[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weinig gele NL platen in Polen


Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben inmiddels wel eens in de meeste Europese landen geweest, behalve Noorwegen en Griekenland zeg ik altijd.

Donderdagavond vertrokken naar Polen, eerst laden en lossen 100km onder Gdanzk en leeg terug.

Dit was voor mij de eerste keer naar Polen. en het viel mij op dat je er weinig gele NL platen ziet rijden.

Wel veel zwart op wit.

Zaterdag rond de middag leeg goed weer gelost in (D) en rond 15.00 uur weer thuis.

Was een leuke rit en het viel mij op dat de wegen in PL goed zijn en steeds beter worden in vergelijking met vroeger.( van horen zeggen)

Er worden leuke huizen gebouwt ( warschijnlijk door PLers die elders in Europa werken en er schandalig uitgebuit worden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raben is een grote Nederlandse transporteur in Polen. Maar die is uitgevlagt, en heeft de gele platen vervangen door witte.

En zijn er nog wel tig Nederlandse bedrijven met een vestiging in Polen die daar werk doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Raben is een grote Nederlandse transporteur in Polen. Maar die is uitgevlagt, en heeft de gele platen vervangen door witte.

En zijn er nog wel tig Nederlandse bedrijven met een vestiging in Polen die daar werk doen.

Visboer ff wakkerschudden,Raben heeft Niets uitgevlagt,heeft NL auto's op NL kenteken,duitse auto's op duits kenteken,poolse auto's op pools kenteken,enz.

Dat lijkt mij niet meer als normaal,als je in dat land binnenlands transport doet.

Je bent idd na 22.00 uur niet zo scherp meer kalakuski...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was ook met een knipoog bedoelt.

Veel gele platen zullen er misschien niet rijden in Polen, maar er rijden wel veel auto's waarvan de leiding in Nederland zit.

Nederland heeft daardoor wel een groot deel van het transport in handen.

Transport is meer als een auto met een poppetje erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden