moest effe urineren. Die zat om het hoekje, maar moest dan wel 50 cent in de deur stoppen, anders ging die niet open. Vroeg ik of ze geen muntje hadden. Bedoel had er toch voor 150 euro getankt, mag je toch wel effe naar de wc hè. Nee. Muntjes hadden ze niet. Tsja, dan zakt mijn broek figuurlijk toch wel af eigenlijk. Zo werk je het wel een beetje in de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets: kom gelukkig weinig in Duitsland. Maar heb het daar toch diverse keren meegemaakt: ben je klaar met laden, ga je papieren halen, wil je daar effe naar de wc, is die op slot. Is alleen voor kantoorpersoneel. Antwerpen haven trouwens ook zo. Da's verboden voor chauffeurs. Alsof we een enge ziekte hebben ofzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tis eigenlijk hetzelfde met die idiote rij en rusttijden wet.

Je moet....maar je kan niet...

Als de overheden willen dat de weggebruikers WC's gaan gebruiken, wel, laat er dan maar een paar duizend van die dingen gebouwd worden, want als je moet om 12.34u, kan je het niet altijd ophouden tot 16.34u.....

Ook hier zijn er hele volksstammen (onder de chauffeurs) die pleiten voor meer en betere sanitaire voorzieningen, niet enkel een Nederlands probleem dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nog iets: kom gelukkig weinig in Duitsland. Maar heb het daar toch diverse keren meegemaakt: ben je klaar met laden, ga je papieren halen, wil je daar effe naar de wc, is die op slot. Is alleen voor kantoorpersoneel. Antwerpen haven trouwens ook zo. Da's verboden voor chauffeurs. Alsof we een enge ziekte hebben ofzo...

En jij vind dat raar met zo,n haardos? Bij mij kom je er zo ook niet in...........GEINTJUH

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden