[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

wat zijn jou werkzaamheden


Gast

Vraag

De een zamelt vuil in de ander rijd rondjes op een industrieterrein weer andere rijden op de grote baan de ander rijd met een lzv of misschien wel met totaal wat anders?? Een kolkenzuigr kortom wat zijn JULLIE formuleden hun werkzaamheden!? En waarom voor de fun? De verplichting?? Doe jehet ook liever dan... vul maar in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Samen ga je dan al die beesten uit de koeling overladen in de koel-oplegger. Hij schuift ze naar je toe over de rails en mijn taak is het dan om ze aan het plafond te hangen.

Dat heb je als je "binnenland"rijdt,jullie hebben geen CMR condities en moeten meehelpen met laden.:D:D:D

Afhankelijk van de grootte van de beesten zo'n 700 tot 1000 karkassen. En da's per trailer he. Soms hebben we twee trailers mee. Heb je twee keer rond de 21 ton kangaroe in je handen...

Meest zo'n 2 tot 6 klanten af voor de auto vol zit.

Als ik het goed begrijp weegt zo n beest tussen de 20 en 30 kilo,das heel wat kangurou wat je dan in je handen krijgt,voordeel is weer wel dat je het eind van de week niet meer naar de sportschool hoeft voor de broodnodige lichaamsbeweging. :D:D

De volle auto wordt gelost op het slachthuis. Daar hoef ik zelf niets aan te doen. Daar stoppen ze er dan weer fijne kangaroe-biefstuk in, of huiden. En anders gaan we leeg weer op voor het volgende rondje.

En waarom?? Lees het nog eens door. En als je er geen avontuur inziet vooral niet eraan beginnen.

Hoe ik er terecht kom? De 'transport-manager' ken ik van onze gezamelijke voormalige werkgever. Beetje netwerken zeg maar.

En het betaald trouwens bijzonder goed. Daar zijn we tenslotte toch voor in de weer, niet?

Maarreh, wat doe jij eigenlijk fijne Tattooman?

Mooi verhaal Rob,in rood een paar opmerkingetjes mijnerzijds.

Het lijkt allemaal wel romantisch als je zo een grote road train ziet rijden,maar zo zien we dat er down under ook gewerkt moet worden.:ja::ja:

Alleen al het idee dat je in je pauze alle wielmoeren na moet trekken :eek::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hier bevoorraden van schepen (zowel kleine binnenvaarters als grote tankers, containerschepen, autoschepen enzo)

Veelal in Antwerpen haven, maar ook in Gent, Brugge, Terneuzen/Sluiskil, Vlissingen, Rotterdam, Amsterdam, Duinkerke (FR), en Hamburg (DE)

Ofwel kom overal wel waar er schepen liggen die voedsel nodig hebben (degene die ver weg liggen hebben dan ook veel nodig meestal) en technische materialen (maar ook Bonded stores als sigaretten en drank enz)

Kom je ook zo eens heel wat verschillende nationaliteiten tegen, de ene wat makkelijk en leuker als de andere

Nadeel ervan, een bedrijf kan nog wel eens wachten op een bestelling, als een boot savonds aankomt en smorgens vertrekt kun je dus op een onmogelijke tijd nog eens gaan leveren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Met de lzv een beetje op en neer rijden tussen Veghel - Groningen/Drachten/Enschede/Haps/Gilze-rijen/Amsterdam/Alkmaar/Kapelle/Roosendaal.Dat zijn de bezorgservice vestigingen en de winkels waar we kunnen en mogen.

Met de oplegger doe ik de andere 43 vestigingen/winkels bevoorraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik rij met mercedes atego bakwagen 12-18 adressen in nederland, belgie of luxemburg, dure meubels uit voornamelijk italie worden bij onze loods op route gesorteerd en dan door mijn collega's en mij naar de meubelwinkels gebracht, af en toe ook een particulier ertussen.

op maandag zijn de meeste winkels dicht, dan rij ik alle denkbare stukgoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik rij een beetje van alles wat. Van klanten waar we de oplegger nog niet eens voor het dock mogen zetten (op terrein omkoppelen) tot 24 plts van een ton laden met een handpompwagen. Vaste trekker, wisselende opleggers, hoewel overwegend kastenwagens. Doorgaans de hele week van huis, soms een avondje tussendoor thuis en een enkele keer een weekend overstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik rij een beetje van alles wat. Van klanten waar we de oplegger nog niet eens voor het dock mogen zetten (op terrein omkoppelen) tot 24 plts van een ton laden met een handpompwagen. Vaste trekker, wisselende opleggers, hoewel overwegend kastenwagens. Doorgaans de hele week van huis, soms een avondje tussendoor thuis en een enkele keer een weekend overstaan.

er zijn steeds meer kaaien waar je zelf niet met je vrachtwagen op mag, soms is het ook wel terecht, afgelopen week is er weer een railing kapot gereden omdat iemand niet fatsoenlijk kan rijden. Er was een vrachtwagen die maar 2 meter achteruit moest en dat lukte nog niet eens, dan verwacht je toch zeker niet dat zulke chauffeurs zelf een kaai op mogen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Op dit moment van ma t/n woe op school (ROCA12 Veenendaal) en op donderdag en vrijdag loop ik bij een transportbedrijf in Duiven stage in de loods, dit is jammergenoeg tot 1 mei en dan is het over, bedrijf is failliet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
er zijn steeds meer kaaien waar je zelf niet met je vrachtwagen op mag, soms is het ook wel terecht, afgelopen week is er weer een railing kapot gereden omdat iemand niet fatsoenlijk kan rijden. Er was een vrachtwagen die maar 2 meter achteruit moest en dat lukte nog niet eens, dan verwacht je toch zeker niet dat zulke chauffeurs zelf een kaai op mogen?

The point being? In geval van schade vul je toch gewoon een (Europees!) schadeformulier in, en is het aan de verzekering om het op te lossen....

En je geeft in 1 zin het mentaliteits probleem aan, een chauffeurs zou blij moeten zijn dat hij het terrein op mag? Onzin, de ontvanger mag blij zijn dat die chauffeur de spullen komt brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
er zijn steeds meer kaaien waar je zelf niet met je vrachtwagen op mag, soms is het ook wel terecht, afgelopen week is er weer een railing kapot gereden omdat iemand niet fatsoenlijk kan rijden. Er was een vrachtwagen die maar 2 meter achteruit moest en dat lukte nog niet eens, dan verwacht je toch zeker niet dat zulke chauffeurs zelf een kaai op mogen?

Beetje rare gedachtegang.Wat nu als de persoon mijn trailer aan gort rijdt? Of de persoon die hem lost?Ik ben vaak genoeg in de havens geweest en de mensen daar blinken nu niet echt uit in voorzichtigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
op donderdag en vrijdag loop ik bij een transportbedrijf in Duiven stage in de loods, dit is jammergenoeg tot 1 mei en dan is het over, bedrijf is failliet...

Hoe kan dit als dat bedrijf failliet is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden