[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

dashcam


ElBadmuts

Recommended Posts

  • Forumlid

Geachte medeforummers ik heb de volgende vraag.

Wat is een goede dashcam. Dus lange opneemtijd (ik weet dat dit ook afhankelijk is van de grootte van de geheugenkaart). Ik wil er minimaal 18 uur achtereen op kunnen zetten. En een goede brede lenshoek zodat hij al heel kort voor de auto het beeld heeft.

Alvast bedankt

Gr Dick:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Peggel

dan moet je een cam hebben met een groothoeklens.

ik was pas verder wezen zoeken toen ik mijn cam al had gekocht:(

als ik in mijn cam een 32 GB kaart doe dan zou die 12 uur op kunnen nemen.

succes:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ TS, waarom wil je 18 uur achter elkaar kunnen opnemen? Als ik een mooi stuk heb gehad, dan kopieer ik dat ff naar de laptop, hetzelfde geldt voor bewijsmateriaal.... 18 uur naar asfalt beelden staren is niet echt spannend....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eigenlijk heel simpel wil er niet naar om hoeven kijken. Is eigenlijk alleen maar om eventuele bewijzen bij een aanrijding,overtreding etc op beeld vast te leggen. En het zal niet de eerste keer zijn dat terwijl ik geparkeerd sta er ff een auto tegenaan rijdt. En dat gebeurd dus ook gerust 's nachts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumlid
duur hoor, (LOL) net 2 erbij gekocht 1ste 29 euro 2e erbij voor 20 is samen 49 euro, weet nog niet de kwaliteit is voor de luxe wagen en de Goldwing, in de vrachtwagen had ik er 1

Laat maar weten hoe je de kwaliteit vindt, kan me niet voorstellen dat je voor dit geld 2 HD camera's hebt, maar misschien heb ik 't mis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inmiddels weet ik waarom het beeld zo bij mij schokte. Uit nieuwschierigheid naar de kwaliteit had ik niet eerst de bestanden van de SD-card naar de computer verplaatst, maar had direct gekeken vanaf de camera via een usb-kabeltje.

Als ik de bestanden vanaf de computer bekijk is het schokkerige ook weg. Al blijft de kwaliteit een beetje achter bij de beelden die links en rechts al door forumleden zijn geplaatst.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Inmiddels weet ik waarom het beeld zo bij mij schokte. Uit nieuwschierigheid naar de kwaliteit had ik niet eerst de bestanden van de SD-card naar de computer verplaatst, maar had direct gekeken vanaf de camera via een usb-kabeltje.

Als ik de bestanden vanaf de computer bekijk is het schokkerige ook weg. Al blijft de kwaliteit een beetje achter bij de beelden die links en rechts al door forumleden zijn geplaatst.

Hendrik

Dag Hendrik, is het verschil teveel onscherpte en gebrek aan detaillering? Als dat zo is, dan is dat precies de reden waarom je een echte HD camera zou moeten willen. Heb je meer plezier van denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb deze aangeschaft

schuinvoorcam720hd.png

ben dr nog mee bezig om hm af te stellen in de juiste maten staat nu in vga , kan nog 2 klasses hoger (oa HD maar dit vreet opslagruimte)

en ik wil t geluid nog uitzetten(microfoon is bagger)

dat is het eerste filmpje , heb hm hier net aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik gebruik deze camera:

Dashcam met G-Sensor vergelijkbaar met : Scott Dashcam - InCarVideo

Neemt continu op en verwijderd automatisch het oudste bestand als het kaartje vol is. Als er wat is gebeurd wat ik wil bewaren beveilig ik dat bestand op de camera zodat deze niet wordt verwijderd.

bewerkt door Freddy
Link aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heeft iemand toevallig ervaring met deze ?Autocamera met nachtzicht en G-sensor - CAM1081iHD (Default) ik had 1 gekocht bij Saturn in Groningen voor €50,00 maar dat was bagger en vanmorgen teruggebracht na anderhalve week lag de printplaat waar je de usb op aansluit er al los in , dus nu op zoek naar iets anders/beters ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand toevallig ervaring met deze ?Autocamera met nachtzicht en G-sensor - CAM1081iHD (Default) ik had 1 gekocht bij Saturn in Groningen voor €50,00 maar dat was bagger en vanmorgen teruggebracht na anderhalve week lag de printplaat waar je de usb op aansluit er al los in , dus nu op zoek naar iets anders/beters ;)

Ik zou je aanraden om iets te kopen met gps omdat door het fisheye-effect van de lens de snelheid veel hoger lijkt dan het in werkelijkheid is.

Oke, je hebt altijd de tachograaf nog om je snelheid te kunnen bewijzen maar toch.

Verder zou ik denken; goedkoop is duurkoop en liever iets meer uitgeven voor een goed apparaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Hendrik , ik had er eentje die dicht bij jouw model aanleunt , heb deze 8 a 9 maand 10 uur/dag, 5 dagen/week in gebruik gehad , lag nu al ruim 4 maand in de garage en tja de batterij was nog in orde , de opnamen zijn wazig , maar dat kan aan de SD card liggen .

persoonlijk overweeg ik ook de aankoop van een duurder ( meer kwalitafief ) toestel met GPS en G-sensor ( 250,00 a 350,00 euro wil aan daar aan spenderen ) :ja:

post-15033-1394789192,3139_thumb.jpg

post-15033-1394789191,6061_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk overweeg ik ook de aankoop van een duurder ( meer kwalitafief ) toestel met GPS en G-sensor ( 250,00 a 350,00 euro wil aan daar aan spenderen ) :ja:

Neem de visiondrive VD 8000 zeker mee als je verschillende dashcams gaat vergelijken.

Ik heb de VD 7000 en ben tevreden maar vind het jammer dat ik de kentekens vaker niet dan wel kan lezen.

Had ik het eerder geweten had ik de VD 8000 gekocht, ik wist niet dat die bestond toen ik de VD 7000 kocht.

De prijs ken ik niet maar verwacht dat de VD 8000 rond de € 250,- zal kosten.

Aanvulling; de VD 9000 bestaat ook zie ik nu dus kijk daar ook eens naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heeft iemand toevallig ervaring met deze ?Autocamera met nachtzicht en G-sensor - CAM1081iHD (Default) ik had 1 gekocht bij Saturn in Groningen voor €50,00 maar dat was bagger en vanmorgen teruggebracht na anderhalve week lag de printplaat waar je de usb op aansluit er al los in , dus nu op zoek naar iets anders/beters ;)

Je zo bij ons op de site -www.incarvideo.nl- eens kunnen kijken, en dan met name de 1080FullHD pixel camera's zijn uitstekende kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden