[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bbq ?


Recommended Posts

  • Forumlid

Enige jaren geleden (2005 om precies te zijn.. :D) hebben we een forum BBQ gehad hier in Delfzijl bij de lokale modelvliegclub (Waar ik toevallig lid van ben.. :D ).

Nu zitten we er aan te denken om dit nog een keer te doen.

Is hier nog animo voor.. ?

Het zou dan kunnen op bijvoorbeeld Zaterdag 30 Juni ... Als we dit net als toen aanpakken dan kan men al smorgens terecht bij de club en dan gewoon doorgaan tot uurtje of 1 snachts (of nog iets later.. :D ).

Ook kunnen wij de mogelijkheid wel realiseren om met een caravan of tent te overnachten op het terrrein. Dat ligt dan ook weer een beetje aan de animo.

De kosten voor deelname zouden minimaal kunnen zijn.. 10 euro per persoon voor de BBQ. en drinken daar kost ook niet veel.. 50 cent voor Fris, 1 euro voor een flesje bier..

Maar mocht men er iets voor voelen.. verneem ik het graag..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Met alle respect Freddy, maar Delfzijl is eigenlijk aan het eind van Nederland, is er geen andere locatie?

Verder zou mij het wel wat lijken zo'n party, biertjebiertjebiertje kom ik uit de anonimiteit en of iedereen daar vrolijk van wordt?:ja:

Wacht het wel af, heb de vrouw al gezegd dat ik 2 dagen vakantie neem, heb tegenwoordig zoveel tijd dat ik dit moet aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

in 2005 kwam men ook uit Venlo en omstreken.. :D.. en wat is 300 km voor een chauffeur ? :D.. Amsterdam is bijna het eind van Nederland..enz.enz..

Nee, we kunnen deze locatie regelen, we kunnen de prijzen hier lekker laag houden en als men bij de gamma een tentje koopt voor 2 tientjes ofzo hoeft men zelfs niet snachts nog terug.. :D. en met wat geluk komen wij dan weer net als toen het ontbijt brengen.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb er wel oren naar. Alleen graag een single vrouwspersoon waarmee ik kan overnachten.

Tis wel wat ver maar heb het er wel voor over. e.e.a hangt wel samen met een gepland weekendje weg rondom die datum, dus weet het niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb er wel oren naar. Alleen graag een single vrouwspersoon waarmee ik kan overnachten.

Tis wel wat ver maar heb het er wel voor over. e.e.a hangt wel samen met een gepland weekendje weg rondom die datum, dus weet het niet zeker.

Ik kan haar wel regelen denk ik Duke.. :D :D .. thumb_vk_lelijkste_vrouw_ter_wereld_156_120_73_s_c1.jpg

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Krijg nou de Pestpokke, zit Delfzijl door de war te halen met Delfgauw. Delfgauw is vlakbij voor mij, Delfzijl is een eind weg.:eek:

Is even kijken hoe we dat gaan doen..

geloof dat jij je topografie nog een klein beetje op moet halen. Maar je bent nog jong dus er is hoop hahahahahahahahahaLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden