[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bbq ?


Recommended Posts

Gast shompie
Nee hoor, ben zo fris als een hoentje, mede dankzij een prima ontbeid en een sloot koffie

Dus hij had niet bezuinigd op de wijn, goed bezig :ok:

Zeker op de laatste 2 foto's ziet het er dorstig uit....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Tsja, wij bleven natuurlijk hopen dat dat stukkie tentzeil de lucht in zou gaan. Helaas helaas, maar inderdaad prima opgezet Ger. Wel lachen dat do not disturb schildje.

Dorstig was het inderdaad Shompie. Heb meer cola gehad dan goed voor me is.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik had mijn redenen om af te zeggen maar ik vind het wel jammer, ik had er toch wel graag bij geweest, ik had Ger Bijvoorbeeld wel geholpen met het opbouwen van zijn tent :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Het was beter geweest als je me geholpen had met de images?q=tbn:ANd9GcTpjWLXtQZh5Y7DCHWNDRG4eY3g4cW8rInVjy7NAZ-0sAzxrRcCnQ7HMglqYA die tent heb ik vaker alleen opgebouwd, maar ik heb nog nooit 8 flessen wijn in mijn eentje genuttigd, ook nu niet, de dag was niet lang genoeg :rolleyes:

Acht flessen is ook te veel van het goede, maar wel lekker, je kan beginnen en dan kijken hoe ver je komt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nee, de laatste twee uur van de terugweg hebben we vanochtend gedaan; Assen liep nog steeds leeg maar geen problemen van gehad!

Gistermiddag was het ook raak, en in de auto op de snelweg lun je geen wijntje gaan nuttigen;)

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tussen Zwolle en Meppel stond ook een beste rij op de heenweg, ongeval met een motorrijder

Ja, klopt. Zag op Facebook dat iemand daar een uur had gestaan. Die werd door collega's uitgelachen omdat hij niet parallel was gaan rijden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zeer geslaagd inderdaad, toppie geregeld:ok:

Inmiddels zijn wij net 'n uur thuis, tussendoor een kort nachtje gemaakt in Scheemda en best wel een beetje lamlendig in de benen zeg maar...

Dank voor de organisatie, geluk gehad met het mooie weer zaterdag en dat maakte de dag echt af!

Doen we nog wel eens over hoop ik? Weet eventueel nog wel een barkeeper;)

Alleen moet er dan wel een laptop mee...

Maarten

We houden ons weer aanbevolen als er weer een barkeeper wordt gezocht.. :D.. hij was zeer goed bezig en geen glas drinken kwam zonder muntje achter de toog weg.. :D TOPPER..
Juist Pierre, zo denk ik er ook over, en die heb ik Freddy ook laten weten vannacht, wat mij betreft mag hij ze de rekening sturen van het vlees. Organiseer je iets en zegd dat het betalen wel goedkomt op die avond en dan laten ze je stikken met de handel :mad::hamer:

Het is helaas niet anders... Ach, zo hielden we nog wat over om vanmiddag de clubleden van de modelvliegvereniging nog van een stukkie geBBQd vlees te voorzien.. Namens die leden : Bedankt.. :D

We hadden ons voorgenomen om de BBQ toch voor iedereen gratis te laten zijn.. Alleen ben ik dan blij dat we dat pas gisteren aan de aanwezigen hebben verteld, wie weet hoeveel opgaves we anders gehad hadden en er dan mensen niet waren gekomen.. We hebben in elk geval niet te weinig eten gehad.. hahahaha

Ik heb netjes afgemeld, ik hoop toch niet dat dit over mij gaat......Als dat wel zo is ben ik bereid voor 2 mensen alsnog te betalen....
Jij hebt je netjes afgemeld Shompie.. :ok: .. Voor jou gaat het zeker niet op... Ook een forumlid die door overmacht niet kon komen had het gisteren toch nog gePB-ed, dat heb ik laat gelezen.. Maar ook dat lid had ondanks de late kant zich toch netjes afgemeld... Maar vooruit laten we dat gewoon vergeten en de gezelligheid onthouden..VEEEEUUUULLLL belangrijker.. :D
Nee shompie het gaat idd niet over jou, jij bent de enige die het fatsoen heeft om ff door te geven dat hij verhendert is :ok:

Overigens heb ik nu al die wijn alleen op moeten drinken, het is me bijna gelukt LOL

Whaaaaaahahahaha.. ik heb nog 2 flessen staan.. mooi klote.. niemand van ons drinkt dat.. Ik wou het je nog meegeven voor thuis, maar helemaal vergeten.

Ik zal het aan Nick meegeven als ze weer langskomen, dan wordt het alsnog bij je thuisbezorgd Ger...

Hij was inderdaad weer goed bezig............

[ATTACH=CONFIG]43744[/ATTACH]

Hmmm.. die wanbetaler heb ik ook niet gezien.. :D

Tentje stond in 5 minuten, zonder te spieken op de gebruiksaanwijzing, wel met een beetje hulp van de :grote smurf: het lachen verging ze snel LOL
H :D.. vooral die laatste stang was ff zoeken waar die in moest.. :D
Mooi om te lezen dat er ook formleden gezelligheid hebben met elkaar top :ok:

Welk forumlid ook gekomen was had niet uitgemaakt.. Hij of zij had het ook prima naar zijn of haar zin gehad.. Dat is nu eenmaal de charme van een samenkomen.. Heel vaak valt in het echie de persoon altijd wel mee... :D.. Oke.. er zijn uitzonderingen.. ik weet het.. :D :D

Diegene die geweest zijn.. :ok: en bedankt... Het was toch beregezellig..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
We houden ons weer aanbevolen als er weer een barkeeper wordt gezocht.. :D.. hij was zeer goed bezig en geen glas drinken kwam zonder muntje achter de toog weg.. :D TOPPER..

Hij is door Wilbert ook riant beloond, waarvoor dank!

Er loopt hier nu iemand thuis rond ongeveer zoals deze: :angel:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vond het aan de ene kant heel jammer dat ik afgezegd heb, misschien de volgende keer..

Werken op zondag, jij heb er zin in :D

Ik zal aan je denken......

Ben om 12 uur vertrokken was om een uur of 10 thuis en over 10 minuten start ik 'm weer.

Leuk beroep hebben we toch :D

Heb dat ritje op zondag gezet zodat ik me niet hoefde af te melden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Bas, had je maar in de trein moeten stappen naar Delfsiel centraal. Had je ons allemaal persoonlijk kunnen ontmoeten. Trouwens die rare met die grote bril op zijn kneiter en tieten op zijn kop wil je niet kennen. Was volgens mij de niet erkende tweelingbroer van grote Smurf:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden