[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Oldtimer vrachtwagen geladen met oldtimers gekanteld [+foto]


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

Nieuwsartikel geplaatst op 02.04.2012, 13:26 door de redactie

STAPHORST - Maandagmorgen is een oldtimer vrachtwagen gekanteld in een bocht in de Vaartweg in Staphorst. De vrachtwagen vervoerde tevens enkele oldtimer vrachtwagens. Deze belandden na het ongeval in de Hoogeveense Vaart.

Link bericht:

Transport Ongevallen - Nieuws - Oldtimer vrachtwagen geladen met oldtimers gekanteld [+foto]

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ik weet het niet zeker maar is volgens mij een van de wagens van cees zandbergen die dat scania museum heeft

Oldtimers nemen duik (FOTO UPDATE) : maandag 2 april 2012 : regiomeppel.nl

zie fotos

het is de 20-17-fb

Op de foto in TO is het niet echt goed te zien. Maar deze schade gaat een flink bom duiten kosten aan herstel. Hopen maar dat deze mensen ervoor verzekerd zijn?

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger zag je dat veel vaker. :p

Maar het is niet hard gegaan denk. Met een nieuwe cabine erop zal de meeste schade wel weer herstelt zijn.

Maar het is wel zonde ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgende keer maar een profi bellen om dat spul te vervoeren.

Gezien de leeftijd van de bestuurder sluit ik niet uit dat dhr Cees Zandbergen senior zelf achter het stuur zat.

Die heeft, volgens mij, ooit wel eens een "beetje" ervaring opgedaan in het vervoeren van rollend materieel. ;)

Ik hoop dat het goed gaat met de chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Chauffeur was/is ook een oldtimer. Volgende keer maar een profi bellen om dat spul te vervoeren.

Als het cees was was het een profi hij heeft in het verleden ook veel successen behaald met truckracing, en heeft in het verleden heel wat scania s vervoerd , zijn transport bedrijf deed destijds alle vervoer voor scania nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als het cees was was het een profi hij heeft in het verleden ook veel successen behaald met truckracing, en heeft in het verleden heel wat scania s vervoerd , zijn transport bedrijf deed destijds alle vervoer voor scania nederland

In het verleden behaalde resultaten...

Die pa van mij kon vroeger ook aardig rijden maar nu verhoog ik toch echt even mijn levensverzekering alvorens bij hem in te stappen. De 78 jaren bij hem vergen zijn tol.

Overigens kan goed zijn dat de beste chauffeur nog een aardig stukje kan sturen ondanks zijn leeftijd. Kan ook een technisch defect zijn geweest. Dat staat niet in het verhaal beschreven. Alleen het verhaal met de bijbehorende foto's kwam op mij wat klunzig over. Zo'n oud ding volgestapeld met nog oudere wagens. Huur gewoon een fatsoenlijke autotransporter in was mijn, misschien wel onterechte, gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar haal je een nieuwe cabine voor een oldtimer?

In oa het hele mooie Zweden. Kan daar geen uur rijden, of je ziet er gemiddelt wel 10 ergens staan.

Ik mag soms nog wel eens truckspotten. En mijn liefde gaat uit naar de 1 serie Scania. Maar met een goede dag(Moet telkens wel stoppen he)haal ik de 50 exemplaren per dag wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden