[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse chauffeur omgekomen in belgie


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid
had je dat niet anders kunnen formuleren .

alle sterkte aan de nabestaanden .

piet

Sorry ,zoals Pierre al schrijft ik bedoelde er niks mee,maar als ik het zo terug leest is "prima overleven" in mijn reactie een verkeerde woorden keus geweest,nogmaals sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat beeld doet me terugdenken aan het ongeval dat een bloemenrijder had toen ik nog maar net het bijbaantje bij de carrosseriefabriek had. Een oplegger of aanhanger met ijzer schaarde op een 2 baansweg en daar klapte de Volvo van de bloemenrijder frontaal op. Bleef net zo veel van over als bij deze Volvo. Heb er nog een foto gemaakt maar als je het in het echt ziet raakt het je wel hard vooral als je weet dat de chauffeur is overleden. Zal het beeld nooit meer vergeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als het goed is (jammer genoeg) is het een vriend van mij en ben erg geschrokken van dit bericht.Wil echter wachten met de bevestiging tot ik meer info heb.Maar ik erger mij aan die chauffeurs die het altijd beter weten( de beste stuurlui staan aan wal).Maar als ik bv op over de A50 van Arhem naar Zwolle rijd en ik zie een chauffeur een andere collega inhalen met gering snelheids verschil en dan zijn collega afsnijd denk ik bij mezelf haal deze maar van de weg en laat hij maar een cursus volgen die ok zogenaamde wegpiraten moeten volgen.Of chauffeurs die op een meter of 2 a 3 achter een collega rijd dit gebeurt zowel hier als in de rest van de EEG.Hoewel het mij opval dat het in Duitsland toch minder gebeurt zal wel aan de gezagdragers liggen.Verder ben ik een voorstander van het verbieden van mobiele telefoon en Laptop gebruik onder het rijden en natuurlijk ook van het koffie zetten onder het rijden.Als je aan het rijden bent moet je je aandacht bij het rijden hebben en niet voor iets anders.Echter ook ik heb mijn gebreken en maak ook fouten.VERBETER DE WERELD MAAR BEGIN BIJ JE ZELF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helaas heb net het bericht ontvangen dat het de persoon is waar ik bevriend mee was en collega ook in onze hobby.Wens de familie veel sterkte in deze sombere dagen.Samen met mij zullen wij collega,s van onze hobby club ,Robert .... een laatstegroet brengen Dinsdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als het goed is (jammer genoeg) is het een vriend van mij en ben erg geschrokken van dit bericht.Wil echter wachten met de bevestiging tot ik meer info heb.Maar ik erger mij aan die chauffeurs die het altijd beter weten( de beste stuurlui staan aan wal).Maar als ik bv op over de A50 van Arhem naar Zwolle rijd en ik zie een chauffeur een andere collega inhalen met gering snelheids verschil en dan zijn collega afsnijd denk ik bij mezelf haal deze maar van de weg en laat hij maar een cursus volgen die ok zogenaamde wegpiraten moeten volgen.Of chauffeurs die op een meter of 2 a 3 achter een collega rijd dit gebeurt zowel hier als in de rest van de EEG.Hoewel het mij opval dat het in Duitsland toch minder gebeurt zal wel aan de gezagdragers liggen.Verder ben ik een voorstander van het verbieden van mobiele telefoon en Laptop gebruik onder het rijden en natuurlijk ook van het koffie zetten onder het rijden.Als je aan het rijden bent moet je je aandacht bij het rijden hebben en niet voor iets anders.Echter ook ik heb mijn gebreken en maak ook fouten.VERBETER DE WERELD MAAR BEGIN BIJ JE ZELF.

:ja:

enne..... sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helaas heb net het bericht ontvangen dat het de persoon is waar ik bevriend mee was en collega ook in onze hobby.Wens de familie veel sterkte in deze sombere dagen.Samen met mij zullen wij collega,s van onze hobby club ,Robert .... een laatstegroet brengen Dinsdag.

Sterkte man,ook voor de rest van zijn bekenden en uiteraard de familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden