[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Faillissement Www Transport Bv


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

Op 11-04-2012 is Www Transport Bv te Oldenzaal (Overijssel) door de rechtbank in Almelo failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. P.E.M. Schol. Het insolventienummer van deze zaak is F.12/214. De (hoofd)activiteit van Www Transport Bv is vervoer over land.

Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.

Algemene informatie over de failliet

Naam:

Www Transport Bv

Plaats:

Oldenzaal

Provincie:

Overijssel

Status:

Faillissement

KvK nummer:

50791818 (Oost Nederland)

Insolventienummer:

F.12/214

Rechtbank:

Almelo

Recht-commissaris:

mr. M.L.J. Koopmans

Branche

Soort

Omschrijving

Groep

Vervoer en opslag

Hoofdcode

Vervoer over land

estigingen / adressen

Sinds

Soort

Adres

12-04-2012

Correspondentieadres

Nijverheidsstraat 1S16, 7575BG te Oldenzaal

Toon op kaart

Publicaties

Verslagdatum

Kenmerk

Omschrijving

12-04-2012

alm.12.214.F.1300.1.12

Uitspraak faillissement op 11 april 2012

Gerelateerde ondernemingen

Relatie

Insolventienr.

Naam

Status

Er zijn 1 gerelateerde dossiers gevonden. Log in om deze dossiers te kunnen raadplegen.

Curator / bewindvoerder

Curator:

Dhr. mr. P.E.M. Schol

Er zijn (nog) geen rechtbank verslagen beschikbaar.

Bron:

Faillissement Www Transport Bv te Oldenzaal (F.12/214) - FaillissementsDossier.nl

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Freddie,

Ik denk niet dat dat de naam is, maar de omschrijving van de vennootschap. Een stichting administratiekantoor is meestal de paraplu waar een aantal BV's (bedrijven) onder vallen, zeg maar het "pensioen" van de "eigenaar". Die eigenaar heeft z'n bedrijf (alle BV's die eronder vallen) al "verdeeld" (bijvoorbeeld onder de kinderen), maar blijft wel zelf "de baas" voorlopig. Of hij maakt een kundig iemand buiten de familie "de baas", omdat de kinderen niet de capaciteiten hebben, of mekaar de tent uit zouden vechten, of misschien wel helemaal geen zin hebben om leiding te geven aan een bedrijf in een bepaalde branche.

Volgens KvK zou het gaan om de voormalige pensioen/beheer-maatschappij: R. Ponds Beheer BV, oorspronkelijk gevestigd in Vragender.

Het zegt mij in ieder geval niets in het transportwereldje wat ik zo voor de geest kan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vragender kennende zitten daar niet zoveel transport bedrijven.

Of zijn er nog mensen die niet weten waar Vragender ligt.

Blijft zonde van zo'n mooi bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar zou die Www voor staan ......

Die naam draagt deze BV pas sinds enkel maanden.

Daarom denk ik dat dit hele faillissement ook niets met onze sector te maken heeft. Dat www vind ik wel grappig gevonden om de BV zo om te dopen. Ga maar eens zoeken op Google naar "www" en "transport".

Ik denk dat iemand gewoon heel slim uit de aandacht wil blijven voor het grotere publiek. Op eenzelfde manier als de Europe Flyer BV's die omgedoopt werden in de diverse "Shamp-BV's".

Gewoon een oude loods, s16 is het deurnummer, kwam daar bij de buren dagelijks laden.......

Zoals ik het bekijk, maakt dat gewoon deel uit van hetgeen ik boven beschreef.

Het oorspronkelijke bedrijf, de aandeelhouder, was gevestigd in Vragender. Een vrij kleine gemeenschap, waar diegene wellicht niet wilde dat hij erop zou worden aangekeken of breeduit in het wekelijkse "Snuffertje" zou komen. Dan pakt men gewoon een adres in een plaats een stukje verderop en laat zich daar via KvK registreren. Weinig mensen die dan de link leggen naar de oorspronkelijke BV en de plaats waar deze was gevestigd.

Ook dit adres is dus (samen met de naam) gewijzigd. Blijkbaar een "makkelijk" adres, omdat Rolstoelpiloot aangaf dat er al recent op dat adres ook al een faillissement is gemeld.

Ik zeg niet dat het zo is, maar afgelopen week had ik even snel wat nagekeken. Alles wijst erop dat dit faillissement dus niets met onze sector te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 11-04-2012 is Www Transport Bv te Oldenzaal (Overijssel) door de rechtbank in Almelo failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. P.E.M. Schol. Het insolventienummer van deze zaak is F.12/214. De (hoofd)activiteit van Www Transport Bv is vervoer over land.

Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.

KvK nummer:

50791818 (Oost Nederland)

Insolventienummer:

F.12/214

@ Freekv8

Dit is toch een ander KvK nr.

KvK: 08187556

BTW-nr: NL 8203.25.934.B.01

Neem contact met ons op.. - WWW transport

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden