[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bbq ?


Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast shompie
Wat hebben jullie weer een slecht beeld over ons...

Ik zou niet weten wat daar slecht aan is ;) Dus jullie gaan wel heen, ik twijfel, ik zie mezelf als ex werkgever al op die platte kar door Delfzijl heen gaan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Ik breng de pek en de veren mee LOLsorry shompie zo bedoel ik het niet hoor

Het word steeds gevaarlijker hier als je "anders"denkt hier straks begint er nog iemand te :kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Veel zijn er ook "internethero's" hoor :D

zowel op de eerste BBQ als op de TS-BBQ's gezien. Waarvan men dacht.. nu zullen we het krijgen.. NIKS.. gewoon heel gezellige mensen waar je mee kon lachen. Alleen men heeft niet altijd dezelfde ideeën over het 1 en ander en als je dan oog in oog met ze staat valt het allemaal best wel mee en komt het ineens ook heel anders over als op het forum.

Dus de soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend.

En ook (ex) werkgevers hebben we al op een BBQ gehad en zelfs die had het prima naar zn zin... Maar goed als men niet wil komen..ook goed, dat scheelt zelfs een handeling.. Dat hoef je namelijk niet te tikken :D..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Dat ligt aan de temperatuur, ik heb buiten een brok pek liggen, dat is 11 graden nu. :ja:

Daar ga je je niet aan branden.

Heb je dat bewaard nadat ze jou ook een keer hadden ingesmeerd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ligt aan de temperatuur, ik heb buiten een brok pek liggen, dat is 11 graden nu. :ja:

Daar ga je je niet aan branden.

Daar heb je weer een punt. versplinterd wel mooi als het valt. Maar om eerlijk te zijn kun je beter pek van 250 graden over je overalletje heen krijgen dan bitumen van 180 graden. bitumen gloeit ff door en pek is gelijk hard en koud als het in de buitenlucht komt, ff schudden en springen en het is van je af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mmm Freddy, ik had wel hete soep verwacht.

Maar als de soep dat toch niet zo heet is, dan kom ik opzeker niet.

Niet de fout bij mij leggen he..? :D.. als jij zegt welke temperatuur de soep moet hebben om te verschijnen dan zorg ik daar wel voor..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de fout bij mij leggen he..? :D.. als jij zegt welke temperatuur de soep moet hebben om te verschijnen dan zorg ik daar wel voor..

--== Freddy ==--

Soep ? een bbq ?? Okee :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wilde ik wel komen, maar eigenlijk niet als Frans1960 in verband met privé redenen. Als Jacques den Plukker gaat nu ook niet meer.

Kan ik voor deze gelegenheid een tijdelijke 3e account aanmaken? Iets van RuudRaket1960 ofzo? Maar wel dat de forummers niet weten dat ik het ben zeg maar....

:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Ik zet wel een petje op, of een cowboyhoed ofzo :D

Ik heb uit betrouwbare bron dat mensen met een uitgesproken mening exta bescherming krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden