[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De Witte in memoriam


erik1979

Recommended Posts

  • Forumlid

Dinsdag avond 3-4-2012 is door een tracisch ongeval op de E19 thv Nijvel onze chauffeur Thomas Cremers "De Witte" om het leven gekomen.

Hij werd 58 jaar.

Ik wens zijn vriendin en naasten heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

gr Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dinsdag avond 3-4-2012 is door een tracisch ongeval op de E19 thv Nijvel onze chauffeur Thomas Cremers "De Witte" om het leven gekomen.

Hij werd 58 jaar.

Ik wens zijn vriendin en naasten heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

gr Erik

Ken wel van eind jaren 80, begin jaren negentig Thomas, uit Heemstede, die bloemen reed bij Koningen, Hoofddorp, trok voor Wesseling.. was in de tijd dat ik ook bij Koningen reed, net als je pa. Aardige gast, weet niet of 'm dat is.. zo vaak zagen wij Brabers die Hoofddorpers toen niet. In ieder geval sterkte aan de nabestaanden van Thomas Cremers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ken wel van eind jaren 80, begin jaren negentig Thomas, uit Heemstede, die bloemen reed bij Koningen, Hoofddorp, trok voor Wesseling.. was in de tijd dat ik ook bij Koningen reed, net als je pa. Aardige gast, weet niet of 'm dat is.. zo vaak zagen wij Brabers die Hoofddorpers toen niet. In ieder geval sterkte aan de nabestaanden van Thomas Cremers.

Dat is inderdaad dezelfde persoon.

Uitvaartdienst is 11-4-2012 in Lelystad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is inderdaad dezelfde persoon.

Uitvaartdienst is 11-4-2012 in Lelystad

Nou Erik, lang geleden maar dié Thomas ken ik me nog goed herinneren.. Maar na al die jaren staat er 1 ding nog vers in mijn geheugen, humor had- ie. Kan me herinneren dat hij een Mercedes 1935 EPS had gekregen en dat Ton na de eerste week aan hem vroeg: "hoe rijdt dat, spulletje he?".. Waarop hij antwoordde; "ken je leese Ton?" in het onvervalst hollands. Had hij de trekker aan het hek gezet met een groot kartonnen bord erin [ TE KOOP! ]. Die Ton zag dat, die was giftig zeg, Thomas zat al in de luxe wagen, toeterde naar ons, Ton kakelde nog wat, schopte tegen dat hek, ben maar gauw richting Cargill Amsterdam gereden, dacht als ik nú iets verkeerd zeg... schitterend! Helaas te jong in het harnas overleden.. R.I.P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag hebben we vaarwel gezecht tegen Thomas "De Witte" Cremers.

Het was een mooie dienst .

hardverwarmend was toch de delegatie van het voormalige Koningen Transport de directeur, de 2 planners en 10 oud collega's waren bij de dienst aanwezig om hem de laatste eer te bewijzen.

gr Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden