Spring naar bijdragen

Transpo Nuth

truckie84
 Share

Recommended Posts

Ik werk al heel wat jaartjes met veel plezier bij Transpo Nuth. Ik kom uit de voorheen Nic Brasse tak. Die in 2009 is samengevoegd met Van de Kreeke Transport. Afgelopen vrijdag is het meerendeel van de Vrachtwagens verhuist naar ons nieuwe terrein in Heerlen waar ook onze Truckwash Parkstad staat. Vanaf de N281 kun je de auto's nu mooi zien staan.

Is dat restaurant nog steeds gesloten?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

dat is tegenwoordig onze chauffeursruimte. klanten van de truckwash krijgen er wel nog koffie. Voor de rest niks. Ik woon er zelf 3 km vandaan. Het terrein is nu fatsoenlijk ingericht en alles staat er netjes bij. Alleen vraag ik me af waar de nieuwe auto's en trailers moeten komen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Alleen vraag ik me af waar de nieuwe auto's en trailers moeten komen te staan.

Ik weet nog een adresje:

Jupiterstraat 2, 6468 EV Kerkrade

Stonden voorheen veel meer wagens maar na een probleempje komt er een nieuwe firma te zitten die maar 25 parkeerplaatsen nodig heeft. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid

De meeste auto's die eerst bij de truckwash stonden staan nu op het oude Meens terrein in kerkrade. Wat komt er op het van Loo terrein te staan dan? Heb ik nog niks van gehoord. Bij ons rijdt nu wel een bakwagen die van Van Loo afkomt, op een werk dat ook van Van Loo was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...