[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Google Latitude


kwajongen

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
En zijn daar kosten aan verbonden?

Nou ja Karel... die vraag had ik niet verwacht van jouw..:rolleyes:

Eens kijken, je moet programmaars hebben, een handvol satelieten, zooitje zend/ontvang masten, en de aandeel houders....

Alles kost geld, zelfs de zon, want als je niet eet, zie je die ook maar een paar dagen.......:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dank je Domino.

Maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar mensen die het zelf gebruiken. Of het makkelijk uit te schakelen is, en wat er met die gegevens gebeurt. Ik stel me zo voor dat het interessant zou kunnen zijn voor een clubje eigen rijders, of hun opdrachtgevers. Ik noem maar iets.

En toch Corydon .... , wat kost het (voor de gebruiker) ... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik gebruik het een jaar of twee.

Mijn vrouw en een collega kunnen ne volgen en.ik hun. Mijn vrouw weet dan wanneer ze de piepers op kan zetten...

Met mijn collega laad ik regelmatig over. Scheelt weer bellen. En kan soms bijzonder gezellog zijn onderweg.

Locatieopslag is ook leuk. Kan je nog eens teeugkijken waar je geweest bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Simpel gebruik google niet.

Ik krijg misschien 3 e mails per week.

Geef niemand je info of e mail adres. Soms zie ik hier iemand zijn/haar tel nummer posten bv. Dan vraag je toch om moelijkheden.

Kijk.. SJW vind het niet erg dat een computer hem en zijn familie volgt.

bewerkt door Knoalster
Laatste zin verwijderd, strekking is duidelijk, maar gaat iets te ver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als ik het goed uitleg: als je je daarvoor aanmeld, en dan ook bij je vrienden/kennissen/collega's dan kunnen die zien waar jij zit. Soort van track and trace. maar je kan dan wel zelf bepalen wie jou kan zien.

Das soms verd*md handig als ik kan zien waar bepaalde collega's s'avonds staan.......:ja:

Dan kan ik ergens anders naar toe gaan.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Haha ... U ziet het wel heeeeeel somber in Corydon. Maar u heeft zeker een punt hoor!

@ SJW.

Wat zijn de kosten die eraan verbonden zitten?

Als ik het goed begrijp zou het te gebruiken zijn als een soort track & trace. Dergelijke oplossingen kosten zo'n 800 euro aan vaste inbouw (of slechts 250 euro eenmalig en dan zit de rest verdisconteerd in een hoger maandelijks abonnementje), een abbonnement van zo'n 15,- euro per maand, kosten voor de communicatie zo'n 30,- euro en dan nog wat geld voor het gebruik van één of ander kaartprogramma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

"Gratis" tot op heden. Een smartphone met GOogle Maps en Gps.

Niet altijd op de straat nauwkeurig maar dat is Carrierweb ook niet altijd.

Oja, internetverbinding.

@Corydon, terug naar het loonzakje, mobiel de deur.uit en intenet ook eruit. Misschien krijg je dan weer een beetje privacy. Wordt kluizenaar ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Haha ... U ziet het wel heeeeeel somber in Corydon. Maar u heeft zeker een punt hoor!

.

Maar men voelde zich a.h.w. verplicht, zulke geruchten maar niet voetstoots te geloven, geen zwartkijker te zijn. Voor zichzelf niet, voor anderen niet.

Hier het heele artiekel.

J. Presser, Ondergang · dbnl

Ben al een beetje kluizenaar. Vind het nooit erg om ergens alleen, of met de twee dames te zijn. Die andere 7 miljard mensen willen toch maar m'n geld hebben.......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Denk dat google alles van je weet in een paar jaar, dan word je naar je favoriete schoenenwinkel gestuurd, die uiteraard voor die service betaald en dat ook in de verkoop prijs steekt.

Ik vind dat google al veel te veel wilt weten.

Ibo, dat computerbedrijven zoveel informatie van je krijgen vind ik ook erg eng. Daarom gebruik ik al geen Chrome van Google en hebben we hier geen Facebook of Hyves of iets dergelijks. Je weet inderdaad niet hoe ze met al die gegevens die ze verkrijgen omgaan. Je kunt haast niet anders dan Google als zoekmachine gebruiken, maar wat mij betreft blijft het daar dan ook bij. Zelfs dan hebben ze in mijn ogen al veels te veel informatie (kijk maar naar al die Google adds die je overal ziet met reclame over iets waar je naar gezocht hebt).

Voor wat betreft dit stukje software, als het zoals al gezegd vrij is, dan zou het inderdaad een heel goedkoop stukje track-en-trace kunnen zijn en in samenwerking met andere software zou je wat dat betreft een goedkope boordcomputer kunnen maken.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Het enige nadeel aan heel die app is dat ik zelf een locatie vast kan zetten waar ik me op dat moment zou bevinden. Niet erg betrouwbaar dus als je wilt kijken waar anderen zich bevinden.

Tja, ik gebruik het ook niet voor een tbs-er met een enkelband. Ook niet om mijn vrouw te controleren.

@steenhaas, mocht je geheel anoniem willen surfen moet je eens Googlen naar TOR Project. Als je dan hier van de site gebanned wordt kan je via die browser er weer op:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden