[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Twaalf vrachtwagens negeren inhaalverbod


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid

Rijssen-Holten, 11-04-2012

• De politie Twente heeft, in samenwerking met het KLPD, op dinsdag 10 april tussen 15.30 en 18.00 uur op de A1 binnen de gemeente Rijssen-Holten een controle gehouden op naleving van het inhaalverbod voor vrachtwagens.

38618.jpg

bronvermelding afbeelding

In totaal hebben 12 vrachtwagens het inhaalverbod genegeerd. Tegen hen is proces verbaal opgemaakt.

Bron: Politie.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Zal mezelf morgen maar inhouden op de 1...:D

smorgens maken ze er nooit problemen van.

ben al diverse malen ingehaald door trucks met vlak daarachter een blauwhelm.

is dus na zessen smorgens, en hoeven niet aan de kant:stom:

Kan kloppen dan ben ik niet thuis,en raakt het gevang vol in riessen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maak er maar 220 eurrie van.....

ja, maar dan ook gelijk voor degenen die zich niet op de snelheid kunnen concentreren waarmee de kolonne zich voortbeweegt! Dat vind ik de grootste irritatie van het inhaalverbod en doet mij dan na enige tijd ook vaak besluiten om de hele rij maar voorbij te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, maar dan ook gelijk voor degenen die zich niet op de snelheid kunnen concentreren waarmee de kolonne zich voortbeweegt! Dat vind ik de grootste irritatie van het inhaalverbod en doet mij dan na enige tijd ook vaak besluiten om de hele rij maar voorbij te gaan.

Vooral als ze vlak bij de bestemming zijn dan gaan ze soms 70KM/U met andere woorden soms is inhalen veiliger dan er achter blijven hangen :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als ze dan ook de oostblokkers aan de kant zetten en bekeuren, is het allemaal nog fair. maar die worden vaak genegeerd omdat ze of geen poen op zak hebben of ze kunnen er niet mee communiceren

Als ze de niet nederlanders aan de kant moeten zetten raken ze overwerkt :eek:.

Je kan mij niet wijs maken dat er maar 12 wagens het inhaalverbod hebben genegeerd in 2.5 uur tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja, maar dan ook gelijk voor degenen die zich niet op de snelheid kunnen concentreren waarmee de kolonne zich voortbeweegt! Dat vind ik de grootste irritatie van het inhaalverbod en doet mij dan na enige tijd ook vaak besluiten om de hele rij maar voorbij te gaan.

Ik bedoelde eigenlijk dat de bekeuring tegenwoordig 220 euro bedraagt voor het overtreden van het inhaalverbod....

En inderdaad ik haal ook wel eens in waar het niet mag, maar dan weet ik wel zeker dat ik er wat mee opschiet. Anders jojo ik maar lekker mee. Maar dat iemand bijvoorbeeld 83 wil rijden prima, maar gebruik dan in hemelsnaam de cruisecontrol zodat ik die daar ook op af kan stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ze de niet nederlanders aan de kant moeten zetten raken ze overwerkt :eek:.

Je kan mij niet wijs maken dat er maar 12 wagens het inhaalverbod hebben genegeerd in 2.5 uur tijd.

Als het maar druk genoeg is en er weinig mogelijkheden zijn om naar links te komen blijft het gros wel braaf in het treintje plakken...

Ik haal zelf ook wel eens een keer in....maar dan alleen als er voorlopig niets aankomt...

Inhaalverbod of niet) ik wil gewoon geen hinder veroorzaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Behalve deze binnenland bakwagen dan, die rijdt streep 90 en kachelt

al die stoere internationale chauffeurs voorbij, tenzij er een inhaalverbod geldt :D

Was gisteren op de A7 en klokslag 10 uur begonnen 4 auto's voor me een inhaalactie.

Dat was geinig om te zien, ervoor was het vrij rustig en nadat die 4 pannekoeken begonnen in te halen

reed er in no time een halve file.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hard rijden helpt niet, je moet op tijd vertrekken. :p

Ik ben misschien te simpel maar dat apparaat loopt 90

dus dat rij ik d'r ook mee.

Zo hard als ie kan, zogezegd.

En altijd haast is : ook al vertrek ik een uur eerder

het baasje had me er een uur geleden al willen hebben :D

Waarom wilde ik ook alweer op een vrachtwagen rijden :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben misschien te simpel maar dat apparaat loopt 90

dus dat rij ik d'r ook mee.

Zo hard als ie kan, zogezegd.

En altijd haast is : ook al vertrek ik een uur eerder

het baasje had me er een uur geleden al willen hebben :D

Waarom wilde ik ook alweer op een vrachtwagen rijden :confused:

Dan moet je baas beter plannen of geen beloftes doen die hij niet waar kan maken

:bey:

Maar ik moet toegeven op de A7 na de afslag wognum schiet zelfs 90 niet op.

Het is maar net waar en op welke tijd je ergens rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach 1 ding scheelt, ik vroeg hem net naar de bekeuringen en dat was "geen probleem" .

Vandaar dat ik 'm gewoon op 90 laat lopen als het kan.

En even voor de duidelijkheid, mijn baas heeft haast, ik niet.

Nou afgelopen vrijdag schoot het wel lekker op lientje, na die bovenvermelde inhaalactie van de pannekoeken

ben ik ze voorbij gegaan en dat ging allemaal heel best :D

Meestal is het een drama daar maar op vrijdag de dertiende eens niet :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden