[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

CNV Vakmensen verbaasd over buitenlandse chauffeurs op parkeerplaats (+ video)

Gast Reindert

Recommended Posts

• Forumlid
Ik denk dat het komt omdat omdat dit kaderlid al een tijdje met prepensioen / pensioen is.

Misschien heeft hij niks anders meer te doen dan in het weekend langs parkeerplaatsen te rijden.

Ik weet toevallig dat dit kaderlid toen hij nog reed ook vaak genoeg in de weekenden op buitenlandse parkeerplaatsen stond. En zijn potje daar kookte.

Omdat hij vond dat dat goedkoper was dan een routier op te zoeken die in het weekend open was.

En in die tijd waren dat er nog meer dan genoeg in Frankrijk,Spanje of Italie, zeker als je kijkt hoeveel er tegenwoordig nog open zijn in de weekenden.

Heb vroeger veel in het oostblok op plastsen gestaan Waar controlle was

Kosten wel geld.Maar je had ook geen problemen.

En koken aan de auto heb ik niet zoveel gedaan

Het oostblok was in mijn tijd nog goedkoop

En later in Frankrijk altijd het weekend gestaan Waar een Rest was. Wat het weekend open was

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forumlid
Heb vroeger veel in het oostblok op plastsen gestaan Waar controlle was

Kosten wel geld.Maar je had ook geen problemen.

En koken aan de auto heb ik niet zoveel gedaan

Het oostblok was in mijn tijd nog goedkoop

En later in Frankrijk altijd het weekend gestaan Waar een Rest was. Wat het weekend open was

Huub

sorry Huub,

Ik had het niet over jou , maar over het kaderlid Theo die in de posting werd genoemd.

die ken ik namelijk persoonlijk, en weet hoe hij was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Gewoon net als in Engeland, eerste twee uur gratis, daarna per uur betalen.

paar grote palen in de grond, want een slagboom rijden ze toch krom.

de Hollander maakt zijn pauze en rijd verder.

laten we beginnen aan de A4 bij onze vrienden van Kim Johansson en koine :ja:

Daar stop ik nooit meer, wat een lucht!

Denk je ff langs de febo te gaan, nou de honger was in ene ver te zoeken:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op dit forum toch genoeg geklaag gelezen over dat dure parkeren in GB.

En ja, de Nederlander zal in de buurt van NL wel doorrijden, naar huis.

Maar er staan toch heel wat Nederlanders onderweg der 24/45 uur temaken.

Denk niet dat die blij worden van 'jou' regel.

En is het gebrek aan voldoene (schone)wc's de schuld van de chauffeurs, of is een gemeente/rijk daar in gebreken? Ik denk het laatste.

Maar toch een gewetens vraagje, als je met en bekende in de auto bier zit te drinken, loop je dan elke keer netjes naar de wc, of zeik je dan ook naast de auto?

Want we hebben er laatst nog een topic gehad waar het daar over ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met lekker weer kan je ook buiten de auto pils drinken.

Beetje koken, uhhh BBQ'en naast de auto....

Maar het ging er niet over of jij wel of niet.

Ik zie er genoeg wel pils drinken in de auto, en naast de auto pissen.

Ik ben er 1 van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog nooit een van die mensen van welke bond dan ook gezien in chiasso waar we met een volle parking in de zomer bij 40 graden 2 toiletten hadden die niet schoongemaakt werden.

en de keren dat je in biasca met 100 vrachtwagens werd neergezet omdat de zwitser het te druk vond aan de grens en we het zelf konden uitzoeken waar we heen konden gaan.

ook daar hadden wij de mogelijkheid om te lopen en ergens heen te gaan.

dat hebben de chauffeurs die nu de weekenden overstaan toch ook.

ook nu staan er in heel europa chauffeurs onderweg onder goede,slechte en erbarmelijke omstandigheden....al of niet gedwongen door achterlijke regelgeving van diverse landen en / of bemoeienissen van brussel.

alle chauffeurs hebben meer mogelijkheden dan daar te blijven staan, maar de meeste verkiezen dit zelf en dan zou iemand van een bond er zich nu druk over maken?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Denk dat er plaatsen genoeg zijn met goede voorzieningen, maar zolang de meeste geen 50cent over hebben voor te poepen blijft het een rommeltje. Nederland kan dan gratis voorzieningen gaan regelen maar waar halen ze dat geld dan vandaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat er plaatsen genoeg zijn met goede voorzieningen, maar zolang de meeste geen 50cent over hebben voor te poepen blijft het een rommeltje. Nederland kan dan gratis voorzieningen gaan regelen maar waar halen ze dat geld dan vandaan??

Waarom moet er 50ct betaald worden?

Waarom kunnen er niet gewoon gratis toileten beschikbaar zijn, die regelmatig schoon gemaakt worden.

Parkeerplaatsen zijn toch ook gratis.

Ik vind dat gewoon een plicht van een land, dan wel gemeente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

50cent is dan meestal bij tankstations of restaurants, die willen ook daar op verdienen denk ik. WC´s zouden inderdaad gratis kunnen zijn, ik bedoelde echter dat in tijd van bezuinigingen de overheden hier niet zo snel geld aan uit zullen gaan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedrijven er geld voor rekenen ok.

Maar de staat heeft een zorgplicht.

En die hebben in tespelen op de dingen die veranderen.

Het vrachtverkeer is de laatste jaren enorm toegenomen, men had daardoor al veel eerder meer parkeerplaatsen moeten maken.

De chauffeurs zijn van het restaurant meer in de auto gaan eten. Daardoor moeten er voldoende vuilnisbakken aanwezig zijn, en toileten/douche's.

Het aantal inbraken in vrachtwagens neemt ook toe, er hadden al lang veel meer goed verlichten parkeerplaatsen moeten zijn, of bewaakte parkings.

Crisis of niet, een staat heeft gewoon op zulke dingen in tespelen.

En hoedat betaald moet worden? Er word al wegenbelasting en/of Eurovignet betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ze sluiten liever parkeerplaatsen af hier in dit land ivm flora en fauna. Kijk maar bij Holten, een wildviaduct neer geploft en de parking is dicht omdat de beestjes anders teveel hinder konden hebben. Wat maakt meer herrie s'nachts, een slapende chauffeur of een paar 1000 langsrazende auto's midden in de nacht. Langs de A 15 tussen Nijmegen en Vuren zijn ook 2 parkeerplaatsen weg gehaald vanwege die Betuwelijn die daar zonodig moest komen, alternatieven komen er gewoon niet meer. De A2 bij Breukelen, richting Utrecht een megaparking en de andere kant kun je s'vonds nog amper je fiets kwijt als er iets van 20 combinaties staan. Ze vertikken het gewoon om dat aan te pakken in dit land en zeker op de belangrijkste doorvoer route's schort het nog al aan die faceliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BT, dan zijn we toch terug waar dit topic over begon, en wat de Waardt een tijdje terug ook concludeerde.

Dat de voorzieningen toch gewoon hopeloos zijn.

En dat is niet iets van vandaag of gisteren, dat is al jaren aan de gang.

Maar het word 'verkocht' als, zie je wel die buitenlanders, inplaats van dat men eens actie gaat ondernemen om daar heel rap verbetering in tekrijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ze sluiten liever parkeerplaatsen af hier in dit land ivm flora en fauna. Kijk maar bij Holten, een wildviaduct neer geploft en de parking is dicht omdat de beestjes anders teveel hinder konden hebben. Wat maakt meer herrie s'nachts, een slapende chauffeur of een paar 1000 langsrazende auto's midden in de nacht. Langs de A 15 tussen Nijmegen en Vuren zijn ook 2 parkeerplaatsen weg gehaald vanwege die Betuwelijn die daar zonodig moest komen, alternatieven komen er gewoon niet meer. De A2 bij Breukelen, richting Utrecht een megaparking en de andere kant kun je s'vonds nog amper je fiets kwijt als er iets van 20 combinaties staan. Ze vertikken het gewoon om dat aan te pakken in dit land en zeker op de belangrijkste doorvoer route's schort het nog al aan die faceliteiten.

Dat hebben ze gedaan Dat de chauffeur anders te veel rust Die vrachtwagen is om te rijden

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ze zijn toch bij nieuwegein aan de a2 een grote parking aan het creeren,achter die pomp..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites