[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rijverboden Frankrijk 2012


europeaan

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Forumlid
Zeker nette link , maar weet iemand ook of het stukje naar de "kanaaltunnel " daaronder valt of is dat vrijgegeven van rijverbod op Feestdagen etc. ??

Het traject Belgische grens-Calais op de A16,het Corridor van Ghyvelde geheten is vrij voor verkeer met bestemming ferryhavens of kanaaltunnel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Idd mooie link alleen ik wordt er ff niet wijs uit. Volgens Transcargo is er namelijk geen rijverbod op de 8ste mei a.s. en zoals ik het via de link bekijk is het mij wat onduidelijk. Dus wie van de mede forum gebruikers kan mij de juiste informatie geven? Is er aankomende dinsdag wel of niet een rijverbod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Idd mooie link alleen ik wordt er ff niet wijs uit. Volgens Transcargo is er namelijk geen rijverbod op de 8ste mei a.s. en zoals ik het via de link bekijk is het mij wat onduidelijk. Dus wie van de mede forum gebruikers kan mij de juiste informatie geven? Is er aankomende dinsdag wel of niet een rijverbod.

Heel simpel... Ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Idd mooie link alleen ik wordt er ff niet wijs uit. Volgens Transcargo is er namelijk geen rijverbod op de 8ste mei a.s. en zoals ik het via de link bekijk is het mij wat onduidelijk. Dus wie van de mede forum gebruikers kan mij de juiste informatie geven? Is er aankomende dinsdag wel of niet een rijverbod.

Als je op het lijstje kijkt op blz 16 van het pdf'je zie je dat de kolom bij 8 mei donker bruine kleur heeft,dat wil zeggen dat er dus en rijverbod is van 0.00 tot 22.00 uur.

Voorts is er ook een rijverbod van 22.00 tot 24.00 uur op de dagen voorafgaand van een feestdag.

En...op woensdagochtend is er een rijverbod van 06.00 tot 10.00 uur vanuit het zuiden naar Parijs,als je b.v lost op Rungis en voor 10 uur de A6 opgaat richting peripherique ben je de lul(als men je ziet )

Deze site is niet zo maar een toevallige hoor,als je in de adresbalk kijkt zie je dat het de extensie "gouv.fr"heeft,dit is de officiele site van de Franse overheid.

Als er volgens Transcargo geen rijverbod is zullen die dat waarschijnlijk fout op hun site hebben staan.

(Trouwens alle links die ik gegeven heb naar rijverboden zijn overheids sites,zowel Duitsland,Italie,en Spanje.

IK ga er altijd van uit dat men het aan de bron het beste weet.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden