[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

8 Nieuwe Dubbeldekkers voor Jumbo


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid



Supermarktketen Jumbo nam deze week acht nieuwe dubbeldeks trailers in gebruik. Burgers Carrosserie leverde ze.

4419_260.jpg

Bronvermelding afbeelding






De wagens zijn alle uitgevoerd in de nieuwe huisstijl van Jumbo. Jumbo rijdt zowel met LZV's als met dubbeldekkers.

De laatsten worden ingezet op trajecten waar men met LZV's niet mag komen of waar inzet van de LZV niet zinvol is.





6803631350_15fdc16630.jpg

Bron: TTM.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk eens naar het personeels bestand dan snap je het wel

waarom duurd het dan altijd zo lang daar met lossen? Eer dat ze het hebben gecontroleerd..... teveel werk en nog steeds te weinig personeel op de vloer... das mijn ervaring..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onvoorstelbaar hoe hard dit bedrijf is gegroeid de afgelopen jaren.

Tsja in supermarktland draait alles om overname hier en overname daar. In principe zijn er 3 grote bazen, Ahold, Superunie en Bijeen (bij die laatste hoort Jumbo, en is mede door overname van de super de boers gegroeid). Maar inderdaad heel knap hoe ze in zo'n korte tijd zoveel filialen erbij hebben gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Dit bericht loopt een beetje achter hoor die krengen rijden al langer als 2 jaar rond. In die 2 jaar hebben er al zat bij burgers gestaan ivm gescheurde chassis. Die MAN heb ik zelf ook vaak zat mee rond gereden is een fijn ding.

Laatst bij een dubbeldecker nog de klep afgebroken.

Over die LZV-Dubbeldeckers ja die zijn er al plus rijd daar al even mee rond als pendel wagen tussen de dc's bakwagen dolly dubbeldecker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jumbo is zo gegroeidt, omdat het gewoon ook goed winkelen is...

Als ik boodschappen moet doen, ga ik altijd naar Jumbo...

Ik heb al eens een paar keer gelost in Veghel! En je moet gewoon moeite doen om daar een half uurtje op de klok te krijgen!

Ik denk dat Veroon een keertje pech heeft gehad!

Ook om deze reden gaan wij daar winkelen...

Ik heb tegen de magazijnchef van Aldi al eens gezegd: Als ik mijn vrouw nog 1X zie winkelen bij de Aldi dan schop ik haar het huis uit!

Zo zat was ik het daar! Met hun onverstaanbare speakers en rare piepertjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Jumbo is zo gegroeidt, omdat het gewoon ook goed winkelen is...

Als ik boodschappen moet doen, ga ik altijd naar Jumbo...

Ik heb al eens een paar keer gelost in Veghel! En je moet gewoon moeite doen om daar een half uurtje op de klok te krijgen!

Ik denk dat Veroon een keertje pech heeft gehad!

Ook om deze reden gaan wij daar winkelen...

Ik heb tegen de magazijnchef van Aldi al eens gezegd: Als ik mijn vrouw nog 1X zie winkelen bij de Aldi dan schop ik haar het huis uit!

Zo zat was ik het daar! Met hun onverstaanbare speakers en rare piepertjes!

Toch gebeurt het vaak zat dat men langer moet wachten. heb er zelf ook al eens een uurtje of 3 gestaan om te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Dan hebben daar heel veel chauffeurs pech zeker in die 2,5 jaar dat ik er gereden heb zijn er zat die lang stonden te wachten en dus ook liepen te klagen. Zelfs eigen chauffeurs of vervoeders hebben soms net zo veel wacht als werk uren op een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Het laatste puntje van de klep is beweegbaar, die wordt op het dock gelegt. Karren er op klep iets omhoog om de spanning er af te halen, de tip (laatste beweegbare stuk klep) in klappen en met de klep omhoog of omlaag containers in de trailer rollen en weer terug naar dock hoogte tip weer plat. Dit herhalen tot dat je geladen bent :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe worden die dubbeldekkers eigenlijk geladen aan het dock? Mooie wagen die MAN zo in het geel met dat chrome.

Bij Jumbo Veghel: niet aan dock. Gewoon een deur op grondhoogte en voor de bovenste verdieping moet "geklept" worden. Bij bijv Action en Jumbo Beilen laden ze wel voor een dock en moet voor beide lagen de klep gebruikt worden.

edit: zie hierboven dat er in Veghel ook wel voor dock geladen wordt. Achter het kantoortje worden ook wel DD's geladen bij een gewone vlakke roldeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Bij Jumbo Veghel: niet aan dock. Gewoon een deur op grondhoogte en voor de bovenste verdieping moet "geklept" worden. Bij bijv Action en Jumbo Beilen laden ze wel voor een dock en moet voor beide lagen de klep gebruikt worden.

edit: zie hierboven dat er in Veghel ook wel voor dock geladen wordt. Achter het kantoortje worden ook wel DD's geladen bij een gewone vlakke roldeur.

Bij die deur laden ze alleen pallets of als de containers op het laatste dock staan. Embelage wordt wel via een normale overhead deur geladen en op de 605 is ook zo een deur voor dubbeldeckers maar de meeste vrachten gaan via het dock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom hebben ze geen dock's dan waar je zo'n dubbeldekker gewoon kan laden?

Ik bedoel een dok met 2 verschillende hoogtes. Dat ''geklep'' lijkt mij ook wat.

Bij ons in Putten willen ze nou een dock gaan maken dat we alleen nog maar de onderkant met de klep moeten doen is maar 4x zakken en boven gelijk vloers en met een electrice pompwagen er in kunnen rijden

zou niet weten hoe dat eruit komt te zien maar bij ons kenende zal wel 10 jaren plan worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn een paar AH winkels (Dieren, Enschede Zonstraat) waar je een groot plateau hebt. Vanuit de oplegger rol je 12 of 15 containers erop, laat het plateau zakken en dan kunnen ze het magazijn in.

Zo'n plateau zou je ook kunnen maken achter een dock. Zo groot dat er een complete vracht op past. Dan heb je ook geen extra werk en kan er gewoon klaargezet worden op die plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt voor de reacties! je zou idd denken dat er een soort laadlift komt net zoals op zo'n vliegdekschip ipv de klep die zo'n dock nu heeft. op de lift rij je dan de karren voor die verdieping en die kan je dan naar boven en naar beneden laten zakken voor de verdieping waar je heen wilt. Zou een hoop schelen in tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden