[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

dashcam


ElBadmuts

Recommended Posts

Gast trucker10
Je zo bij ons op de site -www.incarvideo.nl- eens kunnen kijken, en dan met name de 1080FullHD pixel camera's zijn uitstekende kwaliteit.

Ik heb de site al eens overlopen , maar kan geen vinden met GPS in het scherm .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Ik denk dat je dan over een hele andere prijsklasse praat :p

Ik heb het net nog niet afgespeurd achter prijzen ;)

Tot een 350,00 euro heb ik daar wel voor over .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel de map in beeld zoals onderstaande :ja:

[ATTACH=CONFIG]61357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]61358[/ATTACH]

Zijn dit beelden die zichtbaar zijn op de dashcam zelf of zijn dit dashcambeelden zichtbaar gemaakt op laptop of pc (of misschien zelfs tablet)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik bedoel de map in beeld zoals onderstaande :ja:

[ATTACH=CONFIG]61357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]61358[/ATTACH]

Ja dat is er ook, dit is de software die je gebruikt als je de filmpjes op je pc bekijkt. Dan zie je op Googlemaps inderdaad waar je gereden hebt, tijd, snelheid en al die dingen meer. Zit gewoon bij de Scott (€ 139,95) en Lucas (€ 129,95). Dit zijn camera's met GPS ontvanger, en dat moet ook, anders weet de software niet waar je gereden hebt. Maar je mag er ook € 350,-- voor geven hoor, niets op tegen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind heet mooi om die beelden te bekijken en heb er ook aan zitten denken.Maar voor het werk wat ik doe is het helemaal niet interessant om zo'n cam voor de raam te hebben hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja dat was me inmiddels al duidelijk ;) , maar er zijn toch goedkopere variaties (althans voor wat ik er voor over heb ) : Cheap HD Digital Video Recorders Camcorder for Cars at Dealextreme - DX
Ja mooie prijzen Hendrik, en als je er wat mee hebt waar ga je dan naar toe? Ik heb een winkel in Veenendaal, midden in ons mooie Nederland, praktisch nooit langer dan twee uur rijden, en da's voor jullie een peuleschilletje toch?:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zit met iets heel anders ... hoe monteer je zo'n ding in je vrachtwaggel?

Bij de meeste zit de zuignap/houder/watzeookmaargebruiken bovenaan, zodat je hem achter/naast de binnenspiegel

in de pkw kan monteren.

Hoe doe je dat dan met een rechtopstaande vrachtautoruit, is wat ik me afvraag.

Want niet bij elke cam zie ik zo 123 de mogelijkheid de bevestiging zodanig te manipuleren

dat je nog normaal beeld kan krijgen.

Oh ja, ik ben in de markt .. lijkt me wel handig zo'n ding achter de ruit nu ik steeds in binnenstadjes

en op geitepaadjes loop te klooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Als het aantal groot genoeg is ... ik doe mee! Dus kom maar op, hoeveel camera's wil je ... 500? 1000?

we gaan der 1tje testen :ja: ik wacht achter een email om mijn acc. af te ronden , als de mail in de spammap terecht komt zal ik deze wsl niet zien daar de server deze niet doorgeeft . daniel at lommers-goossens dot be :ja: of mail at lom................ of d.lommers at me dot com ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Daniël wel een filmpje hier plaatsen he :ja:

Van mezelf , of van de Belgische wegpiraten ?

Komt in orde :ja: 'k zal om niet al teveel een shock effect te veroorzaken het opnemen als ik op den A2 in de buurt van Maastricht rij kwestie dat er wat NL nrpl op staan , zo allemaal buitenlandse nrpl op de Belse wegen is ook da ni é :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik zit er ook sterk aan te denken om eens zo'n camera aan te schaffen, zeer zeker na een voorval dat een collega van de week overkwam: wachtend voor een rood licht komt er 'n Q7 over de linksaf-strook hem voorbij en maakt bijna gehakt van twee fietsers... mooi bewijs in geval ván!

Wat ik me afvraag Hans, kunnen die camera's tegen aan- en uitschakelen door simpelweg de spanning er op cq. af te zetten? Ik heb nl. geen constante stroom in de cabine (zonder van alles te slopen, foutje bij de opbouw), en zet zeker 20 keer per dag het contact uit en aan. Er zal vast een batterij leverbaar zijn, maar een dag vrij moet ook geen verhuizing gaan worden natuurlijk ;)

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden