[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Duitse vrachtwagenchauffeur mond dichtgeplakt na mishandeling


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

Nieuwsartikel geplaatst op 05.04.2012, 13:38 door de redactie

RATZEBURG(D) - Een tot nu toe onbekende dader heeft in de nacht van woensdag op donderdag op een parkeerplaats langs de snelweg in Roseburg een 45-jarige vrachtwagenchauffeur uit Berlijn zwaar mishandeld.

De chauffeur ontdekte rond 01:00 uur een onbekende man bij zijn dieseltank. De man wilde een gat boren in de tank. De vrachtwagenchauffeur probeerde de vreemdeling te overmeesteren maar kreeg een klap op zijn hoofd en raakte bewusteloos.

Lees verder:

Transportnieuws - Duitse vrachtwagenchauffeur mond dichtgeplakt na mishandeling

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kop klink inderdaad wel grappig. Maar als je verder denkt, en je het zelf mee zou maken....

Maar je ziet waar mensen toe in staat zijn als de brandstof te duur wordt. Toch mooi klote...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en dat voor 100 euro . ze jatten er maar op los , bel de politie wel als de HH jatters weg zijn

ja politie bellen als je mond dichtgeplakt zit ....hmmmm mmm mmhh mmm HHMM MMMM:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ''men'' de moeite neemt om het hele stukje te lezen zijn verdere ONGEPASTE opmerkingen overbodig!! Het is te gek voor woorden dat er na zoiets schandaligs en gruwelijks door enkelen nog bepaalde opmerkingen gemaakt durven worden..............................post-768-1394785793,1298_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

helemaal met cowboy eens en met roadtrain.dat is het probleem hier op het forum de meeste lezen maar de helft en dan ook nog niet goed.kunnen gewoon geen normale serieuze reacties geven.net wat al gezegd is het moet ze zelf maar eens overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

OK, als ik s'nachts wakker word omdat iemand aan het frunniken is aan de auto ga ik echt niet in m'n onderbroek naar buiten en de confrontatie aan, dat was een domme beslissing van die duitser.

Er kan 1 miezerig mannetje iets doen, of meerdere flinke gespierde gasten, met of zonder wapens.

Je blijft in je cabine, bel de politie en probeer dat ze je niet opmerken.

Je gaat nooit een confrontatie aan met criminelen, het zijn nl. criminelen, die denken anders. Wat wel vreemd is dat ze zowiezo die seconden lijm bij zich hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
OK, als ik s'nachts wakker word omdat iemand aan het frunniken is aan de auto ga ik echt niet in m'n onderbroek naar buiten en de confrontatie aan, dat was een domme beslissing van die duitser.

Er kan 1 miezerig mannetje iets doen, of meerdere flinke gespierde gasten, met of zonder wapens.

Je blijft in je cabine, bel de politie en probeer dat ze je niet opmerken.

Je gaat nooit een confrontatie aan met criminelen, het zijn nl. criminelen, die denken anders. Wat wel vreemd is dat ze zowiezo die seconden lijm bij zich hadden.

Ik zou denk ik de hele parking wakkertoeteren...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden