[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vosa heeft een vernieuwing van het stoplight systeem


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

Zoals jullie waarschiijnlijk wel weten opereerd VOSA een risico scoring systeem om te bepalen welke voertuigen worden aangehouden, het word op de onderstaande link uitgelegen. New operator risk score system - Forum

Ik denk dat de meeste van jullie in de buurt van het rood zitten :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb net je PB gelezen en geloof mij zelfs de beste ondernemer uit het buitenland kan in Engeland niet uit het rood blijven, als ze je aanhouden vinden ze altijd wel wat om over te zeuren en te bekeuren daar zij het geld nodig hebben. 3 bekeuringen in 2 jaar en je staat in het rood. Jou nieuwe baas rijd regelmatig door de grootste gevaren zone in Engeland ( noord wales ) Je mag maar 64 km per uur rijden op een tweebaans weg, dus vrijwel altijd een reden om je aan te houden en te bekeuren en als je van de berg afkomt is het makkelijk om over de 90km per uur te gaan en ze staan beneden op je te wachten.In deze streek word ook de oplijding voor de VOSA gedaan dus er staat altijd wel iemand.Hollyhead tot Chester is de gevaarlijkste weg in Engeland en jij zal daar regelmatig overheen rijden, het goede punt, je baas betaald de meeste bekeuringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden