[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Laptop


Gast

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Ik heb een kaart van KPN.

Dekking in heel Nederland GPRS en in bijna het hele land HSDPA.

GPRS is erg traag maar HSDPA is bijna net zo snel als thuis via de kabel

Pas op zodra je de grens overgaat, want dan wordt het een dure hobby!!

Ik vraag me alleen even af hoe lang je dan online kan zijn met MSN aan ofzo. Ik ben benieuwd hoe dat van die 2GB af gaat. En hoeveel tijd je achter de comp kan zitten dan...

Gr Koos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Hoe wil je op internet, alleen thuis? of ook onderweg?

Nee thuis is alles ok,het gaat mij er om voor onderweg.Maar heb al wat gelezen hier in History.Maar echt wijs word ik er niet oet :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Telfort zou ik nog steeds niet aanraden ... domweg omdat ik ze niet meer vertrouw. Inmiddels is mijn snelheid oke te noemen, maar nog niet wat ze me bij aanschaf hebben beloofd. Maar goed het is goed-werkbaar en daar ging het mij om.

Of dat ook voor de nieuwe abonnee's gaat gelden???

... Mijn vertrouwen in ze is in ieder geval weg (mede van achtergrond info die ik via Kassa heb gehoord).

Telfort mag dan een eigen firma zijn ... het moederbedrijf KPN heeft toch echt de teugels in handen.

Ik zou een abo bij Vodaphone aanraden.

En inderdaad internetten in het buitenland OF de grensstreek zou ik maar achterwegen laten da's een nogal dure bezigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Telfort zou ik nog steeds niet aanraden ... domweg omdat ik ze niet meer vertrouw. Inmiddels is mijn snelheid oke te noemen, maar nog niet wat ze me bij aanschaf hebben beloofd. Maar goed het is goed-werkbaar en daar ging het mij om.

Of dat ook voor de nieuwe abonnee's gaat gelden???

... Mijn vertrouwen in ze is in ieder geval weg (mede van achtergrond info die ik via Kassa heb gehoord).

Telfort mag dan een eigen firma zijn ... het moederbedrijf KPN heeft toch echt de teugels in handen.

Ik zou een abo bij Vodaphone aanraden.

En inderdaad internetten in het buitenland OF de grensstreek zou ik maar achterwegen laten da's een nogal dure bezigheid.

Zo ben opeens thuis hahahah.Maar ik ga voor KPN 1GB voor 35 euri en de kaart is gratis. ( ja ja Gratis ) en de snelheid is 382 dus al om al niet slecht.Mensen bedankt voor the tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zo ben opeens thuis hahahah.Maar ik ga voor KPN 1GB voor 35 euri en de kaart is gratis. ( ja ja Gratis ) en de snelheid is 382 dus al om al niet slecht.Mensen bedankt voor the tips.

De MAXIMAAL geleverde snelheid kan zijn 382 ...

... lees de kleine lettertjes maar ... :o

Ik sta nu in panningen 2704.6 KByte/sec (snelheid volgens speedtest.nl).

Eergister had ik bij KLG in Eersel op het terrein helemaal GEEN ontvangst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
je kan ook een losse antenne voor de laptop kopen, dan zoekt de laptop de netwerkverbindingen in de buurt op en als je een onbeveiligt netwerk hebt kun je gewoon internetten. en je staat er versteld van hoeveel onbeveiligde netwerken er zijn.

als je op een industrieterein staat, kun je dat wel vergeten.

in de buurt van woorhuizen wil dat wel lukken.

het is wel verboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
als je op een industrieterein staat, kun je dat wel vergeten.

in de buurt van woorhuizen wil dat wel lukken.

het is wel verboden.

volgens mijn collega werkt het op de meeste industrieterreinen in het buitenland wel, en zal wel verboden zijn maar regels zijn er om overtreden te worden.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

heb het nu zelf een maand geprobeerd , idd kun je in de buurt van woonhuizen wel vaak een beetje internetten maar op industrietereinen heb ik nog niets kunnen vinden , denk dat bedrijven hun netwerk allemaal laten aansluiten door een netwerkbeheerder en dus is de beveiliging beter

jhonn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In Frankrijk en Luxemburg zijn veel McDonalds uitgerust met open WiFi. Tot zo'n 100 mtr van het restaurant kun je dan gratis genieten van je redtube.

Ook op de "aires" waar hotels zijn is het soms mogelijk om gratis te intertuben.

In Duitsland worden autohof's ook steeds meer voorzien van WiFi alleen moet je dat betalen. Dat gaat per creditcard en je koopt dan sessies vanaf 1 uur. Kosten vanaf ca. 6,= p/uur, wordt goedkoper naarmate je meer internet tijd inkoopt.

Op industrieterreinen is het idd vrijwel onmogelijk om op bedrijfsnetwerken te komen. Of je moet de SSID en de WEP- sleutel kennen.

"n aardig programmaatje dat je behulpzaam kan zijn bij het detecteren van alle Wifi signalen in de buurt is Netstumbler, te downloaden op Netstumbler.org

Met het progje kun je dan zelfs zeer zwakke signalen opvangen en zichtbaar maken en het laat hotspots zien die windows over het hoofd ziet.

Geef Beer je laptop en ik geef je er angst voor terug. ( Vrij naar A.H6, geef mij je angst) :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden