[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Huur auto


Gast Andy64

Vraag

Hallo Allemaal.

Ik heb een vraag. Wij gaan binnenkort met het bedrijf verhuizen. Nu heeft mijn baas een trekker oplegger gehuurd. Wij rijden alleen met bestelauto's.

Nu weet ik dus niet of ik een verlof briefje nodig heb. ik ga er 2 dagen mee sturen. Wie kan mij dat vertellen? Alvast bedankt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast Trucklily

Mmmm, dat betekent dus wel dat je CE hebt :D Leuk man!

Maarre...verlofbriefje? Doordeweeks rij je toch op een bestelbus? Dus ben je niet gebonden aan de rij- en rusttijdenwet als ik het zo zie en heb je dus geen verlofbriefje nodig. Alleen je schijven invullen en HOPPA sturen met die handel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Land van Cuyk
Hallo Allemaal.

Ik heb een vraag. Wij gaan binnenkort met het bedrijf verhuizen. Nu heeft mijn baas een trekker oplegger gehuurd. Wij rijden alleen met bestelauto's.

Nu weet ik dus niet of ik een verlof briefje nodig heb. ik ga er 2 dagen mee sturen. Wie kan mij dat vertellen? Alvast bedankt!!!

Je hebt een chauffeur kaart nodig Omdat in alle huur auto"s een digitale tacho in zit.En je moet zorgen dat je de Niwo verguning bij je hebt Je hebt een voertuig boven de 7,5 ton.En je huur contrakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Die chauffeurs pas die heb ik. Maar volgens mij heb ik geen vergunning nodig omdat het een verhuizing betreft van ons zelf. Ik kan het fout hebben hoor. En ja Lily ik heb mijn CE...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Je hebt een chauffeur kaart nodig Omdat in alle huur auto"s een digitale tacho in zit.En je moet zorgen dat je de Niwo verguning bij je hebt Je hebt een voertuig boven de 7,5 ton.En je huur contrakt.

je hebt geen vergunning nodig als je eigen vervoer doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Oke dat van die vergunning komt goed. Maar nu dat verlof briefje nog.

Wij hebben idd geen rij en rusttijden. Echter hoe ga ik bewijzen dat ik niet op een vrachtwagen heb gereden de laatste 3 weken? Mijn chauffeurs pas heb ik 4 weken voor het laatst gebruikt voor een zaterdagrit. Bij Knap transport. Was een kenningsmakingsrit. Heb ook geen printje ervan. Hoefde niet volgens hun. :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Gefeliciteerd met je CE! Mooi werk.

Volgens mij kun je gewoon met dat huurspulletje op pad hoor! Alleen zou ik, als het je zelf meer rust geeft, je baas vragen om een soort verklaring op papier te zetten.

Hierin aard van de ritten, jouw normale werkzaamheden, en ondertekend natuurlijk!

Je pas is toch ook nog maar 15 kalenderdagen geldig qua strafbaarheid, net als de schijven?

Enne... ik rijd sinds 1991, en ben hier in Nederland nog N O O I T aan de kant gezet voor een algehele controle. Zegt wel genoeg denk ik:tu:

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Hoi Marotrans.

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik het er dan maar op gok.

Hoef trouwens niet zo ver elke rit. Schiphol - Nieuw vennep op en neer.

Ja en ben blij met mijn CE Laat eindelijk mijn droom in vervulling gaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Je hebt een chauffeur kaart nodig Omdat in alle huur auto"s een digitale tacho in zit.En je moet zorgen dat je de Niwo verguning bij je hebt Je hebt een voertuig boven de 7,5 ton.En je huur contrakt.

niet in alle huur auto''s zit een digitale tacho hoor !!! en vergunning is boven de 3,5 ton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden