[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Faillissement Www Transport Bv


Gast Reindert

Recommended Posts

kende het hele bedrijf niet eens en vond het al raar met die kvk nummers maar het antwoordt is al gegeven

Nou Freekv8, dan lees jij beter dan ik. Waar staat het antwoord dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, volgens mij best veel gelul. Het antwoord dat Freek denkt te lezen maar wat toch nergens staat, wat betreft de 2 verschillende KvK nummers, is dat hij eerst een eenmanszaak had, en die later om heeft gezet in een BV, vandaar 2 verschillene KvK nummers. En nu heb ik me verder niet verdiept in de details, maar er is iemand die stront heeft geroken, en meteen faillissement heeft aangevraagd, daarom is hij nog in de oprichtingsfase failliet gegaan met die BV. Of was daar nou weer een andere? Zal er wel eens effe naar kijken in het register of er al verslag van is. Ben eigenlijk wel benieuwd nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, voor de geinteresseerden: zoals ik het zie is dit bedrijfje van Remco Ponds.

Die heeft vroeger een tegelzettersbedrijf gehad, en heeft nu nog een grondverzetbedrijf. En da's niet failliet.

Failliet gaan kan de beste gebeuren, maar waarom je dan een bedrijf veranderd in de naam: "www transport bv",

dat snap ik ook niet. Door zoiets wazigs te doen roep je juist vragen op lijkt mij.

Het openingsverslag met debiteuren en crediteuren is nog niet gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De baas daar heet Lucky Luke,die was ook sneller dan zijn eigen schaduw.:D:D

Nee nee, de man in kwestie heet Toon Adolfsen. Da's geen grapje, hij heet serieus zo.

Er was ooit een verhaal van een koning. Alles wat die aanraakte veranderde in goud. Toon Adolfsen is een variant hier op. Alles wat hij aanraakt gaat failliet.

Zo was hij de laatste 5 jaar bestuurder onder andere van:

www transport bv

ask transport bv io

abc transport bv

Alle 3 failliet. Wat hij daarvoor heeft gedaan is me onbekend. Nu heeft hij dan air.nl bv. Benieuwd wanneer die failliet gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb nog gewerkt bij abc transport grotere boef als toon adolfen bestaat er niet,betaalde zijn chauffeurs niet fatsoenlijk.:zegtniets: ik werd er in de proefperiode van mijn contract er plotseling eruit gegooid omdat ze geen werk meer voor mij hadden, die centen heb netjejes gehad, zodat het voor mij een geluk bij een ongluk was. terwijl hij ex collega's niet goed betaalde. Daarover zijn zeker 2 rechtzaken en die hebben verloren. grpeter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog gewerkt bij abc transport grotere boef als toon adolfen bestaat er niet,betaalde zijn chauffeurs niet fatsoenlijk.:zegtniets: ik werd er in de proefperiode van mijn contract er plotseling eruit gegooid omdat ze geen werk meer voor mij hadden, die centen heb netjejes gehad, zodat het voor mij een geluk bij een ongluk was. terwijl hij ex collega's niet goed betaalde. Daarover zijn zeker 2 rechtzaken en die hebben verloren. grpeter

Kijk, daar hebben we wat aan. Langzaamaan krijgen we een beeld van www transport bv. Namen van BV'tjes kun je wel veranderen, maar wie de bestuurder is, blijft toch altijd zichtbaar. Denk dat Toontje nog wel meer ellende heeft veroorzaakt in z'n carriere...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 years later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden